Blijkbaar zijn ze bij Van Leeuwen Glas mijn telefoonnummer kwijt en/of denken ze dat het gewaardeerd wordt om zonder afspraak, terwijl ik ziek in bed lig, op mn enige vrije dag vd week, smorgens vroeg aan de deur te komen voor een of andere controle?!
Ik kan hier absoluut niet om lachen....
Ze vonden het al teveel moeite om jullie werk normaal uit te voeren. Zo heb ik namelijk bij het maken vd 1e afspraak aangegeven dat het om DUBBEL GLAS ging. Meneer aan de tel vroeg nota bene nog, of het t binnenste glas , of het buitenste was...
Eindstand kwamen ze op de dag vd afspraak alleen even maten opnemen, want ze wisten zogenaamd niet "dat het dubbel glas was" .... Dit terwijl ik zwaar in de veronderstelling was dat er een raam geplaatst zou komen worden... Dat was namelijk afgesproken..
Als ik wist dat er alleen maten opgemeten zouden worden, had ik absoluut geen hele dag vrij van mijn werk genomen hiervoor. Wat een onzin!
Vervolgens wordt mij gemeld dat ' er contact opgenomen wordt als t nieuwe raam binnen is', want dat moest besteld en op maat gemaakt worden.
Maar niemand zei erbij dat alleen de wachttijd van het raam al 5 a 6 weken zou zijn.
En dat ik 5 a 6 weken (wat er 8 zijn geworden als je de tijd meetelt waarop ik w8tte op de 1e afspraak) met glasstukjes op mijn deurmat mocht blijven leven, met dieren en kinderen die daar gewoon overheen lopen, of erop gaan zitten..
Want elke keer dat de deur open of dichtging vielen er stukjes, of hele grote stukken uit...
En de wérkelijke wachttijd?! Die hoorde ik pas toen ik na 2 weken zélf maar even ging bellen om te vragen wat de bedoeling nu was?!
Nu zit t raam er eindelijk in, kan mijn deur weer open en dicht zonder dat ik per dag 50 x moet stofzuigen ivm losvliegend glas, en krijg ik als dank voor mn begrip en geduld, een medewerker van ze aan de deur,die denkt dat t een buurthuis oid is, op de enige vrije dag die ik heb deze week, én terwijl ik ziek ben?!?!
Ik kan wel janken zo gefrustreerd ben ik ervan..
Ben hier totaaaaaaal niet van gecharmeerd.
Is dit hun normale werkwijze? Zouden ze dit waarderen als zoiets thuis zou gebeuren??
Ik neem even de vrijheid om ervanuit te gaan van niet...
Jammer weer dit mensen..Bijzonder jammer dit..
Jullie begrijpen dat ik de deur in meneer zn gezicht heb dichtgegooid na de melding dat er eerst telefonisch een afspraak gemaakt dient te worden.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
Leveren goed materiaal maar laten dit plaatsen door prutsers. firma heeft dubbel glas en nieuw raam geplaatst. Het nieuwe raam is ondersteboven geplaatst, er werd een centimeter teveel hout uit de sponning gefreesd, glaslatten zitten scheef en het dubbel glas is slecht afgekit. Er is na mijn klacht driemaal geprobeerd door een timmerman van de firma om een en ander te herstellen. Het bleef echter prutswerk. Spijkers van glaslatten staken aan de binnenzijde door het raam. De teveel weggefreesde sponning werd opgevuld met tochtstrip enz. Ik heb uiteindelijk de timmerman verzocht om weg te gaan en heb met veel geduld en een kilo verpakking houtreparatiepasta de zaak weer toonbaar gemaakt.
2 Reviews Plaats review
Samantha
|Blijkbaar zijn ze bij Van Leeuwen Glas mijn telefoonnummer kwijt en/of denken ze dat het gewaardeerd wordt om zonder afspraak, terwijl ik ziek in bed lig, op mn enige vrije dag vd week, smorgens vroeg aan de deur te komen voor een of andere controle?!
Ik kan hier absoluut niet om lachen....
Ze vonden het al teveel moeite om jullie werk normaal uit te voeren. Zo heb ik namelijk bij het maken vd 1e afspraak aangegeven dat het om DUBBEL GLAS ging. Meneer aan de tel vroeg nota bene nog, of het t binnenste glas , of het buitenste was...
Eindstand kwamen ze op de dag vd afspraak alleen even maten opnemen, want ze wisten zogenaamd niet "dat het dubbel glas was" .... Dit terwijl ik zwaar in de veronderstelling was dat er een raam geplaatst zou komen worden... Dat was namelijk afgesproken..
Als ik wist dat er alleen maten opgemeten zouden worden, had ik absoluut geen hele dag vrij van mijn werk genomen hiervoor. Wat een onzin!
Vervolgens wordt mij gemeld dat ' er contact opgenomen wordt als t nieuwe raam binnen is', want dat moest besteld en op maat gemaakt worden.
Maar niemand zei erbij dat alleen de wachttijd van het raam al 5 a 6 weken zou zijn.
En dat ik 5 a 6 weken (wat er 8 zijn geworden als je de tijd meetelt waarop ik w8tte op de 1e afspraak) met glasstukjes op mijn deurmat mocht blijven leven, met dieren en kinderen die daar gewoon overheen lopen, of erop gaan zitten..
Want elke keer dat de deur open of dichtging vielen er stukjes, of hele grote stukken uit...
En de wérkelijke wachttijd?! Die hoorde ik pas toen ik na 2 weken zélf maar even ging bellen om te vragen wat de bedoeling nu was?!
Nu zit t raam er eindelijk in, kan mijn deur weer open en dicht zonder dat ik per dag 50 x moet stofzuigen ivm losvliegend glas, en krijg ik als dank voor mn begrip en geduld, een medewerker van ze aan de deur,die denkt dat t een buurthuis oid is, op de enige vrije dag die ik heb deze week, én terwijl ik ziek ben?!?!
Ik kan wel janken zo gefrustreerd ben ik ervan..
Ben hier totaaaaaaal niet van gecharmeerd.
Is dit hun normale werkwijze? Zouden ze dit waarderen als zoiets thuis zou gebeuren??
Ik neem even de vrijheid om ervanuit te gaan van niet...
Jammer weer dit mensen..Bijzonder jammer dit..
Jullie begrijpen dat ik de deur in meneer zn gezicht heb dichtgegooid na de melding dat er eerst telefonisch een afspraak gemaakt dient te worden.
Trendbox Panel
|Leveren goed materiaal maar laten dit plaatsen door prutsers.
firma heeft dubbel glas en nieuw raam geplaatst. Het nieuwe raam is ondersteboven geplaatst, er werd een centimeter teveel hout uit de sponning gefreesd, glaslatten zitten scheef en het dubbel glas is slecht afgekit. Er is na mijn klacht driemaal geprobeerd door een timmerman van de firma om een en ander te herstellen. Het bleef echter prutswerk. Spijkers van glaslatten staken aan de binnenzijde door het raam. De teveel weggefreesde sponning werd opgevuld met tochtstrip enz. Ik heb uiteindelijk de timmerman verzocht om weg te gaan en heb met veel geduld en een kilo verpakking houtreparatiepasta de zaak weer toonbaar gemaakt.