Wij waren in de markt voor een Nolte Concept me bed met bijbehorende kast.
Werden netjes aangesproken en geholpen.
Na drie uur onze perfecte combinatie samengesteld met de medewerker van van Gils.
Zij namen alle tijd voor ons en wij hebben hier ook gelijk besteld.
In het verleden al vaker bij van gils meubelen gekocht en na 15 jaar nog steeds tevreden.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sem
|
Waardeloze service: KOOP NIET BIJ VAN GILS! Wij dachten een goede aankoop te hebben gedaan bij een gerenommeerde zaak, maar kwamen bedrogen uit! Dat Van Gils een betrouwbare winkel met een goede service is, blijkt een volkomen verkeerde aanname. Deze gerenommeerde zaak laat ons 2 jaar lang herhaaldelijk bellen over een mankement aan ons bed, namelijk dat zich een kuil vormt in het midden van het matras. De serviceafdeling doet herhaaldelijk nieuwe beloftes en komt ze keer op keer niet na. Stuurt telkens na lang aandringen, tot 4 keer toe, een deskundige. Deze komt met een oplossing komt die niet, of voor heel even, werkt. Elke deskundige heeft een andere conclusie over de oorzaak. Of ze sturen verkoopmedewerker*** met fantastische verhalen, zoals dat wij te verliefd op elkaar zijn en te dicht tegen elkaar gaan liggen in een tweepersoonsbed. Oftewel: eigen schuld. Mocht je hier toch een bed willen kopen, laat je ZEKER NIET door *** adviseren. Deze medewerker gelooft duidelijk in sprookjes. Na 2 jaar lang slecht slapen en slechte service, willen wij de koop annuleren. Van Gils wil dat niet, want dan lijden zij verlies op dat bed. De ellende die wij hebben meegemaakt en het verlies dat wij lijden gewoon negerend, bieden ze de zoveelste zogenaamde nieuwe oplossing: zelf een ander matras aanschaffen tegen bijbetaling van de meerwaarde ten opzichte van de twee kwalitatief slechte matrassen. Wij schakelen de geschillencommissie in. Dat is zeker niet gratis, maar overtuigd dat er wel een rechtvaardige beslissing moet komen, doen wij dit wel. Ook de geschillencommissie inschakelen blijkt geen goed idee. Hadden we van te voren onderzoek gedaan, dan wisten we wat we nu weten: zij kiezen eigenlijk altijd de kant van de ondernemer. Vermoedelijk zijn de commissieleden zelf (oud-)ondernemers, en hierdoor niet zo onafhankelijk als zij pretenderen te zijn. Er komt opnieuw een deskundige, dit keer van de geschillencommissie. Deze oordeelt, in tegenstelling tot zijn voorgangers, dat er “niets mis is met het bed”. De conclusie is als volgt: doordat je twee aparte matrassen naast elkaar legt, met ieder een zachte rand (wangen), ontstaat er op de plek in het midden waar deze wangen naast elkaar liggen een kuil. Het komt niet in hen om dat dit precies het gebrek omschrijft. Dit is precies WAT er mis is met het bed. Bij de hoorzitting die volgt wordt aandacht besteed aan het rapport van deze deskundige, waarin staat dat er geen sprake is van een technisch mankement. Het oordeel van de geschillencommissie wordt puur en alleen hierop gebaseerd. Zij kijken duidelijk niet door het oog van de (in de steek gelaten) consument en besteden geen aandacht aan het pijnlijke gebrek aan geleverde service. Wij voelen ons door dit alles zeer ontgoocheld en verslagen. Wij begrijpen niet hoe dit kan. Ons vertrouwen in Van Gils was al verdwenen, maar nu is ook ons vertrouwen in de rechtsstaat beschaamd. De les die wij geleerd hebben: koop een bed bij een speciaalzaak. *** Hier hebben wij inmiddels ons nieuwe bed gekocht. Het bed van Van Gils, dat al met al meer dan 2000,-, maar vooral slapeloze nachten, rugpijn en een hoop ellende heeft gekost, wordt niet meer gebruikt. Weggegooid geld helaas. Schakel daarnaast geen geschillencommissie in, stap beter gelijk naar de rechter. Annuleer een koop zo snel mogelijk als er geen service geboden wordt.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harold Wemekamp
|
Wij hebben een matras gekocht van het Belgische merk Night Store Architecten bij VAN GILS WONEN in Oldenzaal. Ja inderdaad dat is eigenlijk al lachwekkend. Hebben een harde matras gekocht met 100 dagen omruilgarantie. Deze harde matras wilden we in de garantieperiode omruilen vor een medium. Dit kon wel maar moesten we 545 euro betalen. We hebben alles geprobeerd bij dit *** bedrijf om ons recht te halen, helaas.***
3 Reviews Plaats review
Stef Janssen
|Wij waren in de markt voor een Nolte Concept me bed met bijbehorende kast.
