16 januari 2024 een bestelling van €139,99 gedaan bij Twinkels via Klarna. Leuke kleding, maar wilde 1 item houden en heb de overige items teruggestuurd op 19 januari 2024. Dus ik zou €39,99 moeten betalen en heb €100 retour gedaan.
PostNL is het pakket kwijtgeraakt. Het verzonden pakket staat wel in mijn Postnl app, maar is nergens te vinden. Ik heb (ongeveer 35 keer) gebeld met Postnl en zij gaven aan dat ik gebruik heb gemaakt van een gratis retourlabel, dus Twinkels Fashion dient contact op te nemen met Postnl.
Twinkels (ook ongeveer 25 keer) gesproken, waarbij zij aangaven een onderzoek te hadden gestart bij Postnl, maar dat hier niets uitkwam. Alle keren dat ik een onderzoek heb gestart bij Postnl werd ik vriendelijk verzocht om contact op te nemen met de winkel, gezien zij dat nog geen enkele keer hadden gedaan.
Nadat ik weer contact had gezocht met Twinkels, werd mij gezegd dat zij dit een vreemd verhaal vonden en als ik dat goed heb begrepen verdachten zij mij ervan dat ik het pakket nog thuis zou hebben. Dit was dan ook het laatste berichtje dat zij hieraan zouden wijden, volgens hun eigen woorden.
Even bij de pakken neergezeten, maar vastberaden niet te stoppen voor ik mijn gelijk kreeg. Want dat pakket was niet bij mij thuis, lag niet bij mijn afgifte punt, was niet bij Postnl en helaas ook niet in de winkel. Maar waar dan wel? Na nog een paar keer contact met Postnl, omdat ik niet wilde opgeven, werd ik ook daar van het kastje naar de muur gestuurd. ‘Wij kunnen helaas niets voor u doen mevrouw, wij willen u verzoeken contact op te nemen met Twinkels zodat zij een onderzoek kunnen starten, wij zullen nu de verbinding verbreken’. Pardon?
Contact gezocht met Klarna, maar ook zij verwezen mij door naar de winkel. Zij konden mijn betaling eenmaal bevriezen, maar helaas heb ik daar nu de eerste aanmaning voor gekregen.
Afgelopen zaterdag het plan om naar de winkel toe te rijden, gezien geen gehoor meer van hen. Maar hoe gek ben ik nou eigenlijk? Vanaf Volendam naar Den Bosch? Uden? Oss? Het werd helaas te gek, ookal had ik de medewerkers graag even in het echt willen vragen waarom ik niet word geholpen.
Nogmaals contact geprobeerd te zoeken met de winkel, maar na 50(!!!!!!) minuten in de wachtrij, besloot ik de moed op te geven en ben ik denk ik helaas genoodzaakt om de betaling van inmiddels €150 te voldoen. Het item dat ik heb gehouden ligt overigens nog met kaartjes in de kast, gezien het feit dat ik er van word beschuldigd dat ik het volledige pakket nog thuis heb liggen en het niet eens ben met deze beschuldiging.
Kortom, bestel niet bij Twinkels. Een hele slechte zaak, slecht bereikbaar, alles behalve klantvriendelijk en totaal niet meedenkend. Is het niet duidelijk dat ik het pakket niet thuis heb? Dat ik het wil oplossen? Na 3 maanden contacteren?
Op zijn minst een onderzoek starten bij Postnl had hier op zijn plaats geweest. En over de klantenservice van Postnl is ook het laatste woord nog niet gesproken.
Hele teleurstellende groet,
Julia Kras uit Volendam.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marjolein
|
Waardeloze "klantenservice". Deze webshop levert extreem slechte kwaliteit kleding. Na een broek enkele uren te hebben gedragen was deze 10 maten groter geworden, er zat totaal geen model meer in en zakte zelfs af. Nog nooit meegemaakt met een broek in mijn maat. Na de klantenservice te hebben gecontacteerd weigerden zij ook maar elke vorm van hulp of begrip. Retourneren ging niet omdat de broek "gedragen" was. Wie gaat er nou zo met klanten om? Hoe zij te werk gaan is in strijd met de wettelijke 14 dagen bedenktijd, ik heb hier dan ook een melding van gemaakt.
