Nadat we het bijna eens waren over de te leveren keuken, wilde j.vd veen dat we 95% zouden aanbetalen. " Dat kun je wel proberen maar niet bij mij !" "De levering is half juli, alleen een probleem; alles staat geladen in de vrachtauto maar ze gaan eerst op vacantie." Hu...? De levering werd eind augustus. Je staat dan als klant echt raar te kijken als je dan de productiestickers bekijkt '....15 augustus het ene kastje.....17 augustus het andere kastje....
Die kl**tz*k lult maar wat. En zo nog meer van die gebeurtenissen...ja...met dezelfde keuken. Ik vertelde het later aan mijn kennissen. " Heb je dáár een keuken gekocht? Hij staat in de hele regio bekend als een *pl*cht*r. We gaan er voortaan met een grote boog omheen. Hebben we wat nodig...er zijn nog meer keukenboeren die wèl te vertrouwen zijn.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lieuwe
|
Vorig jaar in mei een keuken gekocht van Johan van der Veen. Uitdrukkelijke eis was dat de keuken in week 37 geleverd zou worden. Dit werd ook gegarandeerd en na het bevestigen van de details niets meer van van der Veen vernomen. In week 35 en 36 contact opgenomen wanneer en hoe laat de keuken gemonteerd zou worden… toen begon de ellende pas echt:
er werd niet meer gereageerd op mail of telefonische vragen, meerdere malen zou er terug gebeld worden en de mail werkte ook niet meer, de enige informatie die we konden bemachtigen was afkomstig van de monteurs die zo nu en dan een keer langskwamen. Daarna volgden onzekere weken wanneer er daadwerkelijk iets gemonteerd zou worden, de communicatie van van der Veen ontbrak volledig wat resulteerde in een hoop ergernis, frustratie en onzekerheid, de enige zekerheid die we hadden dat we veel buiten de deur hebben moeten eten en de plaatselijke fastfood leveranciers hebben dit geweten, immers we hadden geen keuken of kookgelegenheid tot onze beschikking. Toen de uiteindelijke oplevering plaatsvond (maart 2019!) waren we erg blij dat we iets mooi mochten meemaken, nl. een complete keuken. Na controle van de factuur bleek dat deze nogal wat fouten bevatte, m.a.w. de gemaakte afspraken over het leidingwerk mochten we plots zelf betalen. Gelukkig voor van der Veen werkte het e-mail verkeer wonderbaarlijk wel weer, want de (niet terechte) betalingsherinneringen en aanmaningen volgden in rap tempo, dat dan weer wel.
Kortom, doe jezelf een plezier, trap er niet in, laat je niet voor de gek houden en mijd deze vreselijke amateurs en rijd met een grote boog om het pand in Oosterwolde heen, dit bespaart je een hoop ergernis en ellende!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lieuwe
|
Vorig jaar in mei een keuken gekocht van Johan van der Veen. Uitdrukkelijke eis was dat de keuken in week 37 geleverd zou worden. Dit werd ook gegarandeerd en na het bevestigen van de details niets meer van van der Veen vernomen. In week 35 en 36 contact opgenomen wanneer en hoe laat de keuken gemonteerd zou worden... toen begon de ellende pas echt:
er werd niet meer gereageerd op mail of telefonische vragen, meerdere malen zou er terug gebeld worden en de mail werkte ook niet meer, de enige informatie die we konden bemachtigen was afkomstig van de monteurs die zo nu en dan een keer langskwamen. Daarna volgden onzekere weken wanneer er daadwerkelijk iets gemonteerd zou worden, de communicatie van van der Veen ontbrak volledig wat resulteerde in een hoop ergernis, frustratie en onzekerheid, de enige zekerheid die we hadden dat we veel buiten de deur hebben moeten eten en de plaatselijke fastfood leveranciers hebben dit geweten, immers we hadden geen keuken of kookgelegenheid tot onze beschikking. Toen de uiteindelijke oplevering plaatsvond (maart 2019!) waren we erg blij dat we iets mooi mochten meemaken, nl. een complete keuken. Na controle van de factuur bleek dat deze nogal wat fouten bevatte, m.a.w. de gemaakte afspraken over het leidingwerk mochten we plots zelf betalen. Gelukkig voor van der Veen werkte het e-mail verkeer wonderbaarlijk wel weer, want de (niet terechte) betalingsherinneringen en aanmaningen volgden in rap tempo, dat dan weer wel.
Kortom, doe jezelf een plezier, trap er niet in, laat je niet voor de gek houden en mijd deze vreselijke amateurs en rijd met een grote boog om het pand in Oosterwolde heen, dit bespaart je een hoop ergernis en ellende!
