Van Poelgeest BMW & MINI Heemstede is zeer professioneel, enorm behulpzaam, erg flexibel en ze hebben vooral enorme kennis van zaken!!! The one and only voor mijn BMW ! Dank je wel lief team en dank je wel Peter *** voor je service.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rick
|
Twee weken geleden bij van Poelgeest Heemstede langsgereden. Ruitensproeier van mijn Z4 deed het niet. Receptiemedewerker vermoedde dat het pompje stuk was. Afspraak gemaakt voor reparatie een week later.
- Week later de auto om acht uur gebracht. De intake verliep rommelig en duurde een kwartier.
- Mijn telefonische verzoek van een dag eerder om de airco ook te controleren was niet bij de werkplaats bekend en werd ter plekke op de werkbon geschreven.
- Ik zou later op de dag teruggebeld worden als de auto gereed was. Inderdaad, om kwart voor vijf werd ik teruggebeld dat de pomp stuk was en koelmiddel bijgevuld moest worden. En nee, de pomp was niet vervangen want die moest nog besteld worden. En het koelmiddel was ook niet bijgevuld... Geschatte kosten bedragen Euro 250,00.
Ergo: ik ben de auto een dag voor niets kwijt geweest en moet een tweede afspraak maken ("of niet" volgens de medewerker, want "de keus was aan mij....") om de pomp te vervangen.
Als van Poelgeest nu om drie uur had gebeld, had in ieder geval het koelmiddel bijgevuld kunnen worden. Gaat om half vijf natuurlijk niet meer lukken. Of het koelmiddel moet misschien ook nog wel besteld worden....
Ik bedank voor de verdere diensten van van P. in Heemstede. Ik ben in ieder geval twee illusies armer.
1. Je auto bij deze merkdealer laten onderhouden betekent niet automatisch dat men met de klant meedenkt of dat men de klant ontzorgt, alle marketingstrategieën en tevredenheidsonderzoeken ten spijt. Het lijkt erop dat de klant er is voor het bedrijf en niet andersom.
2. Een premium automerk kopen betekent helaas ook niet automatisch dat een klant een premium dienstverlening mag verwachten.
Mijn auto gaat voortaan naar een merkspecialist voor onderhoud!
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rick
|
Vorige week bij van Poelgeest langsgereden omdat de ruitensproeier van mijn Z4 niet werkte. Receptiemedewerker constateerde dat de ruitensproeiermotor vermoedelijk defect was. Afspraak gemaakt om de auto vandaag te laten repareren.
8 Uur auto gebracht waarbij de intake al een kwartier in beslag nam.
Mijn telefonische verzoek van een dag eerder om de airco ook te controleren was niet bij de werkplaatsreceptie doorgekomen en werd ter plekke op de werkbon gezet.
Ik zou gebeld worden als de auto klaar was. En inderdaad, om 16:45 uur werd ik gebeld dat de sproeierpomp stuk is en koelmiddel voor de airco bijgevuld moet worden. Geschatte kosten: Euro 250,00. En nee, de pomp was niet vervangen want die moest besteld worden. En het koelmiddel was ook niet bijgevuld. Waarschijnlijk geen tijd meer voor om kwart voor vijf. Als ze om drie uur gebeld hadden, had in ieder geval het koelmiddel van de airco bijgevuld kunnen worden.
Ergo: auto voor niets een dag kwijt geweest en een nieuwe afspraak maken voor de pomp. Ik dacht van niet.... Zeer teleurstellende ervaring en twee illusies armer.
1. Je auto bij de dealer laten onderhouden is helaas geen garantie voor "meedenken met" en "ontzorgen van" de klant.
2. Een premium auto kopen betekent helaas ook niet automatisch een premium service. Alle mooie marketingstrategieën en tevredenheidsonderzoeken ten spijt.
Mijn auto gaat voortaan bij een merkspecialist in onderhoud.
