Herken de bovengenoemde klachten totaal niet! Alle medewerker staan altijd voor ons klaar, zelfs toen ik een vraag had toen ik uit het buitenland belde. Altijd wordt er geluisterd naar de vragen die ik had! Dit is echt een TOP bedrijf waar de klant koning is! Heb hier een nieuwe camper gekocht en word met raad en daad geholpen!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
K
|
Als klant bij van Baaren, verwacht je toch enig deskundigheid als je komt met storing vlak voor je op vakantie wilt.
Hadden 14 dagen later pas tijd om probleem op te lossen. Is daar hele dag geweest en storing was deels opgelost, printplaat van boiler en kachel waren ook stuk volgens monteur, of dat ook gemaakt moest worden omdat de rekening al hoog was. Hebben geen toestemming gegeven. ( maar goed ook )
Waren nog niet op de camping weer storing.
En wat schepte onze verbazing bij verwisselen gasfles !!! Boiler en kachel deden het gewoon.
Ik toonde mijn ongenoegen bij van Baaren over de storing die niet opgelost was, en een nieuwe afspraak wilde. 3 minuten later kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat ik de auto kan brengen en verder je mond houden. ZO DAT IS NOG EENS KLANTVRIENDELIJK Zou zeggen, bekijken jullie het even.
Heb zo mijn twijfels over kundigheid werkplaats personeel..
K.Adam
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anne van Kralingen
|
Werkplaats personeel niet kundig genoeg
Contact met deze dealer verloopt na de koop slecht en vaak geen reactie terug op vragen of commentaar
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ben Piepers
|
Zeer goed ervaring!
Op alle punten!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elske pp
|
Niet eerlijk over soort rijbewijs en gewicht nooit hier kopen dus afleverpunten slecht of niet gedaan
Blijf hier weg
7 Reviews Plaats review
Arjen
|Herken de bovengenoemde klachten totaal niet! Alle medewerker staan altijd voor ons klaar, zelfs toen ik een vraag had toen ik uit het buitenland belde. Altijd wordt er geluisterd naar de vragen die ik had! Dit is echt een TOP bedrijf waar de klant koning is! Heb hier een nieuwe camper gekocht en word met raad en daad geholpen!
K
|Als klant bij van Baaren, verwacht je toch enig deskundigheid als je komt met storing vlak voor je op vakantie wilt.
Hadden 14 dagen later pas tijd om probleem op te lossen. Is daar hele dag geweest en storing was deels opgelost, printplaat van boiler en kachel waren ook stuk volgens monteur, of dat ook gemaakt moest worden omdat de rekening al hoog was. Hebben geen toestemming gegeven. ( maar goed ook )
Waren nog niet op de camping weer storing.
En wat schepte onze verbazing bij verwisselen gasfles !!! Boiler en kachel deden het gewoon.
Ik toonde mijn ongenoegen bij van Baaren over de storing die niet opgelost was, en een nieuwe afspraak wilde. 3 minuten later kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat ik de auto kan brengen en verder je mond houden. ZO DAT IS NOG EENS KLANTVRIENDELIJK Zou zeggen, bekijken jullie het even.
Heb zo mijn twijfels over kundigheid werkplaats personeel..
K.Adam
Anne van Kralingen
|Werkplaats personeel niet kundig genoeg
Contact met deze dealer verloopt na de koop slecht en vaak geen reactie terug op vragen of commentaar
Ben Piepers
|Zeer goed ervaring!
Op alle punten!
Elske pp
|Niet eerlijk over soort rijbewijs en gewicht nooit hier kopen dus afleverpunten slecht of niet gedaan
Blijf hier weg