Ik heb spijt dat ik de reviews niet eerder heb gelezen, want die zeggen genoeg. Wellicht zitten ze op het randje van faillissement aangezien ze geen enkele retour accepteren, maar dat geeft niet het recht om zo met eerlijke consumenten om te gaan! Wees gewaarschuwd en koop hier niets!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nathalie
|
Zeer slecht winkel en gang van zaken. Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die een slechte recensie wil schrijven over dit bedrijf.
In December mijn pakketje al terug gestuurd. 4 januari een mail gekregen dat 2 van de 8 truitjes die ik besteld had (met mijn vriendinnen) niet retour kunnen omdat ze naar lichaamsgeur ruiken... wanneer ik aangeef dat ik ze terug stuur met de reden dat ze niet fris ruiken wordt de schuld in mijn schoenen geschoven en moet ik als nog 2 truitjes betalen OF ik kan ze terug gestuurd krijgen MAAR dan moet ik wel zelf de verzendkosten betalen.. SCHANDALIG.. 3 weken verder telefonisch contact opgenomen, ik zou terug gebeld worden door een andere collega.. vervolgens heb ik 2 MAANDEN lang niets meer vernomen.
Dan neem ik het fatsoen om zelf terug te bellen, aan te geven dat ik het er niet mee eens ben, niet ga betalen en de nood bij Twinkels schijnbaar niet zo hoog is aangezien ze na 3 maanden niets van zich hebben laten horen.. wordt de lijn (vriendelijk...) verbroken!!!
nou bedankt en tot ziens..
Bestel hier absoluut nooit iets! lees eerst alle recensies voordat je je bedenkt!
3 Reviews Plaats review
Julia Kras
|16 januari 2024 een bestelling van €139,99 gedaan bij Twinkels via Klarna. Leuke kleding, maar wilde 1 item houden en heb de overige items teruggestuurd op 19 januari 2024. Dus ik zou €39,99 moeten betalen en heb €100 retour gedaan.
PostNL is het pakket kwijtgeraakt. Het verzonden pakket staat wel in mijn Postnl app, maar is nergens te vinden. Ik heb (ongeveer 35 keer) gebeld met Postnl en zij gaven aan dat ik gebruik heb gemaakt van een gratis retourlabel, dus Twinkels Fashion dient contact op te nemen met Postnl.
Twinkels (ook ongeveer 25 keer) gesproken, waarbij zij aangaven een onderzoek te hadden gestart bij Postnl, maar dat hier niets uitkwam. Alle keren dat ik een onderzoek heb gestart bij Postnl werd ik vriendelijk verzocht om contact op te nemen met de winkel, gezien zij dat nog geen enkele keer hadden gedaan.
Nadat ik weer contact had gezocht met Twinkels, werd mij gezegd dat zij dit een vreemd verhaal vonden en als ik dat goed heb begrepen verdachten zij mij ervan dat ik het pakket nog thuis zou hebben. Dit was dan ook het laatste berichtje dat zij hieraan zouden wijden, volgens hun eigen woorden.
Even bij de pakken neergezeten, maar vastberaden niet te stoppen voor ik mijn gelijk kreeg. Want dat pakket was niet bij mij thuis, lag niet bij mijn afgifte punt, was niet bij Postnl en helaas ook niet in de winkel. Maar waar dan wel? Na nog een paar keer contact met Postnl, omdat ik niet wilde opgeven, werd ik ook daar van het kastje naar de muur gestuurd. ‘Wij kunnen helaas niets voor u doen mevrouw, wij willen u verzoeken contact op te nemen met Twinkels zodat zij een onderzoek kunnen starten, wij zullen nu de verbinding verbreken’. Pardon?
