Na jarenlang klant te zijn geweest besloten om naar een andere mortordealer over te stappen, reden hiervoor dat met name ''de afdeling verkoop'' mij als vaste klant afgeserveerd heeft, ik kon mijn motorscooter niet inruilen op een nieuwe motor omdat er nog 1 scooter van hetzelfde merk tweedehands in de showroom stond, dit was voor deze verkoper een reden om mij als vaste klant af te serveren. Voor mij een goede reden om elders te gaan kijken, ben gelukkig nu de trotse eigenaar van een prachtige nieuwe motorfiets, overigens ook erg goede inruilcondities gehad, hoeft gelukkig geen zaken meer te doen met dit bedrijf, een verademing op deze Manier en zeker ook een verlossing als je het mij vraagt!!
p.s. zeker nog wel de complimenten aan de afdeling onderhoud, met name monteur P. heeft mij al die jaren erg goed geholpen, dank daarvoor!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A
|
Ik heb moeite genomen om deze slechte review te schrijven, want deze bedrijf verdient dat. Heb netto 45 min lang gewacht met de beltoon en niemand neemt op.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
John
|
Personeel is in de winkel niet echt klantgericht. Ze laten je aan je lot over in de winkel. Heb een halfuur rondgelopen bij de helmen, er stonden twee medewerkers achter de balie, helemaal geen sjoege. Echt vriendelijk zijn ze ook niet. De telefonische bereikbaarheid is ook erg slecht. Ze verkopen goede producten, daar hoort een andere klantbenadering bij wat mij betreft. In de werkplaats zijn ze een stuk behulpzamer en aardiger, dat dan weer wel.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jade
|
Tot 2 keer aan telefonisch een afspraak gemaakt.
En als je op de dag van je afspraak komt weten ze van niks, wat best vreemd is als je de dag ervoor nog contact hebt gehad en er werd bevestigd dat je een afspraak had.
Er word gezegd dat ze de komende weken vol zitten..
De communicatie of de planning is dan niet in orde lijkt mij.
En tuurlijk overal kan er een keer zoiets voorvallen.
Maar een paar maanden geleden is exact het zelfde gebeurd wat ik toch slecht vind.
Wat hier nogmaals wil vermelden is dat ik 2 weken geleden had gebeld om een afspraak te maken.
In eerste instantie was die afspraak alleen voor de knipperlichten.
Toen heb ik ook aangegeven waarom ik verhinderd was en mijn scooter niet persoonlijk kon brengen, wat er overigens helemaal niets toe doet.
Ondertussen is er een mankement bij gekomen en heb ik daar netjes voor gebeld (aangezien de reparaties altijd rampzalig lang duren) en ik verwaring wilde verkomen.
De medewerker heeft in het systeem gekeken en aan mij bevestigd dat er een afspraak was gemaakt om de knipperlichten te laten maken op do 2 mei.
Ik vind het dan ook uitermate onbeschoft als je op deze manier omgaat met klanten, maar vooral dingen zegt die nergens op slaan.
Zoals: (het is mischien verstandig is als je zelf belt en afspreekt met ons
SLECHTSE BEDRIJFT OOIT DAT ZE DIT EEN BV MAG NOEMEN. ZE MOETEN ZICH KAPOT SCHAMEN EN HET APPARTE VAN ALLES IS DAT ER BLIJKBAAR WEL NORMAAL KAN WORDEN GEDAAN NAAR KLANTEN WANT DAT KAN IK WEER TERUG LEZEN IN ANDERE REVIEWS MAAR WAARVOOT DIT ONFATSOENN NODIG IS IK VRAAG HET ME AF. IK ZET DAAR NOOIT GEEN STAP MEER BINEN
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cor
|
Wat een waardeloze tent. Mijn voorgangers hebben het allemaal al aangehaald. Onbeschoft, van klantgerichtheid hebben ze nog nooit gehoord en verwacht daar geen enkele fatsoenlijk service in welke vorm dan ook. Wat heb ik een spijt dat ik mijn scooter daar 10 maanden geleden gekocht heb. Ik heb de ene na de andere discussie met ze gehad. Er moest een reparatie gebeuren, een kickstarter vervangen en een spatbord. Ze laten je gewoon komen voor de reparatie (wat een crime voor me is want ik moet vrij nemen) en dan krijg je te daar te horen dat het spatbord niet binnen is. Dus voor een kickstarter, 5min werk, kan ik dus een halve dag vrij nemen. De schade was verzekeringswerk en onder de 500 Euro kwam er geen expert kijken. Laat de schade nu 495,- Euro zijn. Het zijn daar gewoon verschrikkelijke laaielichters. Zit nu al 6 weken te wachten op een belletje dat het spatbord binnen is en nog steeds niets gehoord van ze. Ik kan nu niet weg omdat ze hun geld al wel hebben, want dat moest vooruitbetaald worden.
Maar goed, mijn beurt komt nog. Pluspunten: Als je belazerd wil worden, ben je hier op het juiste adres.
Het verbaast me dat ze nog bestaan. Minpunten: Dure reparaties
Onbeschoft en niet klantgericht
Van alles wat er gebeurt hebben zij geen schuld
Ik kan niet anders maar 1 ster is nog een veel te goede waardering.
