De dag voor kerst mooie zilveren oorhangers gekregen van mijn partner. Eenmaal thuis, de oorbellen in, blijkt dat ik tegen er niet tegen kan, ik werd er duizelig van. Ik heb een paar keer geprobeerd, thuis de oorbellen te dragen, maar langer dan een half uur hield ik het niet vol. Eind januari ben ik terug gegaan naar de winkel met het verzoek om de oorbellen te ruilen. Dat mocht niet, de termijn was binnen 14 dagen. Dit staat echter niet op de bon, maar hangt op een briefje in de winkel. Ik heb het nogmaals uitgelegd en ook vermeld dat ik door de griep, bijna 2 weken uit de roulatie ben geweest. Er kon niets aan gedaan worden, dit was de oude mevrouw in de winkel, die mij dit vertelde. Tijdens het gesprek komt de jongere eigenaresse(?) binnen, aan wie ik nogmaals het verhaal uitleg. Ook zij stelde zich op het standpunt dat het niet kon, dat de oorbellen in het vorige jaar gekocht waren en boekhoudtechnisch, dit niet mogelijk was. Ik heb nogmaals mijn verhaal gedaan en gezegd dat het door mijn ziekte, niet mogelijk was geweest eerder te komen. Een tegoed bon zou voor mij ook een prima oplossing zijn, maar daar wilde men echt niet van weten, daar deed men niet aan. De enige mogelijkheid was, dat ik iets uitzocht van de precies dezelfde prijs maar dat moest dan wel snel gebeuren, want mevrouw moest weg en zij wilde niet haar oude moeder er mee opzadelen. Heel veel vervelend en onder grote tijdsdruk, heb ik vervolgens andere oorbellen uitgezocht, waar ik dus ook weer niet tegen kan. Nu zit ik nog steeds met oorbellen, gekregen van mijn partner, waar ik niets aan heb en waar deze juwelier, niets aan wilt doen. Heel vervelend en ik wil daarom iedereen aanraden, koop hier niets! Dit is niet klantvriendelijk en slechte verkoopvoorwaarden.
1 Review Plaats review
Conny
|De dag voor kerst mooie zilveren oorhangers gekregen van mijn partner. Eenmaal thuis, de oorbellen in, blijkt dat ik tegen er niet tegen kan, ik werd er duizelig van. Ik heb een paar keer geprobeerd, thuis de oorbellen te dragen, maar langer dan een half uur hield ik het niet vol. Eind januari ben ik terug gegaan naar de winkel met het verzoek om de oorbellen te ruilen. Dat mocht niet, de termijn was binnen 14 dagen. Dit staat echter niet op de bon, maar hangt op een briefje in de winkel. Ik heb het nogmaals uitgelegd en ook vermeld dat ik door de griep, bijna 2 weken uit de roulatie ben geweest. Er kon niets aan gedaan worden, dit was de oude mevrouw in de winkel, die mij dit vertelde. Tijdens het gesprek komt de jongere eigenaresse(?) binnen, aan wie ik nogmaals het verhaal uitleg. Ook zij stelde zich op het standpunt dat het niet kon, dat de oorbellen in het vorige jaar gekocht waren en boekhoudtechnisch, dit niet mogelijk was. Ik heb nogmaals mijn verhaal gedaan en gezegd dat het door mijn ziekte, niet mogelijk was geweest eerder te komen. Een tegoed bon zou voor mij ook een prima oplossing zijn, maar daar wilde men echt niet van weten, daar deed men niet aan. De enige mogelijkheid was, dat ik iets uitzocht van de precies dezelfde prijs maar dat moest dan wel snel gebeuren, want mevrouw moest weg en zij wilde niet haar oude moeder er mee opzadelen. Heel veel vervelend en onder grote tijdsdruk, heb ik vervolgens andere oorbellen uitgezocht, waar ik dus ook weer niet tegen kan. Nu zit ik nog steeds met oorbellen, gekregen van mijn partner, waar ik niets aan heb en waar deze juwelier, niets aan wilt doen. Heel vervelend en ik wil daarom iedereen aanraden, koop hier niets! Dit is niet klantvriendelijk en slechte verkoopvoorwaarden.