Minder klantgericht sinds moeder en zoon niet meer in het bedrijf zitten. Minder eerlijk ook Vroeger was het een echt 'familiebedrijf': moeder deed de adminstratie (zo oud als ze was, deed ze die), zoon 1 deed de showroom en zoon 2 runde de werkplaats. Toen was het een bedrijf waar je op kon vertrouwen, een bedrijf waarvan je 't gevoel had dat ze met je meedachten, je gewoon graag een auto wilde verkopen waar je trots op zou kunnen zijn en je wilden helpen als er iets met je auto aan de hand was, ook als het tegen of net na sluitingstijd was en je niet eerder kon komen ivm je werk. 'Dat is echt iets dat nog kan op 'n dorp' - zo'n bedrijf was het. Er is een andere wind gaan waaien sinds moeder en zoon 1 eruit zijn en alleen zoon 2 er nog werkt en de zoon van zoon 2 het bedrijf is ingekomen. Ik voel me minder klant, ze smeren je een auto aan waarvan bij thuiskomst blijkt dat er op de voorkant stickers hebben gezeten (dat kun je zien als je 'm wast in de zon), ze zeggen dat je inruil-auto 100.000 km.meer heeft gereden als dat er op de teller staat, enz. En als je daar dan niet meer terugkomt, bellen ze je om te zeggen dat ze je al zo lang niet meer gezien hebben... ......... Het valt mij bij meer bedrijven op dat er een andere wind gaat waaien als er wisseling van eigenaar komt en dat is lang niet altijd positief. Jammer, want zo raken ze veel klanten kwijt: een klantenkring die door de vorige eigenaar/eigenaren is opgebouwd.... Als je het gevoel hebt dat een bedrijf je wat gunt, dan gun jij dat bedrijf op jouw beurt ook wat ..... Van der Pouw Kraan is dus 'n klant kwijt en die krijgen ze niet meer terug....
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Minder klantgericht sinds moeder en zoon niet meer in het bedrijf zitten. Minder eerlijk ook
Vroeger was het een echt 'familiebedrijf': moeder deed de adminstratie (zo oud als ze was, deed ze die), zoon 1 deed de showroom en zoon 2 runde de werkplaats. Toen was het een bedrijf waar je op kon vertrouwen, een bedrijf waarvan je 't gevoel had dat ze met je meedachten, je gewoon graag een auto wilde verkopen waar je trots op zou kunnen zijn en je wilden helpen als er iets met je auto aan de hand was, ook als het tegen of net na sluitingstijd was en je niet eerder kon komen ivm je werk. 'Dat is echt iets dat nog kan op 'n dorp' - zo'n bedrijf was het. Er is een andere wind gaan waaien sinds moeder en zoon 1 eruit zijn en alleen zoon 2 er nog werkt en de zoon van zoon 2 het bedrijf is ingekomen. Ik voel me minder klant, ze smeren je een auto aan waarvan bij thuiskomst blijkt dat er op de voorkant stickers hebben gezeten (dat kun je zien als je 'm wast in de zon), ze zeggen dat je inruil-auto 100.000 km.meer heeft gereden als dat er op de teller staat, enz. En als je daar dan niet meer terugkomt, bellen ze je om te zeggen dat ze je al zo lang niet meer gezien hebben... ......... Het valt mij bij meer bedrijven op dat er een andere wind gaat waaien als er wisseling van eigenaar komt en dat is lang niet altijd positief. Jammer, want zo raken ze veel klanten kwijt: een klantenkring die door de vorige eigenaar/eigenaren is opgebouwd.... Als je het gevoel hebt dat een bedrijf je wat gunt, dan gun jij dat bedrijf op jouw beurt ook wat ..... Van der Pouw Kraan is dus 'n klant kwijt en die krijgen ze niet meer terug....