3 Reviews Plaats review
Pmitch@yahoo.com
|Nadat we het bijna eens waren over de te leveren keuken, wilde j.vd veen dat we 95% zouden aanbetalen. " Dat kun je wel proberen maar niet bij mij !" "De levering is half juli, alleen een probleem; alles staat geladen in de vrachtauto maar ze gaan eerst op vacantie." Hu...? De levering werd eind augustus. Je staat dan als klant echt raar te kijken als je dan de productiestickers bekijkt '....15 augustus het ene kastje.....17 augustus het andere kastje....
Die kl**tz*k lult maar wat. En zo nog meer van die gebeurtenissen...ja...met dezelfde keuken. Ik vertelde het later aan mijn kennissen. " Heb je dáár een keuken gekocht? Hij staat in de hele regio bekend als een *pl*cht*r. We gaan er voortaan met een grote boog omheen. Hebben we wat nodig...er zijn nog meer keukenboeren die wèl te vertrouwen zijn.
Lieuwe
|Vorig jaar in mei een keuken gekocht van Johan van der Veen. Uitdrukkelijke eis was dat de keuken in week 37 geleverd zou worden. Dit werd ook gegarandeerd en na het bevestigen van de details niets meer van van der Veen vernomen. In week 35 en 36 contact opgenomen wanneer en hoe laat de keuken gemonteerd zou worden… toen begon de ellende pas echt:
er werd niet meer gereageerd op mail of telefonische vragen, meerdere malen zou er terug gebeld worden en de mail werkte ook niet meer, de enige informatie die we konden bemachtigen was afkomstig van de monteurs die zo nu en dan een keer langskwamen. Daarna volgden onzekere weken wanneer er daadwerkelijk iets gemonteerd zou worden, de communicatie van van der Veen ontbrak volledig wat resulteerde in een hoop ergernis, frustratie en onzekerheid, de enige zekerheid die we hadden dat we veel buiten de deur hebben moeten eten en de plaatselijke fastfood leveranciers hebben dit geweten, immers we hadden geen keuken of kookgelegenheid tot onze beschikking. Toen de uiteindelijke oplevering plaatsvond (maart 2019!) waren we erg blij dat we iets mooi mochten meemaken, nl. een complete keuken. Na controle van de factuur bleek dat deze nogal wat fouten bevatte, m.a.w. de gemaakte afspraken over het leidingwerk mochten we plots zelf betalen. Gelukkig voor van der Veen werkte het e-mail verkeer wonderbaarlijk wel weer, want de (niet terechte) betalingsherinneringen en aanmaningen volgden in rap tempo, dat dan weer wel.
Kortom, doe jezelf een plezier, trap er niet in, laat je niet voor de gek houden en mijd deze vreselijke amateurs en rijd met een grote boog om het pand in Oosterwolde heen, dit bespaart je een hoop ergernis en ellende!
Lieuwe
|Vorig jaar in mei een keuken gekocht van Johan van der Veen. Uitdrukkelijke eis was dat de keuken in week 37 geleverd zou worden. Dit werd ook gegarandeerd en na het bevestigen van de details niets meer van van der Veen vernomen. In week 35 en 36 contact opgenomen wanneer en hoe laat de keuken gemonteerd zou worden... toen begon de ellende pas echt:
er werd niet meer gereageerd op mail of telefonische vragen, meerdere malen zou er terug gebeld worden en de mail werkte ook niet meer, de enige informatie die we konden bemachtigen was afkomstig van de monteurs die zo nu en dan een keer langskwamen. Daarna volgden onzekere weken wanneer er daadwerkelijk iets gemonteerd zou worden, de communicatie van van der Veen ontbrak volledig wat resulteerde in een hoop ergernis, frustratie en onzekerheid, de enige zekerheid die we hadden dat we veel buiten de deur hebben moeten eten en de plaatselijke fastfood leveranciers hebben dit geweten, immers we hadden geen keuken of kookgelegenheid tot onze beschikking. Toen de uiteindelijke oplevering plaatsvond (maart 2019!) waren we erg blij dat we iets mooi mochten meemaken, nl. een complete keuken. Na controle van de factuur bleek dat deze nogal wat fouten bevatte, m.a.w. de gemaakte afspraken over het leidingwerk mochten we plots zelf betalen. Gelukkig voor van der Veen werkte het e-mail verkeer wonderbaarlijk wel weer, want de (niet terechte) betalingsherinneringen en aanmaningen volgden in rap tempo, dat dan weer wel.
Kortom, doe jezelf een plezier, trap er niet in, laat je niet voor de gek houden en mijd deze vreselijke amateurs en rijd met een grote boog om het pand in Oosterwolde heen, dit bespaart je een hoop ergernis en ellende!