Dit bedrijf is niet helemaal eerlijk en zeker niet oprecht. Ik geef dit bedrijf een nul.
Je moet constant achter je punten aan zitten. Ze worden bij mij niet automatische bij geschreven.
Ze geloven ook in hun eigen leugens.
Ze willen ook de klant de schuld geven.
meerdere keren contact opgenomen voor de punten.
Krijg te lezen nee hoor ze zijn er gewoon bij geschreven.
Dan krijg je te horen dat het zogenaamd aan deje web service ligt.
Maar als ik dus er over mail dan staan de punten opeens wel bij geschreven.
Dan gaat het 1 x goed. Dan weer niet. Weer contact opgenomen.
Krijg dan nee hoor het is gewoon bij geschreven. Dan opeens ligt het aan de cookies! Je moet volgens hun dus uitloggen en weer inloggen. Moet wel vreselijk lachen. Dus je moet bij elke bestelling uitloggen en dan weer inloggen. Ze proberen ook constant de schuld op joyu af te schuiven.
Ze liegen ook heel veeggen ze dus dat het aan de el. Ik hat dus een beoordeling geplaatst. Omdat ik die web site via hun kreeg. Daar had ik het dus over mijn punten die ik niet kreeg. Je wordt gebeld. Volgens hun ligt het dan allemaal aan jou. Lol dan opeens krijg je dus na je bestelling geen link om ze te beoordelen. Nu lig ik echt dubbel. Krijg je dus te lezen dat je het niet krijgt, want het is de verkeerde datum. Je krijgt het pas in de eerste helft van de maand. Nou sorry hoor maar zulke onzin heb ik echt in tijden niet gehad. Zit bij meer winkels en na elke bestelling krijg je gewoon een link om ze te beoordelen. Wat ook apart was toen ze belde. Of ik dus mijn oordeel weg wou halen. Terwijl ze dus niks hebben opgelost! Dacht het niet. Mijn beoordeling is gewoon gebaseerd op wat ik mee maak en is gewoon eerlijk. Bij dit bedrijf moet je echt heel goed oppassen en je moet er constant achter na. Om je recht te halen. Denk dat ze denken als we dit doen dan zullen er vast mensen zijn die er niet achter aan gaan. Dus hebben wij de punten in plaats van de klant. Toen ik hoorde over het uit en inloggen. Ik had dus gewoon op hun site gekeken of nu wel punten bij geschreven waren. En je raad het al opeens staan ze er bij. Dus wat een lul verhaal met hun in en uitloggen. Ze verzinnen echt een hoop onzin, die ze aan jou willen verkopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
H Stoffels
|
Van Noord is voordelig en het personeel is vriendelijk. Bovendien brengen ze altijd de kattensteentjes naar de auto.
2 Reviews Plaats review
soraya
|Dit bedrijf is niet helemaal eerlijk en zeker niet oprecht. Ik geef dit bedrijf een nul.
Je moet constant achter je punten aan zitten. Ze worden bij mij niet automatische bij geschreven.
Ze geloven ook in hun eigen leugens.
Ze willen ook de klant de schuld geven.
meerdere keren contact opgenomen voor de punten.
Krijg te lezen nee hoor ze zijn er gewoon bij geschreven.
Dan krijg je te horen dat het zogenaamd aan deje web service ligt.
Maar als ik dus er over mail dan staan de punten opeens wel bij geschreven.
Dan gaat het 1 x goed. Dan weer niet. Weer contact opgenomen.
Krijg dan nee hoor het is gewoon bij geschreven. Dan opeens ligt het aan de cookies! Je moet volgens hun dus uitloggen en weer inloggen. Moet wel vreselijk lachen. Dus je moet bij elke bestelling uitloggen en dan weer inloggen. Ze proberen ook constant de schuld op joyu af te schuiven.
Ze liegen ook heel veeggen ze dus dat het aan de el. Ik hat dus een beoordeling geplaatst. Omdat ik die web site via hun kreeg. Daar had ik het dus over mijn punten die ik niet kreeg. Je wordt gebeld. Volgens hun ligt het dan allemaal aan jou. Lol dan opeens krijg je dus na je bestelling geen link om ze te beoordelen. Nu lig ik echt dubbel. Krijg je dus te lezen dat je het niet krijgt, want het is de verkeerde datum. Je krijgt het pas in de eerste helft van de maand. Nou sorry hoor maar zulke onzin heb ik echt in tijden niet gehad. Zit bij meer winkels en na elke bestelling krijg je gewoon een link om ze te beoordelen. Wat ook apart was toen ze belde. Of ik dus mijn oordeel weg wou halen. Terwijl ze dus niks hebben opgelost! Dacht het niet. Mijn beoordeling is gewoon gebaseerd op wat ik mee maak en is gewoon eerlijk. Bij dit bedrijf moet je echt heel goed oppassen en je moet er constant achter na. Om je recht te halen. Denk dat ze denken als we dit doen dan zullen er vast mensen zijn die er niet achter aan gaan. Dus hebben wij de punten in plaats van de klant. Toen ik hoorde over het uit en inloggen. Ik had dus gewoon op hun site gekeken of nu wel punten bij geschreven waren. En je raad het al opeens staan ze er bij. Dus wat een lul verhaal met hun in en uitloggen. Ze verzinnen echt een hoop onzin, die ze aan jou willen verkopen.
H Stoffels
|Van Noord is voordelig en het personeel is vriendelijk. Bovendien brengen ze altijd de kattensteentjes naar de auto.