Eerste verkoopster heel behulpzaam en ik wilde graag een tas kopen. Bleek een give-away tas te zijn. Tas hing bij andere katoenen tassen waar een prijskaartje van 20 euro bij zat en gaf aan dat ik voor dezelfde prijs deze tas best wilde kopen. ze zei vraag het ff na voor je maar dat komt best goed en riep een andere verkoopster bij die in het kassa systeem kon kijken. Na een aantal minuten zei zij, je mag het hebben voor 45 euro!!! Sorry??!??? Waar komt dit getal vandaan? Belachelijk, iedereen mag best geld verdienen maar dit slaat nergens op! ik ken je niet maar zo ga je niet met klanten om die al het een en ander bij je in de winkel heeft gekocht in het verleden. Maakt wel weer de reputatie van deze winkel waar. We shoppen de volgende keer online en niet meer bij van zuilen Gorinchem! Succes ermee
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joke
|
Top winkel
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maxime
|
Bad store, they wont service at you.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
arend
|
Zeer arrogant personeel, als je er niet zo chique uitziet wordt je niet eens aangesproken, ze zien je letterlijk niet staan. Niemand van het personeel draagt een mondkapje. Er wordt wijn geschonken terwijl de horeca binnen nog dicht is. Dit getuigt van weinig respect voor horeca collega's en corona maatregelen. Mooie winkel maar er wordt duidelijk onderscheid gemaakt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
webshopbuyer
|
Van Zuilen schrijft op haar webshop: bij een retour binnen 3 werkdagen geld terug op rekening, klopt niks van!
Antwoorden op mail "waar blijft mijn geld" gaat ook niet al te snel :(
120 Reviews Plaats review
Fenna
|Eerste verkoopster heel behulpzaam en ik wilde graag een tas kopen. Bleek een give-away tas te zijn. Tas hing bij andere katoenen tassen waar een prijskaartje van 20 euro bij zat en gaf aan dat ik voor dezelfde prijs deze tas best wilde kopen. ze zei vraag het ff na voor je maar dat komt best goed en riep een andere verkoopster bij die in het kassa systeem kon kijken. Na een aantal minuten zei zij, je mag het hebben voor 45 euro!!! Sorry??!??? Waar komt dit getal vandaan? Belachelijk, iedereen mag best geld verdienen maar dit slaat nergens op! ik ken je niet maar zo ga je niet met klanten om die al het een en ander bij je in de winkel heeft gekocht in het verleden. Maakt wel weer de reputatie van deze winkel waar. We shoppen de volgende keer online en niet meer bij van zuilen Gorinchem! Succes ermee
Joke
|Top winkel
Maxime
|Bad store, they wont service at you.
arend
|Zeer arrogant personeel, als je er niet zo chique uitziet wordt je niet eens aangesproken, ze zien je letterlijk niet staan. Niemand van het personeel draagt een mondkapje. Er wordt wijn geschonken terwijl de horeca binnen nog dicht is. Dit getuigt van weinig respect voor horeca collega's en corona maatregelen. Mooie winkel maar er wordt duidelijk onderscheid gemaakt.
webshopbuyer
|Van Zuilen schrijft op haar webshop: bij een retour binnen 3 werkdagen geld terug op rekening, klopt niks van!
Antwoorden op mail "waar blijft mijn geld" gaat ook niet al te snel :(