Werden netjes aangesproken en geholpen.
Na drie uur onze perfecte combinatie samengesteld met de medewerker van van Gils.
Zij namen alle tijd voor ons en wij hebben hier ook gelijk besteld.
In het verleden al vaker bij van gils meubelen gekocht en na 15 jaar nog steeds tevreden.
Sem
|Waardeloze service: KOOP NIET BIJ VAN GILS! Wij dachten een goede aankoop te hebben gedaan bij een gerenommeerde zaak, maar kwamen bedrogen uit! Dat Van Gils een betrouwbare winkel met een goede service is, blijkt een volkomen verkeerde aanname. Deze gerenommeerde zaak laat ons 2 jaar lang herhaaldelijk bellen over een mankement aan ons bed, namelijk dat zich een kuil vormt in het midden van het matras. De serviceafdeling doet herhaaldelijk nieuwe beloftes en komt ze keer op keer niet na. Stuurt telkens na lang aandringen, tot 4 keer toe, een deskundige. Deze komt met een oplossing komt die niet, of voor heel even, werkt. Elke deskundige heeft een andere conclusie over de oorzaak. Of ze sturen verkoopmedewerker*** met fantastische verhalen, zoals dat wij te verliefd op elkaar zijn en te dicht tegen elkaar gaan liggen in een tweepersoonsbed. Oftewel: eigen schuld. Mocht je hier toch een bed willen kopen, laat je ZEKER NIET door *** adviseren. Deze medewerker gelooft duidelijk in sprookjes. Na 2 jaar lang slecht slapen en slechte service, willen wij de koop annuleren. Van Gils wil dat niet, want dan lijden zij verlies op dat bed. De ellende die wij hebben meegemaakt en het verlies dat wij lijden gewoon negerend, bieden ze de zoveelste zogenaamde nieuwe oplossing: zelf een ander matras aanschaffen tegen bijbetaling van de meerwaarde ten opzichte van de twee kwalitatief slechte matrassen. Wij schakelen de geschillencommissie in. Dat is zeker niet gratis, maar overtuigd dat er wel een rechtvaardige beslissing moet komen, doen wij dit wel. Ook de geschillencommissie inschakelen blijkt geen goed idee. Hadden we van te voren onderzoek gedaan, dan wisten we wat we nu weten: zij kiezen eigenlijk altijd de kant van de ondernemer. Vermoedelijk zijn de commissieleden zelf (oud-)ondernemers, en hierdoor niet zo onafhankelijk als zij pretenderen te zijn. Er komt opnieuw een deskundige, dit keer van de geschillencommissie. Deze oordeelt, in tegenstelling tot zijn voorgangers, dat er “niets mis is met het bed”. De conclusie is als volgt: doordat je twee aparte matrassen naast elkaar legt, met ieder een zachte rand (wangen), ontstaat er op de plek in het midden waar deze wangen naast elkaar liggen een kuil. Het komt niet in hen om dat dit precies het gebrek omschrijft. Dit is precies WAT er mis is met het bed. Bij de hoorzitting die volgt wordt aandacht besteed aan het rapport van deze deskundige, waarin staat dat er geen sprake is van een technisch mankement. Het oordeel van de geschillencommissie wordt puur en alleen hierop gebaseerd. Zij kijken duidelijk niet door het oog van de (in de steek gelaten) consument en besteden geen aandacht aan het pijnlijke gebrek aan geleverde service. Wij voelen ons door dit alles zeer ontgoocheld en verslagen. Wij begrijpen niet hoe dit kan. Ons vertrouwen in Van Gils was al verdwenen, maar nu is ook ons vertrouwen in de rechtsstaat beschaamd. De les die wij geleerd hebben: koop een bed bij een speciaalzaak. *** Hier hebben wij inmiddels ons nieuwe bed gekocht. Het bed van Van Gils, dat al met al meer dan 2000,-, maar vooral slapeloze nachten, rugpijn en een hoop ellende heeft gekost, wordt niet meer gebruikt. Weggegooid geld helaas. Schakel daarnaast geen geschillencommissie in, stap beter gelijk naar de rechter. Annuleer een koop zo snel mogelijk als er geen service geboden wordt.
Harold Wemekamp
|Wij hebben een matras gekocht van het Belgische merk Night Store Architecten bij VAN GILS WONEN in Oldenzaal. Ja inderdaad dat is eigenlijk al lachwekkend. Hebben een harde matras gekocht met 100 dagen omruilgarantie. Deze harde matras wilden we in de garantieperiode omruilen vor een medium. Dit kon wel maar moesten we 545 euro betalen. We hebben alles geprobeerd bij dit *** bedrijf om ons recht te halen, helaas.***