Ik koop voor een opening van een zaak een dure speciale stenen gouden pot € 67,00 + plant totaal € 78,00 en vraag na het afrekenen of ze dit bij de bloemen afdeling mooi voor mij in willen pakken. Nee, dat doen wij niet werd mij verteld. U moet dat zelf doen bij de kassa's is namelijk een inpakhoek. De pot + plant was zo groot/hoog dat ik het op de grond heb moeten doen omdat ik er op de tafel niet bij kon. Een reclame stickertje of iets dergelijks was er niet om op de folie te plakken. Geen mens die dan ook weet waar het geheel vandaan komt.... Niet dat dat in dit geval erg is want de stuurse houding is geen reclame De dames bij de bloemenafdeling hadden ook kunnen zeggen: wat een enorm mooi cadeau natuurlijk doen wij dat even voor u! Het is verdorie geen cactus van € 1,95
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sandmann
|
Heb al diverse keren geweest bij Coppelmans oss
Voor dieren voeding telkens andere prijs (duurder) dan op de website
Personeel weet van niets
Koop dan ook geen dieren voeding meer bij Coppelmans
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Melinda
|
Heb een dure Alocasia plant gekocht waar ik super blij mee was. Er was niet voldoende personeel dus heb dit zelfstandig uit de winkel naar de kassa gebracht waar ik ook geen advies kreeg. De volgende ochtend lag er allemaal water op mijn nieuwe houten vloer. Blijkt dat de plant "huilt" en dit blijft doen.
Telefonisch heb ik kenbaar gemaakt dat ik erg verdrietig ben omdat ik niet twee keer per dag mijn vloer kan dweilen en mijn huis nu vol staat met schoteltjes. Wat kunnen jullie voor mij doen?
De sevice die ik kreeg was dat er op het bonnetje staat dat planten niet geruild mogen worden en ik de plant maar weg moet geven. Verschrikkelijk onaardig!!!
Ik verwaccht tenminste dat iemand meeveert en meedenkt maar helaas.
De nieuwe plant en tuinset ga ik zeker niet meer halen en zal dit verhaal nog vaak vertellen in het "osse" en voor de klas.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Alexandra
|
Veel te duur en slechte klantvriendelijkheid! Kom daar nooit meer
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Tuincentrum Coppelmans Oss
|
deze winkel is totaal vernieuwd en het is een uitje om naar deze winkel te gaan
7 Reviews Plaats review
Vaste klant
|Ik koop voor een opening van een zaak een dure speciale stenen gouden pot € 67,00 + plant totaal € 78,00 en vraag na het afrekenen of ze dit bij de bloemen afdeling mooi voor mij in willen pakken. Nee, dat doen wij niet werd mij verteld. U moet dat zelf doen bij de kassa's is namelijk een inpakhoek. De pot + plant was zo groot/hoog dat ik het op de grond heb moeten doen omdat ik er op de tafel niet bij kon. Een reclame stickertje of iets dergelijks was er niet om op de folie te plakken. Geen mens die dan ook weet waar het geheel vandaan komt.... Niet dat dat in dit geval erg is want de stuurse houding is geen reclame De dames bij de bloemenafdeling hadden ook kunnen zeggen: wat een enorm mooi cadeau natuurlijk doen wij dat even voor u! Het is verdorie geen cactus van € 1,95
Sandmann
|Heb al diverse keren geweest bij Coppelmans oss
Voor dieren voeding telkens andere prijs (duurder) dan op de website
Personeel weet van niets
Koop dan ook geen dieren voeding meer bij Coppelmans
Melinda
|Heb een dure Alocasia plant gekocht waar ik super blij mee was. Er was niet voldoende personeel dus heb dit zelfstandig uit de winkel naar de kassa gebracht waar ik ook geen advies kreeg. De volgende ochtend lag er allemaal water op mijn nieuwe houten vloer. Blijkt dat de plant "huilt" en dit blijft doen.
Telefonisch heb ik kenbaar gemaakt dat ik erg verdrietig ben omdat ik niet twee keer per dag mijn vloer kan dweilen en mijn huis nu vol staat met schoteltjes. Wat kunnen jullie voor mij doen?
De sevice die ik kreeg was dat er op het bonnetje staat dat planten niet geruild mogen worden en ik de plant maar weg moet geven. Verschrikkelijk onaardig!!!
Ik verwaccht tenminste dat iemand meeveert en meedenkt maar helaas.
De nieuwe plant en tuinset ga ik zeker niet meer halen en zal dit verhaal nog vaak vertellen in het "osse" en voor de klas.
Alexandra
|Veel te duur en slechte klantvriendelijkheid! Kom daar nooit meer
Klant van Tuincentrum Coppelmans Oss
|deze winkel is totaal vernieuwd en het is een uitje om naar deze winkel te gaan