Een heel mooi shirtje gekocht, helaas was de mouw te kort gestikt en kwam er een scheurtje in. Geld terug kan niet, omruilen kan niet, maar het moet gemaakt worden, waardoor de ene mouw nu anders gaat worden dan de andere. Mooie winkel, tot dat je een product hebt dat niet goed is (meerdere keren gebeurd), dan zijn ze niet meer zo klantvriendelijk.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Alice Mol
|
Wat een " slechte" opruiming dit jaar!
Misleidende onduidelijke sale.. 3 items 70 procent alleen op " gekleurde" kaartjes..zwarte kaartjes sale maar 10procent ..2 artikelen 20 en 3 dertig procent...zagen verschillende klanten die bij kassa artikelen terug gaven omdat de verkoopster zei u heeft niet goed gelezen....hoezo niet goed gelezen..uw uitnodiging die per post kwam: 3 artikelen 70 procent korting!
Kleine lettertjes werden door u gebruikt om uitzonderingen aan te geven! Mijn Modewereld: wat is er aan de hand? Ik koop het hele jaar bij jullie al jaren lang...maar deze eindejaars sale klopt echt niet!!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M. van Beek
|
Modewereld in de Wijk weet nog wat echte service. Klant centraal stellen. Goed luisteren naar een klant en begrijpen wat een klant wil. Dit begint steeds meer een zeldzaamheid te worden. Afgelopen vrijdag geholpen door een medewerker die ivm de drukte bezig was met in totaal 6 klanten. Hij wist zijn aandacht op een geweldige goede manier te verdelen dat alle klanten naar tevredenheid werden geholpen. Iedereen kreeg de aandacht die nodig was, gaf hij goede adviezen, zag hij wat wel en niet bij iemand stond, haalde uit het magazijn de juiste maat indien nodig, colbert en broek een verschillende maat: geen probleem; nog even een broek afspelden ook geen probleem en dan ook nog tussendoor dat er voor koffie werd gezorgd van zijn klanten. Geweldig. In een korte tijd had in 2 kostuums (met broeken die ingekort moeten worden) en een colbert aangeschaft. En dit is niet de eerste keer dat ik op deze manier word geholpen. Ik rijd liever naar de Wijk dan naar een winkel dichterbij waar ze niet weten van service is. Geweldig! Waar vind je nog zo'n bedrijf.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Riet
|
prettig winkelen en fijn personeel
7.3
0
Jessicaa
|
Een grote, sfeervolle winkel met alle merken onder één dak van Vero Moda tot Hugo Boss.
Je hebt niet in de gaten dat de winkel groot is door alle leuk en goed ingerichte hoeken met merken die bij elkaar passen. Daarnaast zit een schoenenwinkel waarbij je je outfit helemaal compleet kunt maken. Geweldige winkel :D Ik kom er graag.
5 Reviews Plaats review
Lynn
|Een heel mooi shirtje gekocht, helaas was de mouw te kort gestikt en kwam er een scheurtje in. Geld terug kan niet, omruilen kan niet, maar het moet gemaakt worden, waardoor de ene mouw nu anders gaat worden dan de andere. Mooie winkel, tot dat je een product hebt dat niet goed is (meerdere keren gebeurd), dan zijn ze niet meer zo klantvriendelijk.
Alice Mol
|Wat een " slechte" opruiming dit jaar!
Misleidende onduidelijke sale.. 3 items 70 procent alleen op " gekleurde" kaartjes..zwarte kaartjes sale maar 10procent ..2 artikelen 20 en 3 dertig procent...zagen verschillende klanten die bij kassa artikelen terug gaven omdat de verkoopster zei u heeft niet goed gelezen....hoezo niet goed gelezen..uw uitnodiging die per post kwam: 3 artikelen 70 procent korting!
Kleine lettertjes werden door u gebruikt om uitzonderingen aan te geven! Mijn Modewereld: wat is er aan de hand? Ik koop het hele jaar bij jullie al jaren lang...maar deze eindejaars sale klopt echt niet!!
M. van Beek
|Modewereld in de Wijk weet nog wat echte service. Klant centraal stellen. Goed luisteren naar een klant en begrijpen wat een klant wil. Dit begint steeds meer een zeldzaamheid te worden. Afgelopen vrijdag geholpen door een medewerker die ivm de drukte bezig was met in totaal 6 klanten. Hij wist zijn aandacht op een geweldige goede manier te verdelen dat alle klanten naar tevredenheid werden geholpen. Iedereen kreeg de aandacht die nodig was, gaf hij goede adviezen, zag hij wat wel en niet bij iemand stond, haalde uit het magazijn de juiste maat indien nodig, colbert en broek een verschillende maat: geen probleem; nog even een broek afspelden ook geen probleem en dan ook nog tussendoor dat er voor koffie werd gezorgd van zijn klanten. Geweldig. In een korte tijd had in 2 kostuums (met broeken die ingekort moeten worden) en een colbert aangeschaft. En dit is niet de eerste keer dat ik op deze manier word geholpen. Ik rijd liever naar de Wijk dan naar een winkel dichterbij waar ze niet weten van service is. Geweldig! Waar vind je nog zo'n bedrijf.
Riet
|prettig winkelen en fijn personeel
Jessicaa
|Een grote, sfeervolle winkel met alle merken onder één dak van Vero Moda tot Hugo Boss.
Je hebt niet in de gaten dat de winkel groot is door alle leuk en goed ingerichte hoeken met merken die bij elkaar passen. Daarnaast zit een schoenenwinkel waarbij je je outfit helemaal compleet kunt maken. Geweldige winkel :D Ik kom er graag.