Al vele jaren naar tevredenheid klant bij VBC.
Overdracht huizen. Trouw voorwaarden, testament enz enz.
Nee, de goedkoopste zijn ze niet.
Maar ik ben wel altijd goed geholpen.
NB. de reden dat ik deze review schrijf, (welke helemaal naar waarheid is gedaan) is ENKEL omdat ik zie dat ze gemiddeld zo laag scoren. Dat was mijn ervaring niet.
Wellicht dat ontevreden mensen sneller een review schrijven dan tevreden klanten?
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gerard
|
In opstellen testament fouten gemaakt. Slecht advies gegeven.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gonnie
|
wij wilden ons testament laten aanpassen en gebeld met de *verwijderd door de redactie*, van VBC notsrissen te Amersfoort, overleg gehad via de telefoon wat de kosten zijn voor een aanpassing van het testament.Haar antwoord was dat ligt aan de aanpassingen maar maximaal €450. Wij hebben een afspraak gemaakt en zijn gaan praten over de aanpassingen die wij wilde, het gesprek duurde ongeveer 45 minuten en op het eind vroegen wij waar zij de kosten op zou schatten.Nu komt het wij moesten €750 gaan betalen, maar wij zeiden het was toch maximaal €450 , Ja dat klopt ook wel maar dit was toch wat meer dan ze verwachte en normaal kost een testament +\- €950 dus omdat ze gezegd had € 450 en nu €750 had ze ons toch korting gegeven, was toch niet de afspraak €450 of€750 is toch een wezelijk verschil en een hoop geld.We zeiden dat we er over wilde nadenken. Was goed. Ondertussen wat verder gekeken en hier en daar wat verder gevraagd en naar aanleiding daarvan hebben we besloten om niet verder te gaan met VBc notarissen.Hebben we doorgegeven en kregen toen een gepeperde rekening van €150 voor de 45 minuten die wij dat wij daar geweest zijn. Het is het honoraium voor het voeren van een advies gesprek.
Vinden wij een hoop geld voor de tijd die wij daar geweest zijn.Oke zei mijn man voordat ik betaal wil ik een tarievenlijst zijn , was nergens tevinden ook niet op hun website( hoezo transparant). Nu is hun beleid blijkbaar om de tarieven niet bekend te maken en ze wilde er ons ook geen toesturen.
Dus de conclusie Als U een notaris nodig hebt, informeer eens bij een ander notaris kantoor en ga niet in zee met VBC notarissen, komen hun afspraken niet na
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rikkert
|
Vervelend en niet klantvriendelijk behandeld. De stukken kwamen erg laat. We moesten aandringen op antwoord op enkele simpele vragen, en dat antwoord kwam vervolgens zeer afgemeten en onvolledig.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen
7 Reviews Plaats review
Ivar
|Al vele jaren naar tevredenheid klant bij VBC.
Overdracht huizen. Trouw voorwaarden, testament enz enz.
Nee, de goedkoopste zijn ze niet.
Maar ik ben wel altijd goed geholpen.
NB. de reden dat ik deze review schrijf, (welke helemaal naar waarheid is gedaan) is ENKEL omdat ik zie dat ze gemiddeld zo laag scoren. Dat was mijn ervaring niet.
Wellicht dat ontevreden mensen sneller een review schrijven dan tevreden klanten?
Gerard
|In opstellen testament fouten gemaakt. Slecht advies gegeven.
Gonnie
|wij wilden ons testament laten aanpassen en gebeld met de *verwijderd door de redactie*, van VBC notsrissen te Amersfoort, overleg gehad via de telefoon wat de kosten zijn voor een aanpassing van het testament.Haar antwoord was dat ligt aan de aanpassingen maar maximaal €450. Wij hebben een afspraak gemaakt en zijn gaan praten over de aanpassingen die wij wilde, het gesprek duurde ongeveer 45 minuten en op het eind vroegen wij waar zij de kosten op zou schatten.Nu komt het wij moesten €750 gaan betalen, maar wij zeiden het was toch maximaal €450 , Ja dat klopt ook wel maar dit was toch wat meer dan ze verwachte en normaal kost een testament +\- €950 dus omdat ze gezegd had € 450 en nu €750 had ze ons toch korting gegeven, was toch niet de afspraak €450 of€750 is toch een wezelijk verschil en een hoop geld.We zeiden dat we er over wilde nadenken. Was goed. Ondertussen wat verder gekeken en hier en daar wat verder gevraagd en naar aanleiding daarvan hebben we besloten om niet verder te gaan met VBc notarissen.Hebben we doorgegeven en kregen toen een gepeperde rekening van €150 voor de 45 minuten die wij dat wij daar geweest zijn. Het is het honoraium voor het voeren van een advies gesprek.