11 Reviews Plaats review
Falco
|Na jarenlang klant te zijn geweest besloten om naar een andere mortordealer over te stappen, reden hiervoor dat met name ''de afdeling verkoop'' mij als vaste klant afgeserveerd heeft, ik kon mijn motorscooter niet inruilen op een nieuwe motor omdat er nog 1 scooter van hetzelfde merk tweedehands in de showroom stond, dit was voor deze verkoper een reden om mij als vaste klant af te serveren. Voor mij een goede reden om elders te gaan kijken, ben gelukkig nu de trotse eigenaar van een prachtige nieuwe motorfiets, overigens ook erg goede inruilcondities gehad, hoeft gelukkig geen zaken meer te doen met dit bedrijf, een verademing op deze Manier en zeker ook een verlossing als je het mij vraagt!!
p.s. zeker nog wel de complimenten aan de afdeling onderhoud, met name monteur P. heeft mij al die jaren erg goed geholpen, dank daarvoor!!!
A
|Ik heb moeite genomen om deze slechte review te schrijven, want deze bedrijf verdient dat. Heb netto 45 min lang gewacht met de beltoon en niemand neemt op.
John
|Personeel is in de winkel niet echt klantgericht. Ze laten je aan je lot over in de winkel. Heb een halfuur rondgelopen bij de helmen, er stonden twee medewerkers achter de balie, helemaal geen sjoege. Echt vriendelijk zijn ze ook niet. De telefonische bereikbaarheid is ook erg slecht. Ze verkopen goede producten, daar hoort een andere klantbenadering bij wat mij betreft. In de werkplaats zijn ze een stuk behulpzamer en aardiger, dat dan weer wel.
Jade
|Tot 2 keer aan telefonisch een afspraak gemaakt.
En als je op de dag van je afspraak komt weten ze van niks, wat best vreemd is als je de dag ervoor nog contact hebt gehad en er werd bevestigd dat je een afspraak had.
Er word gezegd dat ze de komende weken vol zitten..
De communicatie of de planning is dan niet in orde lijkt mij.
En tuurlijk overal kan er een keer zoiets voorvallen.
Maar een paar maanden geleden is exact het zelfde gebeurd wat ik toch slecht vind.
Wat hier nogmaals wil vermelden is dat ik 2 weken geleden had gebeld om een afspraak te maken.
In eerste instantie was die afspraak alleen voor de knipperlichten.
Toen heb ik ook aangegeven waarom ik verhinderd was en mijn scooter niet persoonlijk kon brengen, wat er overigens helemaal niets toe doet.
Ondertussen is er een mankement bij gekomen en heb ik daar netjes voor gebeld (aangezien de reparaties altijd rampzalig lang duren) en ik verwaring wilde verkomen.
De medewerker heeft in het systeem gekeken en aan mij bevestigd dat er een afspraak was gemaakt om de knipperlichten te laten maken op do 2 mei.
Ik vind het dan ook uitermate onbeschoft als je op deze manier omgaat met klanten, maar vooral dingen zegt die nergens op slaan.
Zoals: (het is mischien verstandig is als je zelf belt en afspreekt met ons
SLECHTSE BEDRIJFT OOIT DAT ZE DIT EEN BV MAG NOEMEN. ZE MOETEN ZICH KAPOT SCHAMEN EN HET APPARTE VAN ALLES IS DAT ER BLIJKBAAR WEL NORMAAL KAN WORDEN GEDAAN NAAR KLANTEN WANT DAT KAN IK WEER TERUG LEZEN IN ANDERE REVIEWS MAAR WAARVOOT DIT ONFATSOENN NODIG IS IK VRAAG HET ME AF. IK ZET DAAR NOOIT GEEN STAP MEER BINEN
Cor
|Wat een waardeloze tent. Mijn voorgangers hebben het allemaal al aangehaald. Onbeschoft, van klantgerichtheid hebben ze nog nooit gehoord en verwacht daar geen enkele fatsoenlijk service in welke vorm dan ook. Wat heb ik een spijt dat ik mijn scooter daar 10 maanden geleden gekocht heb. Ik heb de ene na de andere discussie met ze gehad. Er moest een reparatie gebeuren, een kickstarter vervangen en een spatbord. Ze laten je gewoon komen voor de reparatie (wat een crime voor me is want ik moet vrij nemen) en dan krijg je te daar te horen dat het spatbord niet binnen is. Dus voor een kickstarter, 5min werk, kan ik dus een halve dag vrij nemen. De schade was verzekeringswerk en onder de 500 Euro kwam er geen expert kijken. Laat de schade nu 495,- Euro zijn. Het zijn daar gewoon verschrikkelijke laaielichters. Zit nu al 6 weken te wachten op een belletje dat het spatbord binnen is en nog steeds niets gehoord van ze. Ik kan nu niet weg omdat ze hun geld al wel hebben, want dat moest vooruitbetaald worden.
Maar goed, mijn beurt komt nog. Pluspunten: Als je belazerd wil worden, ben je hier op het juiste adres.
Het verbaast me dat ze nog bestaan. Minpunten: Dure reparaties
Onbeschoft en niet klantgericht
Van alles wat er gebeurt hebben zij geen schuld
Ik kan niet anders maar 1 ster is nog een veel te goede waardering.