Kom er al jaren, altijd netjes geholpen en ze denken er ook goed met je mee. Ook mijn broer komt er altijd.
10
T.Hoebergen
|
Idem hier mijn voorganger J.Vriesen ,wordt er op mijn e-mails niet gereageerd.
Volgens de heer van der Horst reageerde hij daar niet op omdat hij zich ergerde aan schrijffouten van mijn kant .
En dat hij die niet wil maken was zijn uitleg .
Er word wel geageerd als hij zich persoonlijk aangevallen voelt ,dan krijg je een telefoontje .
Met de heer Van Der Horst is geen communicatie mogelijk .
Hij weet zelfs mij te vertellen dat onder mijn hoekbank geen vierkante poten konden ,zonder mijn bank gezien te hebben .
Dit terwijl volgens een werknemer dit wel mogelijk zou zijn .
Ik heb met het uitzoeken uitdrukkelijk gevraagd om vierkante poten maar die zitten er nu nog niet onder en komen er ook niet onder omdat binnen deze firma de neuzen blijkbaar niet allemaal de zelfde kant uit staan .
Ook was de bestelde vitrinekast verkeerd geleverd idem het tv meubel .
Op elke vraag die ik over mijn al van te voren betaalde rekening betreffende de meubels via e-mail heb gesteld krijg je gewoon geen info .
Dit terwijl op hun site staat info en dan het e-mail adres .
Gelukkig zijn de meubels to nu toe wel goed ,maar ook ik moet nog effe afwachten wat mijn hoekbank gaat doen .
Al met al meubels tot nu toe nog geen klachten ,maar service naar de klant toe kwa info nul.
Mijn ervaring is dan ook eens maar ooit meer .
1.0
J. Vriesen
|
Zeer slechte service!!
Altijd moet je ze zelf bellen!
Op mails reageren ze nauwelijks!
Het is echt praten tegen een muur!
Mijn hoekbank was 3 maanden oud en begon door te zakken.
Ze hebben er op 3 plaatsen jute matten onder gelegd, verder was het niet nodig.
Na een paar maanden weer hetzelfde euvel.
Volgens van der Horst was er niks aan de hand.
Ik zei de kussens zijn niet goed!
Jullie wilde deze kussens zei hij dat staat op de rekening.
Ja op jullie aanraden zei ik. Ik heb toch geen verstand van kussens.
Ik heb ze gevraagd hoeveel het gaat kosten om er andere kussens in te plaatsen. Ze zouden dat navragen en mij terugbellen, na 4 weken zelf maar weer gaan bellen.
Zijn zoon zei rond de €700,- en zijn vader zei rond de €8 a 900,-
We wilden er nog over nadenken, het is een heel bedrag en het is niet onze schuld!
Verder kon hij niks voor ons doen.
De bank was 1 jaar toen ik ze voor de zoveelste keer er over gebeld had.
Ik vroeg of ze langs wilde komen, hij kwam inderdaad langs maar bleef in de deuropening staan, er is niks mis met de kussens zei hij en vertrok weer. Hij heeft er niet eens op gezeten!
Zo zijn we op bijna anderhalf jaar later! We hebben een stoffeerder laten komen en die schrok hoe de bank in elkaar zat. Ze zei als je het goed wil doen dan moet de bank helemaal opnieuw opgebouwd worden. We hebben van der Horst ermee geconfronteerd en hij wees de conclusie naar het land der fabelen. Er is niks mis met de bank.
Na weer een aantal weken later heb ik een mail geschreven en heb gevraagd wat het exacte bedrag was als ik de kussens op liet vullen.
Zijn antwoord : de offerte is verlopen alles is duurder geworden. En jullie willen dat de bank opnieuw opgebouwd gaat worden en dat kunnen wij niet.
En je hebt een hele tijd niet gereageerd.
Uhhh dat is niet mijn vraag! En ik heb nooit een offerte gehad en ook geen verslag van het bedrijf dat de matten er onder heeft gemaakt.
Ik heb het eerst even moeten laten bezinken want ik was ontzettend boos! Ik heb mijn telefoon nagekeken en heb ze in totaal meer dan 20 keer gebeld.
Toen heb ik hem een mail gestuurd met de vraag wat we terug krijgen voor deze bank als we bij hun een nieuwe kopen. (Je kunt bij hun je oude bank inruilen, dat was ook de rede waarom we bij hun een bank hebben gekocht.) sinds 19 december heb ik nog steeds geen bericht terug ontvangen.
