Gehoor apparaat maandag 27 juni gebracht, donderdagmiddag ( 7 juli )gebeld of men sleet wist over de reparatie, zou terug gebeld worden, helaas is dit de tweede x dat ik niet terug gebeld wordt , beloof het dan niet heb ik een gruwelijke hekel aan beloven en niet doen
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Alie Verhaaf
|
Ik heb maandag gebeld met Specsavers en uitgelegd wat er aan de hand was,mevrouw ging overleggen en zij hebben mij uitstekend geholpen.
Ik mocht direct komen en werd meteen geholpen.Specsavers hartelijk dank voor jullie goede service.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jaap
|
Ben jaren klant, maar moet echter wel constateren dat niet alle personeelsleden deskundig en vriendelijk zijn.
Mischien een aandachtpuntje voor de leiding.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maria van Harn
|
Mijn dochtertje heeft tijdens het spelen op school 2x een ongelukje gehad met haar bril. Dit werd snel en kosteloos gerepareerd. Wij zijn super tevreden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert
|
Al vele jaren klant. Vandaag bril gebroken. Specsavers Veenendaal heeft 5 dagen later pas even tijd om te kijken. Gedwongen dus om elders hulp te zoek. Bij Specsavers Veenendaal zien ze mij niet meer.
111 Reviews Plaats review
Van Beek
|Gehoor apparaat maandag 27 juni gebracht, donderdagmiddag ( 7 juli )gebeld of men sleet wist over de reparatie, zou terug gebeld worden, helaas is dit de tweede x dat ik niet terug gebeld wordt , beloof het dan niet heb ik een gruwelijke hekel aan beloven en niet doen
Alie Verhaaf
|Ik heb maandag gebeld met Specsavers en uitgelegd wat er aan de hand was,mevrouw ging overleggen en zij hebben mij uitstekend geholpen.
Ik mocht direct komen en werd meteen geholpen.Specsavers hartelijk dank voor jullie goede service.
Jaap
|Ben jaren klant, maar moet echter wel constateren dat niet alle personeelsleden deskundig en vriendelijk zijn.
Mischien een aandachtpuntje voor de leiding.
Maria van Harn
|Mijn dochtertje heeft tijdens het spelen op school 2x een ongelukje gehad met haar bril. Dit werd snel en kosteloos gerepareerd. Wij zijn super tevreden!
Bert
|Al vele jaren klant. Vandaag bril gebroken. Specsavers Veenendaal heeft 5 dagen later pas even tijd om te kijken. Gedwongen dus om elders hulp te zoek. Bij Specsavers Veenendaal zien ze mij niet meer.