Na een zeer prettig voortraject wachten wij vol spanning op de levering van onze keuken. Op 28 augustus werd de montage uitgevoerd en meteen bleek al dat er meerdere zaken niet goed waren. De hoekkast was te groot, de bovenkast te klein, een lade beschadigd, verkeerde poten voor het formuis, een beschadigde afzuigkap ,de monteurs hadden geen montage tekeningen en onvoldoede montage materiaal bij zich. Om het geheel passend te maken werd ter plekke een kast uitelkaar gehaald en afgezaagd. Aan de einde van de dag was er een keuken die niet af was. Nog steeds vertrouwend op de ervaringen in het voortraject namen wij aan dat het snel verholpen zou worden. Maar toen bleek het echter karakter van Tulp Keukens, de Tulp verkoper verwees naar de klantenservice, de klantservices verwees weer naar de monteurs (De Keukenman) en zij verwezen weer naar de Tulp fabriek waar het lang zou duren. Samengevat niemand pakt iets op en je wordt rond gespeeld tussen de Mandenmakersgroep bedrijven. Nu 7 weken verder en uren aan de telefoon en vele mails verder hebben we eindelijk een datum voor de herstel acties op 25 november dus weer 7 weken verder. Al met al een zeer slechte ervaring met de service van Tulp Keukens, zou je hier toch iets kopen zorg dan dat je nooit 100% betaald van te voren dan heb je nog enig middel om ze te laten bewegen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Tulp Keukens
|
Zijn in winkel in Son geweest. Nieuwe medewerker, eerste week. Geen enkel probleem dat hij dus nog niet alles weet. Hij moest alleen van ophouden weten. Na meermaals aangegeven te hebben dat wij graag even wilden rondsnuffelen, bleef hij maar praten. Geen fijne ervaring
2 Reviews Plaats review
Edwin
|Na een zeer prettig voortraject wachten wij vol spanning op de levering van onze keuken. Op 28 augustus werd de montage uitgevoerd en meteen bleek al dat er meerdere zaken niet goed waren. De hoekkast was te groot, de bovenkast te klein, een lade beschadigd, verkeerde poten voor het formuis, een beschadigde afzuigkap ,de monteurs hadden geen montage tekeningen en onvoldoede montage materiaal bij zich. Om het geheel passend te maken werd ter plekke een kast uitelkaar gehaald en afgezaagd. Aan de einde van de dag was er een keuken die niet af was. Nog steeds vertrouwend op de ervaringen in het voortraject namen wij aan dat het snel verholpen zou worden. Maar toen bleek het echter karakter van Tulp Keukens, de Tulp verkoper verwees naar de klantenservice, de klantservices verwees weer naar de monteurs (De Keukenman) en zij verwezen weer naar de Tulp fabriek waar het lang zou duren. Samengevat niemand pakt iets op en je wordt rond gespeeld tussen de Mandenmakersgroep bedrijven. Nu 7 weken verder en uren aan de telefoon en vele mails verder hebben we eindelijk een datum voor de herstel acties op 25 november dus weer 7 weken verder. Al met al een zeer slechte ervaring met de service van Tulp Keukens, zou je hier toch iets kopen zorg dan dat je nooit 100% betaald van te voren dan heb je nog enig middel om ze te laten bewegen.
Klant van Tulp Keukens
|Zijn in winkel in Son geweest. Nieuwe medewerker, eerste week. Geen enkel probleem dat hij dus nog niet alles weet. Hij moest alleen van ophouden weten. Na meermaals aangegeven te hebben dat wij graag even wilden rondsnuffelen, bleef hij maar praten. Geen fijne ervaring