ik heb in januari een winterjas gekocht bij Van der Kam. De jas kostte ca 600,-
Na een paar weken ontstonden slijtageplekken.
Aan het begin van de lente heb ik de jas laten beoordelen. Door VD Kam zelf.
Pas gisteren ontving ik de jas terug. Antwoord: we kunnen niets betekenen. Er wordt zelfs geen contact gelegd met de fabrikant. Ze willen simpelweg niets doen.
Het is de eerste keer dat ik wat heb gekocht bij VD Kam, en de laatste keer. Wat een dramatische service.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Elias D
|
Ik heb iets meer dan een maand geleden hier laarzen gekocht. Toch niet helemaal tevreden mee dus heb ik ze ruim binnen de retourtermijn geretouneerd. Ik heb zelfs de moeite genomen om het aankoopbewijs bij te voegen in de doos, net als een briefje met mijn IBAN.
Nu zijn we meer dan 4 weken later en heb ik nog steeds HELEMAAL NIKS teruggehoord van Van der Kam Mode, terwijl het pakket wel door hun is aangenomen. Ook na het sturen van een mail hoor ik niks van ze. Neem van mij aan, HIER NIETS KOPEN!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wouter Neut
|
Heb zelf absoluut geen gevoel voor mode; kwam binnenlopen met de vraag een casual setje voor me bij elkaar te zoeken. Verkoper nam de tijd en zocht heel rustig wat moois voor me uit; gaf goed en eerlijk advies '"ik vind dit toch wat minder mooi staan dan dat". Top, zo'n verkoper! Na een halfuurtje toch blij en met een goed gevoel de zaak verlaten.
Zo'n zaak is toch een pareltje!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Gesponsord
fquix
|
Complimenten voor de deskundigheid en de tijd die er voor het op maat maken van de overhemden werd genomen en vooral het inmeten van alle details
4 Reviews Plaats review
Walter
|ik heb in januari een winterjas gekocht bij Van der Kam. De jas kostte ca 600,-
Na een paar weken ontstonden slijtageplekken.
Aan het begin van de lente heb ik de jas laten beoordelen. Door VD Kam zelf.
Pas gisteren ontving ik de jas terug. Antwoord: we kunnen niets betekenen. Er wordt zelfs geen contact gelegd met de fabrikant. Ze willen simpelweg niets doen.
Het is de eerste keer dat ik wat heb gekocht bij VD Kam, en de laatste keer. Wat een dramatische service.
Elias D
|Ik heb iets meer dan een maand geleden hier laarzen gekocht. Toch niet helemaal tevreden mee dus heb ik ze ruim binnen de retourtermijn geretouneerd. Ik heb zelfs de moeite genomen om het aankoopbewijs bij te voegen in de doos, net als een briefje met mijn IBAN.
Nu zijn we meer dan 4 weken later en heb ik nog steeds HELEMAAL NIKS teruggehoord van Van der Kam Mode, terwijl het pakket wel door hun is aangenomen. Ook na het sturen van een mail hoor ik niks van ze. Neem van mij aan, HIER NIETS KOPEN!!
Wouter Neut
|Heb zelf absoluut geen gevoel voor mode; kwam binnenlopen met de vraag een casual setje voor me bij elkaar te zoeken. Verkoper nam de tijd en zocht heel rustig wat moois voor me uit; gaf goed en eerlijk advies '"ik vind dit toch wat minder mooi staan dan dat". Top, zo'n verkoper! Na een halfuurtje toch blij en met een goed gevoel de zaak verlaten.
Zo'n zaak is toch een pareltje!
fquix
|Complimenten voor de deskundigheid en de tijd die er voor het op maat maken van de overhemden werd genomen en vooral het inmeten van alle details