Vandaag de buitenplanten aangevuld, niemand bij de buitenplanten, alleen iemand die schoon maakte.
Uw aanbieding was leuk 2 boxjes bodembedekkers voor € 19,00 of zoiets, gold kennelijk maar voor een kant van de bak waar bodembedekkers in stonden. De aanbieding zag ik niet terug op de bon, klantenservice mevrouw was druk bezig met administratie, heb staan wachten. Eindelijk mocht ik mijn opmerking kwijt, geen antwoord maar wel druk praten in microfoontje. Na nog langer wachten, zei ik dat ik mijn geld terug wilde, want ik had geen zin om langer te wachten op? Mevr. was weer druk met administratie, maar weer herhaald dat ik de plantjes niet meer wilde er gebeurde almaar niets, kreeg vervolgens een grote mond dat zij het ook allemaal niet kon weten wat "daar" gebeurde. nog eens gezegd, ik wil mijn geld terug en niet langer wachten. Mevrouw werd boos en vond het nodig om mij vervolgens van alles na te schreeuwen ten overstaan van andere klanten. Top!!!! Ik kreeg een bon toe geworpen en ik kon mijn geld terug halen. Moest ik wel eerst voor tekenen, anders kreeg ik het niet. Ik moet toch ook eerst betalen voor ik iets meeneem??Jammer, jammer, jammer. Voor mij nooit meer Tuincentrum Ockenburg.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annelies
|
Mijn ervaring vandaag met mensen van de afd kamerplanten!! ( betr een kunstplant voor in een hal)
Ik ben zeer tevreden met de service en adviezen van het personeel.
Dank dames het was een gezellige ervaring.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lidy
|
17 maart grote bos bloemen bij mij bezorgd. Helaas 18 maart al een slechte bloem er uit moeten halen. Kwaliteit holde per dag achteruit. Uiteindelijk de bos op 24 maart weggegooid! Slechte kwaliteit. Zonde want was een grote bos. Diezelfde dag ook zo'n soort bos bloemen gehad van andere bloemist. Deze staan er vandaag, 25 maart nog supermooi bij!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hellen
|
Laatste 2x bezoek niet echt prettige kassamedewerkers . Vandaag 3x nee moeten zeggen dat ik geen 50 cent cash had. Geen boe of bah op mijn reactie, alsof je er niet toe doet. Vorige x bij inpaktafel staat dame te ouwehoeren over zichzelf tegen een collega , laat mij wachten.
Jammer..... het zijn nieuwe medewerkers, ik kom hier nu zo'n 16 jaar, het was altijd gemoedelijk.
Bloemen prima.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mik de Wel
|
Plant in pot gekregen van mijn zoon. Plant mocht maximaal 1* per week water. Zonder water gegeven te hebben, begon de plant na 2 dagen gele bladeren te krijgen. 2 dagen later begon de plant uit te vallen. Mijn schoondochter heeft gebeld, wij moesten maar aankijken. Na 3 weken had de plant geen bladeren meer en zijn wij terug naar de winkel gegaan. Conclusie, plant was dood doordat deze te veel water had gekregen. Eigen schuld dikke bult. Maar de plant had in de 3 weken geen water gekregen. Na veel moeite, konden we een plant voor de helft kopen. Hier waren wij het niet mee eens. Maar wat moet je dan? Ontevreden met een nieuwe plant naar huis gegaan. Wij kochten hier altijd onze planten, potten etcetera. Maar nu gaan we dat zeker niet meer doen. Wonend in het Westland, zijn er genoeg andere tuincentra. Mensen, koop niets bij deze klantonvriendelijke winkel.
8 Reviews Plaats review
Floor de Ruiter
|Vandaag de buitenplanten aangevuld, niemand bij de buitenplanten, alleen iemand die schoon maakte.
Uw aanbieding was leuk 2 boxjes bodembedekkers voor € 19,00 of zoiets, gold kennelijk maar voor een kant van de bak waar bodembedekkers in stonden. De aanbieding zag ik niet terug op de bon, klantenservice mevrouw was druk bezig met administratie, heb staan wachten. Eindelijk mocht ik mijn opmerking kwijt, geen antwoord maar wel druk praten in microfoontje. Na nog langer wachten, zei ik dat ik mijn geld terug wilde, want ik had geen zin om langer te wachten op? Mevr. was weer druk met administratie, maar weer herhaald dat ik de plantjes niet meer wilde er gebeurde almaar niets, kreeg vervolgens een grote mond dat zij het ook allemaal niet kon weten wat "daar" gebeurde. nog eens gezegd, ik wil mijn geld terug en niet langer wachten. Mevrouw werd boos en vond het nodig om mij vervolgens van alles na te schreeuwen ten overstaan van andere klanten. Top!!!! Ik kreeg een bon toe geworpen en ik kon mijn geld terug halen. Moest ik wel eerst voor tekenen, anders kreeg ik het niet. Ik moet toch ook eerst betalen voor ik iets meeneem??Jammer, jammer, jammer. Voor mij nooit meer Tuincentrum Ockenburg.
Annelies
|Mijn ervaring vandaag met mensen van de afd kamerplanten!! ( betr een kunstplant voor in een hal)
Ik ben zeer tevreden met de service en adviezen van het personeel.
Dank dames het was een gezellige ervaring.
Lidy
|17 maart grote bos bloemen bij mij bezorgd. Helaas 18 maart al een slechte bloem er uit moeten halen. Kwaliteit holde per dag achteruit. Uiteindelijk de bos op 24 maart weggegooid! Slechte kwaliteit. Zonde want was een grote bos. Diezelfde dag ook zo'n soort bos bloemen gehad van andere bloemist. Deze staan er vandaag, 25 maart nog supermooi bij!
Hellen
|Laatste 2x bezoek niet echt prettige kassamedewerkers . Vandaag 3x nee moeten zeggen dat ik geen 50 cent cash had. Geen boe of bah op mijn reactie, alsof je er niet toe doet. Vorige x bij inpaktafel staat dame te ouwehoeren over zichzelf tegen een collega , laat mij wachten.
Jammer..... het zijn nieuwe medewerkers, ik kom hier nu zo'n 16 jaar, het was altijd gemoedelijk.
Bloemen prima.
Mik de Wel
|Plant in pot gekregen van mijn zoon. Plant mocht maximaal 1* per week water. Zonder water gegeven te hebben, begon de plant na 2 dagen gele bladeren te krijgen. 2 dagen later begon de plant uit te vallen. Mijn schoondochter heeft gebeld, wij moesten maar aankijken. Na 3 weken had de plant geen bladeren meer en zijn wij terug naar de winkel gegaan. Conclusie, plant was dood doordat deze te veel water had gekregen. Eigen schuld dikke bult. Maar de plant had in de 3 weken geen water gekregen. Na veel moeite, konden we een plant voor de helft kopen. Hier waren wij het niet mee eens. Maar wat moet je dan? Ontevreden met een nieuwe plant naar huis gegaan. Wij kochten hier altijd onze planten, potten etcetera. Maar nu gaan we dat zeker niet meer doen. Wonend in het Westland, zijn er genoeg andere tuincentra. Mensen, koop niets bij deze klantonvriendelijke winkel.