I ordered from Ikea and got all my furniture except for one wrong piece for my bed, meaning I can't sleep on it till I get that piece. I called to complain, they told me i'd get it exchanged for the correct one the next day. No call, no show up, nothing. I went there, complained again, was told i'd get my furniture the next day. No call, no show up, AGAIN. I call to be told i'll get a call the next day but no immediate help at the same time.
Extremely unorganized and horrible service, making me wait 4 hours whenever they tell me they are going to bring my shit and then don't even bother to show up or call. I better get some compensation for this. Still haven't received the piece yet, don't know if I ever will.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
ikea houdt niet van haar klanten totaal geen aandacht voor een persoonijke benadering, proberen klanten zo snel mogelijk ben hen weg te krijgen denk ik
2.0
0
1
peter78
|
eten het eten in het ikea restaurant is lekker en betaalbaar. fijn om daar even te eten en dan lekker door de ikea wandelen. ruime keuze aan meubels inrichting etc. fijne prijs/kwaliteitverhouding.
8.0
0
1
hbmcy
|
Goede service, doen niet moeilijk over ruilen. Fijne winkel met veel keus. Ook erg fijn dat de kids in de ballenbak kunne. Ideaal!
Met ruilen doen ze helemaal niet moeilijk. Het ruiltermijn is erg lang. Ook doen ze niet moeilijk bij beschaigingen en kun je het zo ruilen. Zelfs toen ik de kast al in elkaar had gehad en de verpakking had weggeooid (helaas paste de kast niet op de plek die we wilde, meetfoutje), mocht deze retour. Ik kreeg alleen een tegoedbon i.p.v. cash.
8.0
0
1
Jipnauta
|
Alles in huis Ik blijf fan van Ikea, deze zaak heeft voor ieder wat wils. Vandaag weer drie artikelen aangeschaft voor mijn werkkamer en zonder problemen, dankzij duidelijke handleiding alles in elkaar gezet. Service is altijd goed, als er iets ontbreekt of iets gaat kapot, kun je het altijd weer halen bij de klantenservice.
5 Reviews Plaats review
Roma
|I ordered from Ikea and got all my furniture except for one wrong piece for my bed, meaning I can't sleep on it till I get that piece. I called to complain, they told me i'd get it exchanged for the correct one the next day. No call, no show up, nothing. I went there, complained again, was told i'd get my furniture the next day. No call, no show up, AGAIN. I call to be told i'll get a call the next day but no immediate help at the same time.
Extremely unorganized and horrible service, making me wait 4 hours whenever they tell me they are going to bring my shit and then don't even bother to show up or call. I better get some compensation for this. Still haven't received the piece yet, don't know if I ever will.
Trendbox Panel
|ikea houdt niet van haar klanten
totaal geen aandacht voor een persoonijke benadering, proberen klanten zo snel mogelijk ben hen weg te krijgen denk ik
peter78
|eten
het eten in het ikea restaurant is lekker en betaalbaar. fijn om daar even te eten en dan lekker door de ikea wandelen. ruime keuze aan meubels inrichting etc. fijne prijs/kwaliteitverhouding.
hbmcy
|Goede service, doen niet moeilijk over ruilen.
Fijne winkel met veel keus. Ook erg fijn dat de kids in de ballenbak kunne. Ideaal!
Met ruilen doen ze helemaal niet moeilijk. Het ruiltermijn is erg lang. Ook doen ze niet moeilijk bij beschaigingen en kun je het zo ruilen. Zelfs toen ik de kast al in elkaar had gehad en de verpakking had weggeooid (helaas paste de kast niet op de plek die we wilde, meetfoutje), mocht deze retour. Ik kreeg alleen een tegoedbon i.p.v. cash.
Jipnauta
|Alles in huis
Ik blijf fan van Ikea, deze zaak heeft voor ieder wat wils. Vandaag weer drie artikelen aangeschaft voor mijn werkkamer en zonder problemen, dankzij duidelijke handleiding alles in elkaar gezet. Service is altijd goed, als er iets ontbreekt of iets gaat kapot, kun je het altijd weer halen bij de klantenservice.