Klik hier om je antwoord te annuleren.
29 maart 2016
Je wordt fijn geholpen.
Deze apotheek is vriendelijk en kundig. De wachttijden zijn soms wat lang. Maar het advies daarentegen weer goed.
lange wachttijden
28 maart 2016
Prima apotheek met een persoonlijke aanpak! Fijne medewerkers.
Ze doen alles op hun gemak. Duurt heel lang met wachten. Er is niet veel personeel.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
557 Reviews Plaats review
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Je wordt fijn geholpen.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Deze apotheek is vriendelijk en kundig. De wachttijden zijn soms wat lang. Maar het advies daarentegen weer goed.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|lange wachttijden
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Prima apotheek met een persoonlijke aanpak! Fijne medewerkers.
Klant van Alphega apotheek Heikant
|Ze doen alles op hun gemak. Duurt heel lang met wachten. Er is niet veel personeel.