3 Reviews Plaats review
Astrid
|Van Poelgeest BMW & MINI Heemstede is zeer professioneel, enorm behulpzaam, erg flexibel en ze hebben vooral enorme kennis van zaken!!! The one and only voor mijn BMW ! Dank je wel lief team en dank je wel Peter *** voor je service.
Rick
|Twee weken geleden bij van Poelgeest Heemstede langsgereden. Ruitensproeier van mijn Z4 deed het niet. Receptiemedewerker vermoedde dat het pompje stuk was. Afspraak gemaakt voor reparatie een week later.
- Week later de auto om acht uur gebracht. De intake verliep rommelig en duurde een kwartier.
- Mijn telefonische verzoek van een dag eerder om de airco ook te controleren was niet bij de werkplaats bekend en werd ter plekke op de werkbon geschreven.
- Ik zou later op de dag teruggebeld worden als de auto gereed was. Inderdaad, om kwart voor vijf werd ik teruggebeld dat de pomp stuk was en koelmiddel bijgevuld moest worden. En nee, de pomp was niet vervangen want die moest nog besteld worden. En het koelmiddel was ook niet bijgevuld... Geschatte kosten bedragen Euro 250,00.
Ergo: ik ben de auto een dag voor niets kwijt geweest en moet een tweede afspraak maken ("of niet" volgens de medewerker, want "de keus was aan mij....") om de pomp te vervangen.
Als van Poelgeest nu om drie uur had gebeld, had in ieder geval het koelmiddel bijgevuld kunnen worden. Gaat om half vijf natuurlijk niet meer lukken. Of het koelmiddel moet misschien ook nog wel besteld worden....
Ik bedank voor de verdere diensten van van P. in Heemstede. Ik ben in ieder geval twee illusies armer.
1. Je auto bij deze merkdealer laten onderhouden betekent niet automatisch dat men met de klant meedenkt of dat men de klant ontzorgt, alle marketingstrategieën en tevredenheidsonderzoeken ten spijt. Het lijkt erop dat de klant er is voor het bedrijf en niet andersom.
2. Een premium automerk kopen betekent helaas ook niet automatisch dat een klant een premium dienstverlening mag verwachten.
Mijn auto gaat voortaan naar een merkspecialist voor onderhoud!
Rick
|Vorige week bij van Poelgeest langsgereden omdat de ruitensproeier van mijn Z4 niet werkte. Receptiemedewerker constateerde dat de ruitensproeiermotor vermoedelijk defect was. Afspraak gemaakt om de auto vandaag te laten repareren.
8 Uur auto gebracht waarbij de intake al een kwartier in beslag nam.
Mijn telefonische verzoek van een dag eerder om de airco ook te controleren was niet bij de werkplaatsreceptie doorgekomen en werd ter plekke op de werkbon gezet.
Ik zou gebeld worden als de auto klaar was. En inderdaad, om 16:45 uur werd ik gebeld dat de sproeierpomp stuk is en koelmiddel voor de airco bijgevuld moet worden. Geschatte kosten: Euro 250,00. En nee, de pomp was niet vervangen want die moest besteld worden. En het koelmiddel was ook niet bijgevuld. Waarschijnlijk geen tijd meer voor om kwart voor vijf. Als ze om drie uur gebeld hadden, had in ieder geval het koelmiddel van de airco bijgevuld kunnen worden.
Ergo: auto voor niets een dag kwijt geweest en een nieuwe afspraak maken voor de pomp. Ik dacht van niet.... Zeer teleurstellende ervaring en twee illusies armer.
1. Je auto bij de dealer laten onderhouden is helaas geen garantie voor "meedenken met" en "ontzorgen van" de klant.
2. Een premium auto kopen betekent helaas ook niet automatisch een premium service. Alle mooie marketingstrategieën en tevredenheidsonderzoeken ten spijt.
Mijn auto gaat voortaan bij een merkspecialist in onderhoud.