ga niet met dit bedrijf in zee. slechte service en betalen leveranciers niet helemaal af dus let op. Pluspunten: geen. Minpunten: geen vaklieden.
2.0
J,Schakenbos
|
Reactie op E-mail. Heb op 23 maart 2015 een aanvraag voor een offerte gestuurd.
Op 31 maart 2015 een ,,herhaling,, op voornoemde offerte verzonden.
Tot op heden geen reactie. Pluspunten: Eerdere opdracht goed uitgevoerd ,ook wel met vertraging. Minpunten: Nu helemaal geen reactie , mogelijk de nieuwe opdracht te klein".
Jammer dat mijn vertrouwen is geschaad."
2.0
MW van den Heuvel
|
GLASBREUK woonkamerraam. Mijn grote raam werd ingegooit door vandalisme en heb via gouden gids Service Glasherstel van Moorsel gebeld, welke zeer snel ter plaatse kwamen.
Een noodvoorziening werd aangebracht en 8 dagen later werd de nieuwe thermopane geplaatst. Pluspunten: Korte mensen, welke hun afspraak zeer goed nakwamen. Minpunten: Geen.
4 Reviews Plaats review
chefke
|ga niet met dit bedrijf in zee. slechte service en betalen leveranciers niet helemaal af dus let op. Pluspunten: geen. Minpunten: geen vaklieden.
J,Schakenbos
|Reactie op E-mail. Heb op 23 maart 2015 een aanvraag voor een offerte gestuurd.
Op 31 maart 2015 een ,,herhaling,, op voornoemde offerte verzonden.
Tot op heden geen reactie. Pluspunten: Eerdere opdracht goed uitgevoerd ,ook wel met vertraging. Minpunten: Nu helemaal geen reactie , mogelijk de nieuwe opdracht te klein".
Jammer dat mijn vertrouwen is geschaad."
MW van den Heuvel
|GLASBREUK woonkamerraam. Mijn grote raam werd ingegooit door vandalisme en heb via gouden gids Service Glasherstel van Moorsel gebeld, welke zeer snel ter plaatse kwamen.
Een noodvoorziening werd aangebracht en 8 dagen later werd de nieuwe thermopane geplaatst. Pluspunten: Korte mensen, welke hun afspraak zeer goed nakwamen. Minpunten: Geen.
Laura
|Perfect. Perfecte service en snel opgelost