Vinden wij een hoop geld voor de tijd die wij daar geweest zijn.Oke zei mijn man voordat ik betaal wil ik een tarievenlijst zijn , was nergens tevinden ook niet op hun website( hoezo transparant). Nu is hun beleid blijkbaar om de tarieven niet bekend te maken en ze wilde er ons ook geen toesturen.
Dus de conclusie Als U een notaris nodig hebt, informeer eens bij een ander notaris kantoor en ga niet in zee met VBC notarissen, komen hun afspraken niet na
Rikkert
|Vervelend en niet klantvriendelijk behandeld. De stukken kwamen erg laat. We moesten aandringen op antwoord op enkele simpele vragen, en dat antwoord kwam vervolgens zeer afgemeten en onvolledig.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen
joey
|Zwaar teleurgesteld
Wij hebben bij Veldhuizen Beens Van de Castel de overdracht van onze kavel en hypotheekakte laten vastleggen. Noodgedwongen, aangezien de notaris door de verkopende partij van de bouwgrond is gekozen. Vooraf hadden wij hier alle vertrouwen in; de notaris is een gevestigde naam in Amersfoort, met een professionele uitstraling. De dienstverlening en communicatie was echter zo teleurstellend dat onze frustratie een hoogtepunt heeft bereikt. Wij hebben de houding van verschillende medewerkers van Veldhuizen Beens van de Castel gedurende het gehele traject als star, onvriendelijk en arrogant ervaren.
Het plannen van de afspraak voor het tekenen van de overeenkomsten ging al moeizaam en werd er absoluut geen rekening gehouden met onze situatie (snelheid gewenst). Wij kunnen helemaal meegaan wanneer er goede argumenten zijn, maar wanneer wij het gevoel krijgen dat de enige doelstelling van de notariaat medewerkers is om het telefoongesprek zo kort mogelijk te houden wordt onze irritatiegrens bereikt. Antwoorden op vragen en onduidelijkheden die wij hadden kregen wij nauwelijks. De reactie van de medewerkers was telkens “daar kan ik niks aan doen; dat is intern beleidâ€.
Dit notariskantoor pretendeert in hun schrijven zeer informatief en dienstverlenend te zijn in , maar de mogelijkheid om facturen te verrekenen bij de overdracht werd niet geboden. Nadat wij hier zelf om vroegen kon het helaas niet meer, dat hadden we eerder moeten aangeven. Ook hier zijn wij weer zeer onfatsoenlijk te woord gestaan ditmaal door een medewerker die met de woorden schermde “dat hij immers 250 transacties per dag deed en wij hem niet hoefden te vertellen hoe e.e.a. in zijn werk gaatâ€. Deze medewerker verhief tenslotte zelf zijn stem en verbrak de verbinding.
Ook rondom de overdracht ging het mis; de afspraak liep uit en wij hebben 20 minuten in de wachtkamer moeten plaatsnemen.
Zelfs na het tekenen van de hypotheekakte hielden de ergernissen niet op; het heeft bijna twee weken geduurd voordat de voetverklaring door VBC is afgegeven aan de hypotheekverstrekker, dat terwijl wij de noodzakelijke snelheid menigmaal hebben benadrukt. Wij hebben telefonisch om verklaring hiervan en uitleg van het verdere proces gevraagd, maar wederom kregen wij een reactie die buitengewoon onvriendelijk, kortaf en onbehulpzaam te noemen is.
Het enige waar wij wel tevreden over zijn is het kwartier in de spreekkamer van de notaris; tijdens de daadwerkelijke overdracht was er ruimte voor het stellen van vragen en werden we - hoe is het mogelijk - vriendelijk geholpen en kregen we duidelijke uitleg over de inhoud van de akten.
Wij hebben kort na het tekenen van bovengenoemde stukken weer een notaris nodig gehad; voor het vastleggen van onze huwelijkse voorwaarden. Het was natuurlijk praktisch geweest om dit bij dezelfde notaris te verzorgen, wij zijn echter met een hele grote bocht om Veldhuizen Beens van de Castel gegaan. Bij Notariaat Eemmeer in Bunschoten worden wij wél geholpen, met een glimlach nota bene.
Ik zou dit kantoor niet aanbevelen