Contact gezocht met Klarna, maar ook zij verwezen mij door naar de winkel. Zij konden mijn betaling eenmaal bevriezen, maar helaas heb ik daar nu de eerste aanmaning voor gekregen.
Afgelopen zaterdag het plan om naar de winkel toe te rijden, gezien geen gehoor meer van hen. Maar hoe gek ben ik nou eigenlijk? Vanaf Volendam naar Den Bosch? Uden? Oss? Het werd helaas te gek, ookal had ik de medewerkers graag even in het echt willen vragen waarom ik niet word geholpen.
Nogmaals contact geprobeerd te zoeken met de winkel, maar na 50(!!!!!!) minuten in de wachtrij, besloot ik de moed op te geven en ben ik denk ik helaas genoodzaakt om de betaling van inmiddels €150 te voldoen. Het item dat ik heb gehouden ligt overigens nog met kaartjes in de kast, gezien het feit dat ik er van word beschuldigd dat ik het volledige pakket nog thuis heb liggen en het niet eens ben met deze beschuldiging.
Kortom, bestel niet bij Twinkels. Een hele slechte zaak, slecht bereikbaar, alles behalve klantvriendelijk en totaal niet meedenkend. Is het niet duidelijk dat ik het pakket niet thuis heb? Dat ik het wil oplossen? Na 3 maanden contacteren?
Op zijn minst een onderzoek starten bij Postnl had hier op zijn plaats geweest. En over de klantenservice van Postnl is ook het laatste woord nog niet gesproken.
Hele teleurstellende groet,
Julia Kras uit Volendam.
Marjolein
|Waardeloze "klantenservice". Deze webshop levert extreem slechte kwaliteit kleding. Na een broek enkele uren te hebben gedragen was deze 10 maten groter geworden, er zat totaal geen model meer in en zakte zelfs af. Nog nooit meegemaakt met een broek in mijn maat. Na de klantenservice te hebben gecontacteerd weigerden zij ook maar elke vorm van hulp of begrip. Retourneren ging niet omdat de broek "gedragen" was. Wie gaat er nou zo met klanten om? Hoe zij te werk gaan is in strijd met de wettelijke 14 dagen bedenktijd, ik heb hier dan ook een melding van gemaakt.
Ik heb spijt dat ik de reviews niet eerder heb gelezen, want die zeggen genoeg. Wellicht zitten ze op het randje van faillissement aangezien ze geen enkele retour accepteren, maar dat geeft niet het recht om zo met eerlijke consumenten om te gaan! Wees gewaarschuwd en koop hier niets!
Nathalie
|Zeer slecht winkel en gang van zaken. Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben die een slechte recensie wil schrijven over dit bedrijf.
In December mijn pakketje al terug gestuurd. 4 januari een mail gekregen dat 2 van de 8 truitjes die ik besteld had (met mijn vriendinnen) niet retour kunnen omdat ze naar lichaamsgeur ruiken... wanneer ik aangeef dat ik ze terug stuur met de reden dat ze niet fris ruiken wordt de schuld in mijn schoenen geschoven en moet ik als nog 2 truitjes betalen OF ik kan ze terug gestuurd krijgen MAAR dan moet ik wel zelf de verzendkosten betalen.. SCHANDALIG.. 3 weken verder telefonisch contact opgenomen, ik zou terug gebeld worden door een andere collega.. vervolgens heb ik 2 MAANDEN lang niets meer vernomen.
Dan neem ik het fatsoen om zelf terug te bellen, aan te geven dat ik het er niet mee eens ben, niet ga betalen en de nood bij Twinkels schijnbaar niet zo hoog is aangezien ze na 3 maanden niets van zich hebben laten horen.. wordt de lijn (vriendelijk...) verbroken!!!
nou bedankt en tot ziens..
Bestel hier absoluut nooit iets! lees eerst alle recensies voordat je je bedenkt!