We zijn goed geholpen. Ons testament bleek verouderd en kon beter. We hadden al een afspraak maar de gezondheid van mijn man verslechterde plotseling heel erg snel. De 1e afspraak moesten we op de dag vd afspraak afzeggen. Zonder probleem. Daarna meteen een nieuwe afspraak gemaakt en de notaris maakte spoed. Hij heeft ons goed voorgelicht en geadviseerd.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chris de Gier
|
Zelfs 1 ster is nog teveel.
De afwikkeling van een erfenis waarbij Van Soikema het testament had opgemaakt is ronduit triest. Om te beginnen kwamen we er achter dat er verkeerde informatie is gegeven toen het testament werd opgemaakt. Tijdens de afwikkeling werden er totaal verkeerde berekeningen overhandigd. Er werd niet meer gereageerd op telefoon en mail, zelfs niet na inschakeling van de KNB (Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie).
We hebben een advocaat in de arm genomen die zowel schriftelijk (mail en aangetekende brieven) als telefonisch getracht heeft met Dhr. Van Solkema in contact te komen. Zelfs hierop werd niet gereageerd. Ook als er een deadline werd gesteld kwam er geen reactie, niet naar ons en niet naar de advocaat.....
Als we iemand aan de telefoon kregen (secretaresse / telefoniste) kon die ook niets zeggen en zou het opnemen met Dhr. van Solkema en werd gezegd dat hij zou terugbellen wat niet gebeurde. De enkele keren dat we Dhr. van Solkema aan de telefoon kregen beloofde hij zaken uit te zoeken en de volgende dag terug te bellen wat ook niet gebeurde enz. enz. enz. Kortom, dankzij Notaris Van Solkema heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat de erfenis is afgehandeld... Hoe triest kan het zijn.
Samenvattend: onbetrouwbaar, beloofd dingen die niet worden nagekomen, reageert niet, maakt fouten......
Misschien prima bij opstellen van testament, aankoop huis enz. wat relatief simpel is en er meteen gefactureerd kan worden maar als het een beetje moeilijk wordt is hij "niet thuis"....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C
|
Ruim een jaar geleden een verklaring van erfrecht aangevraagd. Nooit meer iets vernomen van deze notaris, tot opeens een rekening in mijn mailbox verscheen. Aangegeven dit niet netjes te vinden. Hier word niet op gereageerd. Dit vind ik een kwalijke zaak aangezien de verklaring van erfrecht haast had. Mijn ervaring met deze notaris is ronduit slecht.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Peter Lugtenburg
|
Had via Solkema's website gevraagd een afspraak met mij te maken voor aanpassen van testamenten. Na 10 dagen zelf gebeld omdat Solkema geen contact met me opnam. Kreeg 2 dagen later een email met het verzoek een datum en tijd te geven voor een afspraak...aldus gedaan. Hoorde hierop weer niets, wist niet of de afspraak stond of niet. Heb vervolgens Solkema gebeld en gezegd dat ik afzie van de afspraak en een andere notaris zou zoeken. Slechte tot geen communicatie gaven me niet het goede gevoel dat je moet hebben om serieuze familie zaken te bespreken.
4 Reviews Plaats review
Natascha C.
|We zijn goed geholpen. Ons testament bleek verouderd en kon beter. We hadden al een afspraak maar de gezondheid van mijn man verslechterde plotseling heel erg snel. De 1e afspraak moesten we op de dag vd afspraak afzeggen. Zonder probleem. Daarna meteen een nieuwe afspraak gemaakt en de notaris maakte spoed. Hij heeft ons goed voorgelicht en geadviseerd.
Chris de Gier
|Zelfs 1 ster is nog teveel.
De afwikkeling van een erfenis waarbij Van Soikema het testament had opgemaakt is ronduit triest. Om te beginnen kwamen we er achter dat er verkeerde informatie is gegeven toen het testament werd opgemaakt. Tijdens de afwikkeling werden er totaal verkeerde berekeningen overhandigd. Er werd niet meer gereageerd op telefoon en mail, zelfs niet na inschakeling van de KNB (Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie).
We hebben een advocaat in de arm genomen die zowel schriftelijk (mail en aangetekende brieven) als telefonisch getracht heeft met Dhr. Van Solkema in contact te komen. Zelfs hierop werd niet gereageerd. Ook als er een deadline werd gesteld kwam er geen reactie, niet naar ons en niet naar de advocaat.....
Als we iemand aan de telefoon kregen (secretaresse / telefoniste) kon die ook niets zeggen en zou het opnemen met Dhr. van Solkema en werd gezegd dat hij zou terugbellen wat niet gebeurde. De enkele keren dat we Dhr. van Solkema aan de telefoon kregen beloofde hij zaken uit te zoeken en de volgende dag terug te bellen wat ook niet gebeurde enz. enz. enz. Kortom, dankzij Notaris Van Solkema heeft het ruim 2 jaar geduurd voordat de erfenis is afgehandeld... Hoe triest kan het zijn.
Samenvattend: onbetrouwbaar, beloofd dingen die niet worden nagekomen, reageert niet, maakt fouten......
Misschien prima bij opstellen van testament, aankoop huis enz. wat relatief simpel is en er meteen gefactureerd kan worden maar als het een beetje moeilijk wordt is hij "niet thuis"....
C
|Ruim een jaar geleden een verklaring van erfrecht aangevraagd. Nooit meer iets vernomen van deze notaris, tot opeens een rekening in mijn mailbox verscheen. Aangegeven dit niet netjes te vinden. Hier word niet op gereageerd. Dit vind ik een kwalijke zaak aangezien de verklaring van erfrecht haast had. Mijn ervaring met deze notaris is ronduit slecht.
Peter Lugtenburg
|Had via Solkema's website gevraagd een afspraak met mij te maken voor aanpassen van testamenten. Na 10 dagen zelf gebeld omdat Solkema geen contact met me opnam. Kreeg 2 dagen later een email met het verzoek een datum en tijd te geven voor een afspraak...aldus gedaan. Hoorde hierop weer niets, wist niet of de afspraak stond of niet. Heb vervolgens Solkema gebeld en gezegd dat ik afzie van de afspraak en een andere notaris zou zoeken. Slechte tot geen communicatie gaven me niet het goede gevoel dat je moet hebben om serieuze familie zaken te bespreken.