Relaxstoel ging net na de garantieperiode stuk. Geen coulance, maar vooral een rare manier van communiceren. Na lang wachten kreeg ik bericht dat reparatie € 379 ging kosten. Als ik dat wilde moest ik vooraf betalen. Als ik de stoel niet wilde laten repareren moest ik eerst € 150 betalen om hem überhaupt terug te krijgen. Na bijna drie maanden de gerepareerde stoel terug ontvangen. In mijn ogen een zeer slechte aftersale service.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trudy Manshanden
|
Overgordijnen uitgezocht bij van Til interieur en geen orderbon meegekregen, het zou echt wel goed komen werd er gezegd.
Ik had wel foto's gemaakt van de uitgezochte stof. Bij het maken van de afspraak voor het inmeten en tijdens het inmeten mijn ongerustheid uitgesproken over het ontbreken van een orderbon. Volgens hen ging het altijd zo en het ging altijd goed.
Na een aantal weken ontving ik online een orderbon die ik getekend moest terugsturen, ik kon dus niet de uitgezochte stof zien. Ik heb de bon getekend en dat had ik natuurlijk niet moeten doen.
De verkeerde kleur is geleverd en op mijn klacht is na herhaalde mails en telefoontjes op een zeer klantonvriendelijke en arrogante manier gereageerd. Ik had de orderbon getekend en het was dus klaar, mijn foto's wilde ze niet eens zien.
Hierop heb ik de bemiddelingscommissie van de consumentenbond ingeschakeld, deze had ook een zeer moeizaam contact met deze bedrijfsleidster, mails werden pas na herhaaldelijk verzoek beantwoord. Mv. bood 10% korting op de aankoop van nieuwe gordijnen!!!
Conclusie is dat de verkoopster een fout gemaakt heeft en dat de klant er voor opdraait bij van Til.
De klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chiel
|
Afgelopen zaterdag bij Van Til eetkamerstoelen gekocht. Prettig geholpen en als de aflevering net zo vlot gaat zeker een bedrijf waar ik terug kom.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Arthur
|
Vandaag bij Van Til in Alkmaar geweest. Vandaag weer vakkundig geholpen dit keer door Sophia. Zij weet wat er te koop is en geeft ook goede adviezen. Ook deze ervaring was dus weer een dikke plus.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Niels
|
Juni 2015 zes eetkamerstoelen gekocht bij Van Til. Gemiddeld genomen zijn er twee stoelen in gebruik, sporadisch alle stoelen bezet. Geen kinderen in huis, een kennisenkring verre van obees. Echt slijten doen stoelen bij ons niet.
Eind 2017 kraakt een van de stoelen in het frame, dus de monteur komt langs. Monteur weet niet wat er mis is en neemt de stoel mee.
Zes weken blijft het doodstil, dus ik bel zelf maar een keer. "U wordt teruggebeld door mijn collega die er meer van weet." Vervolgens gebeurt er niks. Na nog eens twee keer zelf te hebben gebeld zonder te zijn teruggebeld is de maat vol, verhef ik mijn stem en schiet de dame bij Van Til wél in de regelmodus.
Dezelfde dag nog krijg ik de mededeling dat mijn stoel niet te repareren is en dat ze mij een aanbieding willen doen voor een vervangende stoel met 33% korting.
Doe mij dan maar mijn stoel terug.
Voor een winkel in design A-merken vind ik dit een heel slechte service. Dit kan echt zoveel beter!
12 Reviews Plaats review
Paul van t Wout
|Relaxstoel ging net na de garantieperiode stuk. Geen coulance, maar vooral een rare manier van communiceren. Na lang wachten kreeg ik bericht dat reparatie € 379 ging kosten. Als ik dat wilde moest ik vooraf betalen. Als ik de stoel niet wilde laten repareren moest ik eerst € 150 betalen om hem überhaupt terug te krijgen. Na bijna drie maanden de gerepareerde stoel terug ontvangen. In mijn ogen een zeer slechte aftersale service.
Trudy Manshanden
|Overgordijnen uitgezocht bij van Til interieur en geen orderbon meegekregen, het zou echt wel goed komen werd er gezegd.
Ik had wel foto's gemaakt van de uitgezochte stof. Bij het maken van de afspraak voor het inmeten en tijdens het inmeten mijn ongerustheid uitgesproken over het ontbreken van een orderbon. Volgens hen ging het altijd zo en het ging altijd goed.
Na een aantal weken ontving ik online een orderbon die ik getekend moest terugsturen, ik kon dus niet de uitgezochte stof zien. Ik heb de bon getekend en dat had ik natuurlijk niet moeten doen.
De verkeerde kleur is geleverd en op mijn klacht is na herhaalde mails en telefoontjes op een zeer klantonvriendelijke en arrogante manier gereageerd. Ik had de orderbon getekend en het was dus klaar, mijn foto's wilde ze niet eens zien.
Hierop heb ik de bemiddelingscommissie van de consumentenbond ingeschakeld, deze had ook een zeer moeizaam contact met deze bedrijfsleidster, mails werden pas na herhaaldelijk verzoek beantwoord. Mv. bood 10% korting op de aankoop van nieuwe gordijnen!!!
Conclusie is dat de verkoopster een fout gemaakt heeft en dat de klant er voor opdraait bij van Til.
De klantvriendelijkheid is erg ver te zoeken.
Chiel
|Afgelopen zaterdag bij Van Til eetkamerstoelen gekocht. Prettig geholpen en als de aflevering net zo vlot gaat zeker een bedrijf waar ik terug kom.
Arthur
|Vandaag bij Van Til in Alkmaar geweest. Vandaag weer vakkundig geholpen dit keer door Sophia. Zij weet wat er te koop is en geeft ook goede adviezen. Ook deze ervaring was dus weer een dikke plus.
Niels
|Juni 2015 zes eetkamerstoelen gekocht bij Van Til. Gemiddeld genomen zijn er twee stoelen in gebruik, sporadisch alle stoelen bezet. Geen kinderen in huis, een kennisenkring verre van obees. Echt slijten doen stoelen bij ons niet.
Eind 2017 kraakt een van de stoelen in het frame, dus de monteur komt langs. Monteur weet niet wat er mis is en neemt de stoel mee.
Zes weken blijft het doodstil, dus ik bel zelf maar een keer. "U wordt teruggebeld door mijn collega die er meer van weet." Vervolgens gebeurt er niks. Na nog eens twee keer zelf te hebben gebeld zonder te zijn teruggebeld is de maat vol, verhef ik mijn stem en schiet de dame bij Van Til wél in de regelmodus.
Dezelfde dag nog krijg ik de mededeling dat mijn stoel niet te repareren is en dat ze mij een aanbieding willen doen voor een vervangende stoel met 33% korting.
Doe mij dan maar mijn stoel terug.
Voor een winkel in design A-merken vind ik dit een heel slechte service. Dit kan echt zoveel beter!