Mijn naaimachine is snel en kundig gerepareerd door Veenstra. Toen de machine kort daarna vastliep (door een foutje van mezelf) werd ik direct, vriendelijk en kosteloos geholpen. En mijn naaimachine deed het in minder dan 5 minuten weer perfect. Een enorme kundige en zeer vriendelijke service en altijd beschikbaar. Een zeer tevreden klant en ik beveel iedereen Veenstra van harte aan.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roelfien Faber
|
Voor mijn bedrijfje FABRXX gebruik ik meerdere naai-en lockmachines, waaronder een industriële naaimachine. Allemaal geleverd door Veenstra en daar ook in onderhoud. Al jaren ben ik klant bij Veenstra en ik moet zeggen dat ik super tevreden ben. Kleine problemen worden zo opgelost. Altijd een vriendelijk woord .
Topservice!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Milja Stoutjesdijk
|
'S Middags om half 4 liep mijn naaimachine vast (door een fout van mijzelf). Ik kon meteen langskomen en om half zes was het probleem opgelost. Dat heet service!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mevr. Bosman-Asselman
|
Mijn naaimachine functioneerde niet goed. Ik heb de machine dagelijks nodig i.v.m. het naaien van zgn. Heart Pillows (kussens voor mensen met borstkanker). Ik heb contact opgenomen met de firma Veenstra. Ik kon meteen komen. De heer Veenstra heeft mijn machine ter plekke gerepareerd, Daar was ik erg blij mee. Ik hoefde ook niet te betalen. Ik zie dat als een extra gift voor het goede doel van de Heart Pillows. Mooi dat er nog dit soort bedrijven bestaan !
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Peter Frank Huizinga
|
Ik heb genoten van het meesterschap van de heer Veenstra. Wat een vakmanschap. Ongelooflijk. Een gepassioneerde vriendelijke man met een onuitputtelijke kennis en vaardigheid. Ik bracht een oude compacte Husqvarna naaimachine uit de 70er jaren, die nooit was gebruikt, maar wel vast zat, naar hem toe met de vraag of hij 'm weer operationeel wilde maken. Vooraf gaf hij aan dat mij dat hoogstens 150 euro zou kosten. Tijdens het werken eraan bleek dat de motor niet functioneerde. "Toevallig" had hij nog een vervangende motor liggen en die had hij maar ingebouwd zonder met mij te overleggen en zonder de prijs te verhogen. "Er is wel heel veel tijd in gaan zitten", zei hij. En dat kun je voelen bij het werken met de naaimachine. Hij zoemt, als nieuw. Zoiets maakt je stil. Kun je nagaan hoe dankbaar ik was en ben. Dit is fenomenale service. Ouderwets, of misschien juist nieuwerwets? Dank!!!!
15 Reviews Plaats review
Willeke
|Mijn naaimachine is snel en kundig gerepareerd door Veenstra. Toen de machine kort daarna vastliep (door een foutje van mezelf) werd ik direct, vriendelijk en kosteloos geholpen. En mijn naaimachine deed het in minder dan 5 minuten weer perfect. Een enorme kundige en zeer vriendelijke service en altijd beschikbaar. Een zeer tevreden klant en ik beveel iedereen Veenstra van harte aan.
Roelfien Faber
|Voor mijn bedrijfje FABRXX gebruik ik meerdere naai-en lockmachines, waaronder een industriële naaimachine. Allemaal geleverd door Veenstra en daar ook in onderhoud. Al jaren ben ik klant bij Veenstra en ik moet zeggen dat ik super tevreden ben. Kleine problemen worden zo opgelost. Altijd een vriendelijk woord .
Topservice!
Milja Stoutjesdijk
|'S Middags om half 4 liep mijn naaimachine vast (door een fout van mijzelf). Ik kon meteen langskomen en om half zes was het probleem opgelost. Dat heet service!
Mevr. Bosman-Asselman
|Mijn naaimachine functioneerde niet goed. Ik heb de machine dagelijks nodig i.v.m. het naaien van zgn. Heart Pillows (kussens voor mensen met borstkanker). Ik heb contact opgenomen met de firma Veenstra. Ik kon meteen komen. De heer Veenstra heeft mijn machine ter plekke gerepareerd, Daar was ik erg blij mee. Ik hoefde ook niet te betalen. Ik zie dat als een extra gift voor het goede doel van de Heart Pillows. Mooi dat er nog dit soort bedrijven bestaan !
Peter Frank Huizinga
|Ik heb genoten van het meesterschap van de heer Veenstra. Wat een vakmanschap. Ongelooflijk. Een gepassioneerde vriendelijke man met een onuitputtelijke kennis en vaardigheid. Ik bracht een oude compacte Husqvarna naaimachine uit de 70er jaren, die nooit was gebruikt, maar wel vast zat, naar hem toe met de vraag of hij 'm weer operationeel wilde maken. Vooraf gaf hij aan dat mij dat hoogstens 150 euro zou kosten. Tijdens het werken eraan bleek dat de motor niet functioneerde. "Toevallig" had hij nog een vervangende motor liggen en die had hij maar ingebouwd zonder met mij te overleggen en zonder de prijs te verhogen. "Er is wel heel veel tijd in gaan zitten", zei hij. En dat kun je voelen bij het werken met de naaimachine. Hij zoemt, als nieuw. Zoiets maakt je stil. Kun je nagaan hoe dankbaar ik was en ben. Dit is fenomenale service. Ouderwets, of misschien juist nieuwerwets? Dank!!!!