drama mijn haarkleur is donkerblond en wilde graag mijn haar wat lichter dmv folies of zo.
ik heb een paar grijze sprieten dus zouden ze eerst die sprieten kleuren .
de behandeling zou me 80 euro kosten.
om 2 uur smiddags liep ik binnen.
half 3 begonnen ze ermee ....
het was best druk die dag
toen ze mijn haar spoelden zat er een paars aubergine kleur over mijn haar ....
ik dacht dat ze dat wel op konden lossen omdat ik altijd tevreden was na hun behandeling dus ik maakte me niet druk.
ze wilden toen de lichte lokken inzetten waarop ik zei dat ik de kleur alles behalve mooi vond omdat ik lichter haar wilde en niet donker paars.
toen ging het helemaal fout.
ik ben er tot 8 uur savonds geweest en mijn haar had een donker rode gloed met goudkleurige plukken.
ik kon wel janken en was teleurgesteld en boos.
ze hebben de leidinggevende moeten bellen die niet aanwezig was op dat moment omdat ik 80 euro niet oke vond.
de leidinggevende zei dat ik moest betalen en ze het de week erop wel in orde zou maken .
mijn vertrouwen in die kapsalon was die dag helemaal weg en nu nog ....dan ga ik niet meer terug om ze nog een keer aan mijn haar te laten zitten.
waar ik boos over ben is dat ze 2 kapsters in de zaak hebben staan die niet weten wat ze moeten doen als iets fout gaat.
ze hebben het geprobeerd en bleven vriendelijk maar het werkte niet
en wat de leidinggevende betreft ....waar is de klantvriendelijkheid ....en de service ?
compromis sluiten had ook gekund ipv alleen aan geld denken en niet aan de klant die door hun toedoen voor schut moet lopen
waardeloos gewoon !!!
1 Review Plaats review
ango
|drama
mijn haarkleur is donkerblond en wilde graag mijn haar wat lichter dmv folies of zo.
ik heb een paar grijze sprieten dus zouden ze eerst die sprieten kleuren .
de behandeling zou me 80 euro kosten.
om 2 uur smiddags liep ik binnen.
half 3 begonnen ze ermee ....
het was best druk die dag
toen ze mijn haar spoelden zat er een paars aubergine kleur over mijn haar ....
ik dacht dat ze dat wel op konden lossen omdat ik altijd tevreden was na hun behandeling dus ik maakte me niet druk.
ze wilden toen de lichte lokken inzetten waarop ik zei dat ik de kleur alles behalve mooi vond omdat ik lichter haar wilde en niet donker paars.
toen ging het helemaal fout.
ik ben er tot 8 uur savonds geweest en mijn haar had een donker rode gloed met goudkleurige plukken.
ik kon wel janken en was teleurgesteld en boos.
ze hebben de leidinggevende moeten bellen die niet aanwezig was op dat moment omdat ik 80 euro niet oke vond.
de leidinggevende zei dat ik moest betalen en ze het de week erop wel in orde zou maken .
mijn vertrouwen in die kapsalon was die dag helemaal weg en nu nog ....dan ga ik niet meer terug om ze nog een keer aan mijn haar te laten zitten.
waar ik boos over ben is dat ze 2 kapsters in de zaak hebben staan die niet weten wat ze moeten doen als iets fout gaat.
ze hebben het geprobeerd en bleven vriendelijk maar het werkte niet
en wat de leidinggevende betreft ....waar is de klantvriendelijkheid ....en de service ?
compromis sluiten had ook gekund ipv alleen aan geld denken en niet aan de klant die door hun toedoen voor schut moet lopen
waardeloos gewoon !!!