3 Reviews Plaats review
de Vries
|Kom er al jaren, altijd netjes geholpen en ze denken er ook goed met je mee. Ook mijn broer komt er altijd.
T.Hoebergen
|Idem hier mijn voorganger J.Vriesen ,wordt er op mijn e-mails niet gereageerd.
Volgens de heer van der Horst reageerde hij daar niet op omdat hij zich ergerde aan schrijffouten van mijn kant .
En dat hij die niet wil maken was zijn uitleg .
Er word wel geageerd als hij zich persoonlijk aangevallen voelt ,dan krijg je een telefoontje .
Met de heer Van Der Horst is geen communicatie mogelijk .
Hij weet zelfs mij te vertellen dat onder mijn hoekbank geen vierkante poten konden ,zonder mijn bank gezien te hebben .
Dit terwijl volgens een werknemer dit wel mogelijk zou zijn .
Ik heb met het uitzoeken uitdrukkelijk gevraagd om vierkante poten maar die zitten er nu nog niet onder en komen er ook niet onder omdat binnen deze firma de neuzen blijkbaar niet allemaal de zelfde kant uit staan .
Ook was de bestelde vitrinekast verkeerd geleverd idem het tv meubel .
Op elke vraag die ik over mijn al van te voren betaalde rekening betreffende de meubels via e-mail heb gesteld krijg je gewoon geen info .
Dit terwijl op hun site staat info en dan het e-mail adres .
Gelukkig zijn de meubels to nu toe wel goed ,maar ook ik moet nog effe afwachten wat mijn hoekbank gaat doen .
Al met al meubels tot nu toe nog geen klachten ,maar service naar de klant toe kwa info nul.
Mijn ervaring is dan ook eens maar ooit meer .
J. Vriesen
|Zeer slechte service!!
Altijd moet je ze zelf bellen!
Op mails reageren ze nauwelijks!
Het is echt praten tegen een muur!
Mijn hoekbank was 3 maanden oud en begon door te zakken.
Ze hebben er op 3 plaatsen jute matten onder gelegd, verder was het niet nodig.
Na een paar maanden weer hetzelfde euvel.
Volgens van der Horst was er niks aan de hand.
Ik zei de kussens zijn niet goed!
Jullie wilde deze kussens zei hij dat staat op de rekening.
Ja op jullie aanraden zei ik. Ik heb toch geen verstand van kussens.
Ik heb ze gevraagd hoeveel het gaat kosten om er andere kussens in te plaatsen. Ze zouden dat navragen en mij terugbellen, na 4 weken zelf maar weer gaan bellen.
Zijn zoon zei rond de €700,- en zijn vader zei rond de €8 a 900,-
We wilden er nog over nadenken, het is een heel bedrag en het is niet onze schuld!
Verder kon hij niks voor ons doen.
De bank was 1 jaar toen ik ze voor de zoveelste keer er over gebeld had.
Ik vroeg of ze langs wilde komen, hij kwam inderdaad langs maar bleef in de deuropening staan, er is niks mis met de kussens zei hij en vertrok weer. Hij heeft er niet eens op gezeten!
Zo zijn we op bijna anderhalf jaar later! We hebben een stoffeerder laten komen en die schrok hoe de bank in elkaar zat. Ze zei als je het goed wil doen dan moet de bank helemaal opnieuw opgebouwd worden. We hebben van der Horst ermee geconfronteerd en hij wees de conclusie naar het land der fabelen. Er is niks mis met de bank.
Na weer een aantal weken later heb ik een mail geschreven en heb gevraagd wat het exacte bedrag was als ik de kussens op liet vullen.
Zijn antwoord : de offerte is verlopen alles is duurder geworden. En jullie willen dat de bank opnieuw opgebouwd gaat worden en dat kunnen wij niet.
En je hebt een hele tijd niet gereageerd.
Uhhh dat is niet mijn vraag! En ik heb nooit een offerte gehad en ook geen verslag van het bedrijf dat de matten er onder heeft gemaakt.
Ik heb het eerst even moeten laten bezinken want ik was ontzettend boos! Ik heb mijn telefoon nagekeken en heb ze in totaal meer dan 20 keer gebeld.
Toen heb ik hem een mail gestuurd met de vraag wat we terug krijgen voor deze bank als we bij hun een nieuwe kopen. (Je kunt bij hun je oude bank inruilen, dat was ook de rede waarom we bij hun een bank hebben gekocht.) sinds 19 december heb ik nog steeds geen bericht terug ontvangen.