Ik ging vandaag, 1 december, naar Van Haren op de Leyweg. Ik had 2 paar laarsjes gevonden, echter mijn maat stond er niet bij. Een verkoopster opgezocht. Op de vraag of ze deze laarsjes ook in maat 41 hadden, kreeg ik als antwoord dat ik dat bij de kassa moest vragen. In de rij bij de kassa gaan staan. Helaas was mijn maat niet voorradig. Waar is de tijd gebleven dat een verkoopster een klant helpt. Tip voor Van Haren zet een computer in de zaak, kan je als klant zelf opzoeken of het artikel op voorraad is, scheelt personeelskosten, want service is er niet meer bij. En het scheelt ergernis bij de klant.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van vanHaren
|
Winkelinrichting mag beetje anders en qua assortiment vindt je niet alles wat op de webshop staat
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van vanHaren
|
Ik koop mijn schoenen voor 95% bij van Haren, omdat er veel keus is en een goede pasvorm. Met een klein budget kun je toch modieus voor de dag komen.....mijn favoriete schoenenzaak!
8.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van vanHaren
|
Er is voor iedereen wel een schoen, laars enz. En alles kun je vragen, je krijg overal antwoord op. Ik heb namelijk maatje 35-36 best wel gauw uitverkocht, maar ze doen hun best dan om na een andere filiaal te bellen of er daar nog één paar staan en anders op de site kijken. Supper
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Anita
|
Als ze mijn maat niet hebben dan bestel ik het via de website. Maar meestal zit maat 42 er wel bij.
43 Reviews Plaats review
Gonny van Hees
|Ik ging vandaag, 1 december, naar Van Haren op de Leyweg. Ik had 2 paar laarsjes gevonden, echter mijn maat stond er niet bij. Een verkoopster opgezocht. Op de vraag of ze deze laarsjes ook in maat 41 hadden, kreeg ik als antwoord dat ik dat bij de kassa moest vragen. In de rij bij de kassa gaan staan. Helaas was mijn maat niet voorradig. Waar is de tijd gebleven dat een verkoopster een klant helpt. Tip voor Van Haren zet een computer in de zaak, kan je als klant zelf opzoeken of het artikel op voorraad is, scheelt personeelskosten, want service is er niet meer bij. En het scheelt ergernis bij de klant.
Klant van vanHaren
|Winkelinrichting mag beetje anders en qua assortiment vindt je niet alles wat op de webshop staat
Klant van vanHaren
|Ik koop mijn schoenen voor 95% bij van Haren, omdat er veel keus is en een goede pasvorm. Met een klein budget kun je toch modieus voor de dag komen.....mijn favoriete schoenenzaak!
Klant van vanHaren
|Er is voor iedereen wel een schoen, laars enz. En alles kun je vragen, je krijg overal antwoord op. Ik heb namelijk maatje 35-36 best wel gauw uitverkocht, maar ze doen hun best dan om na een andere filiaal te bellen of er daar nog één paar staan en anders op de site kijken. Supper
Anita
|Als ze mijn maat niet hebben dan bestel ik het via de website. Maar meestal zit maat 42 er wel bij.