Ik had een akte van erfrecht nodig ik de papieren in geleverd .ik na een paar weken gebeld hoe de zaken er voor stonden ik zou terug gebeld ik werd niet terug gebeld ik heb zo tig keren gebeld en moet nog steeds terug gebeld worden dus voor mij geen van Eldik meer
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Janssen
|
Slechte communicatie, niet te bereiken, bellen niet terug. Niet aan te bevelen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R de Kanter
|
Sorry maar in alle opzichten slecht, we hebben er spijt van om louter en alleen op het score cijfer van internet af te gaan en de prijs.
Na 10 dagen niets vernomen te hebben zijn we zelf achter veel zaken aangegaan om nog enig sinds
wat tijd te winnen.
Wij zullen deze notaris dus niet adviseren.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
voermans
|
Heb testament op laten maken en schenkingsdocument. Beide keren perfect geholpen. Ik kan het kantoor aanbevelen!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carla Cornuit
|
Geholpen door kandidaat notaris, die niet zelf op de hoogte was van het niet erven van stiefkinderen ( wij moesten hem eijzen op een artikel in de Fiscalist). Die niet documenten lang liet liggen voor ze terugkwamen ( wij zijn 31 januari 2018 geweest, reactie is van maart tot juli blijven liggen, tot wij zelf gingen bellen waar een en ander bleef)
Voorstellen tot wijzigingen werden incorrect overgenomen, waardoor van één artikel drie lidonderdelen verdwenen, moest weer hersteld). Klantvriendelijkheid was te zoeken. Wij konden documenten niet openen omdat we geen inlogcode hadden en ons werd op een onplezierige wijze te verstaan gegeven dat deze ons echt toegezonden wad, terwijl dit niet was gebeurd. Ook stond in de concepten dat notaris van Eldik de acte zou passeren. In het laatste concept was dit plots en zonder overleg gewijzigd; de kandidaat zou passeren. Bij een opmerking van ons hierover reageerde de kadidaat onprofessioneel, dat hij echt wel kundig was en veel ervaring had. Terwijl het oms er om ging dat je niet zonder cumminicatie hierover dit doort dingen wijzigt. Bij de uiteindelijke afspraak hebben we 20 minuten moeten wachten voor de kandidaat notaris gereed was. Voor ons een kantoor dat we niet meer zullen vragen.
8 Reviews Plaats review
Leenders
|Ik had een akte van erfrecht nodig ik de papieren in geleverd .ik na een paar weken gebeld hoe de zaken er voor stonden ik zou terug gebeld ik werd niet terug gebeld ik heb zo tig keren gebeld en moet nog steeds terug gebeld worden dus voor mij geen van Eldik meer
Janssen
|Slechte communicatie, niet te bereiken, bellen niet terug. Niet aan te bevelen
R de Kanter
|Sorry maar in alle opzichten slecht, we hebben er spijt van om louter en alleen op het score cijfer van internet af te gaan en de prijs.
Na 10 dagen niets vernomen te hebben zijn we zelf achter veel zaken aangegaan om nog enig sinds
wat tijd te winnen.
Wij zullen deze notaris dus niet adviseren.
voermans
|Heb testament op laten maken en schenkingsdocument. Beide keren perfect geholpen. Ik kan het kantoor aanbevelen!
Carla Cornuit
|Geholpen door kandidaat notaris, die niet zelf op de hoogte was van het niet erven van stiefkinderen ( wij moesten hem eijzen op een artikel in de Fiscalist). Die niet documenten lang liet liggen voor ze terugkwamen ( wij zijn 31 januari 2018 geweest, reactie is van maart tot juli blijven liggen, tot wij zelf gingen bellen waar een en ander bleef)
Voorstellen tot wijzigingen werden incorrect overgenomen, waardoor van één artikel drie lidonderdelen verdwenen, moest weer hersteld). Klantvriendelijkheid was te zoeken. Wij konden documenten niet openen omdat we geen inlogcode hadden en ons werd op een onplezierige wijze te verstaan gegeven dat deze ons echt toegezonden wad, terwijl dit niet was gebeurd. Ook stond in de concepten dat notaris van Eldik de acte zou passeren. In het laatste concept was dit plots en zonder overleg gewijzigd; de kandidaat zou passeren. Bij een opmerking van ons hierover reageerde de kadidaat onprofessioneel, dat hij echt wel kundig was en veel ervaring had. Terwijl het oms er om ging dat je niet zonder cumminicatie hierover dit doort dingen wijzigt. Bij de uiteindelijke afspraak hebben we 20 minuten moeten wachten voor de kandidaat notaris gereed was. Voor ons een kantoor dat we niet meer zullen vragen.