Bakken er niks van! Roddelen over klanten terwijl je er zit. Zeer slecht service,weten niet veel van het vak helaas en onvriendelijke. Sacherijnige wijven. Denk paar keer na voor dat je daar terecht komt.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Rudy
|
Uiterst onvriendelijke eigenaar. Geen klantvriendelijkheid. Passief agressief gedrag en erg denigrerend. Indien het mogelijk was negatief cijfer te geven, zeker gedaan. Dit is geen attitude die iemand in dienstverlening van het publiek kan hanteren jegens de klant.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Z. Jovanovic
|
Ik had een afspraak gemaakt voor een balayage behandeling en voor een knipbeurt omdat ik goede recensies van jullie had gehoord. Maar het is niet hoe ik het had gehoopt. Ik had om laagjes gevraagd en wat dooie punten te knippen zoveel verschil zie ik niet en voor het verfen lijkt meer op een uitgroei en de kleuren combinatie klopt niet. En uiteindelijk heb ik de totale bedrag van 172.90 betaald. Voor zo'n bedrag had ik toch gedacht dat het goed zou zijn. Ik ben helemaal niet tevreden en ik zit er nog steeds mee in mij maag.
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Gesponsord
Lucas
|
Altijd prima geholpen, online een afspraak gemaakt en kon op dezelfde dag nog terecht.
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Laura
|
Mijn haar is nog nooit zo slecht geknipt...
Ik schrijf normaal geen slechte reviews, dit is zelfs de eerste keer, dus ik ben niet overmatig kritisch. Ik was juist naar van Beek gegaan door de goede reviews, maar dat was mijn ervaring niet.
Samengevat:
-Pluspunten: goedkoop, je kan inlopen, goede openingstijden
-Negatieve punten: snel en slecht geknipt door afgeleide kapster waar geen gesprek mee aan te knopen was. Nog nooit zo slecht geknipt.
Ik zie het een beetje als de Zeeman: goedkoop en makkelijk maar slechte kwaliteit. Ik ga binnenkort naar een andere kapper om het te herstellen.
Uitgebreid verhaal: Ik kwam afgelopen zaterdag aanlopen zonder afspraak dus het was positief dat ik geknipt kon worden, en de prijs is voor mij als student laag (20,50), tot nu toe is alles goed. Vervolgens werd mijn haar echter in 10 minuten snel even geknipt; met als resultaat een te kort kapsel met laagjes die totaal niet aansluiten/blenden (een beetje alsof het op 2 lengtes is geknipt). Daarna werd er nog een kwartier besteed aan het haar fohnen, wat nodig was om het er nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien. Het model had ik oprecht zelf nog beter kunnen knippen. Ik ben gewend dat er zeker een half uur aan mijn erg lange haar wordt besteed om te knippen, dus het is geen verrassing dat het in 10 minuten niet lukt er iets moois van te maken. Verder was het echt onmogelijk om een gesprek aan te knopen met de kapster, en ze bleef de hele tijd afgeleid naar andere dingen (buiten, om zich heen) kijken zelfs tijdens het knippen.
10 Reviews Plaats review
Sen
|Bakken er niks van! Roddelen over klanten terwijl je er zit. Zeer slecht service,weten niet veel van het vak helaas en onvriendelijke. Sacherijnige wijven. Denk paar keer na voor dat je daar terecht komt.
Rudy
|Uiterst onvriendelijke eigenaar. Geen klantvriendelijkheid. Passief agressief gedrag en erg denigrerend. Indien het mogelijk was negatief cijfer te geven, zeker gedaan. Dit is geen attitude die iemand in dienstverlening van het publiek kan hanteren jegens de klant.
Z. Jovanovic
|Ik had een afspraak gemaakt voor een balayage behandeling en voor een knipbeurt omdat ik goede recensies van jullie had gehoord. Maar het is niet hoe ik het had gehoopt. Ik had om laagjes gevraagd en wat dooie punten te knippen zoveel verschil zie ik niet en voor het verfen lijkt meer op een uitgroei en de kleuren combinatie klopt niet. En uiteindelijk heb ik de totale bedrag van 172.90 betaald. Voor zo'n bedrag had ik toch gedacht dat het goed zou zijn. Ik ben helemaal niet tevreden en ik zit er nog steeds mee in mij maag.
Lucas
|Altijd prima geholpen, online een afspraak gemaakt en kon op dezelfde dag nog terecht.
Laura
|Mijn haar is nog nooit zo slecht geknipt...
Ik schrijf normaal geen slechte reviews, dit is zelfs de eerste keer, dus ik ben niet overmatig kritisch. Ik was juist naar van Beek gegaan door de goede reviews, maar dat was mijn ervaring niet.
Samengevat:
-Pluspunten: goedkoop, je kan inlopen, goede openingstijden
-Negatieve punten: snel en slecht geknipt door afgeleide kapster waar geen gesprek mee aan te knopen was. Nog nooit zo slecht geknipt.
Ik zie het een beetje als de Zeeman: goedkoop en makkelijk maar slechte kwaliteit. Ik ga binnenkort naar een andere kapper om het te herstellen.
Uitgebreid verhaal: Ik kwam afgelopen zaterdag aanlopen zonder afspraak dus het was positief dat ik geknipt kon worden, en de prijs is voor mij als student laag (20,50), tot nu toe is alles goed. Vervolgens werd mijn haar echter in 10 minuten snel even geknipt; met als resultaat een te kort kapsel met laagjes die totaal niet aansluiten/blenden (een beetje alsof het op 2 lengtes is geknipt). Daarna werd er nog een kwartier besteed aan het haar fohnen, wat nodig was om het er nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien. Het model had ik oprecht zelf nog beter kunnen knippen. Ik ben gewend dat er zeker een half uur aan mijn erg lange haar wordt besteed om te knippen, dus het is geen verrassing dat het in 10 minuten niet lukt er iets moois van te maken. Verder was het echt onmogelijk om een gesprek aan te knopen met de kapster, en ze bleef de hele tijd afgeleid naar andere dingen (buiten, om zich heen) kijken zelfs tijdens het knippen.