Niet kopen daar!! Door een fout van hen, door onzorgvuldig handelen, loop ik €1000 euro mis nadat mijn fiets is gestolen. Op geen enkele manier bijgestaan! Erg vervelende gesprekken...
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul raaijmakers
|
Twee nieuwe fietsen gekocht a 6200 euro
In garantie stuk dat kan gebeuren
Maar dat je dan voor een leen fiets 1 euro moet betalen gaat alle perken te boven
Voor ons is dit het einde van tria fietsen
Hebben inmiddels een andere fietsen zaak gevonden die WEL echte service verleend
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen EIjk
|
Na een paar weken was de electrische fiets gestolen. Gebeld met Tria maar heel vreemde reactie. Wat we ook al wat bij de verkoop gemerkt hebben is hun houding tav van klanten echt wel vreemd. Zo kreeg ik ook geen enkele compassie bij het belletjes dat de fiets gestolen was en erger, ook niet de informatie van de fiets die ik nodig had voor aangifte bij de politie (pincode). Zoek je een zaak voor service of een langere relatie beter gewoon voorbij lopen.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bram Coumans
|
Super winkel! Zelfs na sluitingstijd op zaterdag avond nog mijn fiets kunnen ophalen! Echt een hele goede service en hele aardige mensen!!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chris de Vries
|
Tria?!?. Via 'mond op mond' reclame maar eens naar Tria. Geholpen door een vakkundige verkoper daar een nieuwe fiets gekocht. Aflevering fiets was echter matig; wiel scheef in achtervork, spatbord voor liep aan, voorremkabel te strak waardoor rem aanliep en ventiel onder spanning scheef in de velg. Geen vakwerk dus.Jammer, gemiste kans. Pluspunten: mooie showroom, ruime keuze, vakkundige verkoper. Minpunten: Uiteindelijk zijn de fouten netjes hersteld, maar tel ik daarbij de uiterst arrogante houding van de bedrijfsleider en het feit dat dezelfde fiets ruim 100 euro goedkoper op de stoep had kunnen staan als ik 'm online zou hebben besteld, dan is het sommetje simpel; nooit meer naar Tria!.
5 Reviews Plaats review
Karin
|Niet kopen daar!! Door een fout van hen, door onzorgvuldig handelen, loop ik €1000 euro mis nadat mijn fiets is gestolen. Op geen enkele manier bijgestaan! Erg vervelende gesprekken...
Paul raaijmakers
|Twee nieuwe fietsen gekocht a 6200 euro
In garantie stuk dat kan gebeuren
Maar dat je dan voor een leen fiets 1 euro moet betalen gaat alle perken te boven
Voor ons is dit het einde van tria fietsen
Hebben inmiddels een andere fietsen zaak gevonden die WEL echte service verleend
Jeroen EIjk
|Na een paar weken was de electrische fiets gestolen. Gebeld met Tria maar heel vreemde reactie. Wat we ook al wat bij de verkoop gemerkt hebben is hun houding tav van klanten echt wel vreemd. Zo kreeg ik ook geen enkele compassie bij het belletjes dat de fiets gestolen was en erger, ook niet de informatie van de fiets die ik nodig had voor aangifte bij de politie (pincode). Zoek je een zaak voor service of een langere relatie beter gewoon voorbij lopen.
Bram Coumans
|Super winkel! Zelfs na sluitingstijd op zaterdag avond nog mijn fiets kunnen ophalen! Echt een hele goede service en hele aardige mensen!!
Chris de Vries
|Tria?!?. Via 'mond op mond' reclame maar eens naar Tria. Geholpen door een vakkundige verkoper daar een nieuwe fiets gekocht. Aflevering fiets was echter matig; wiel scheef in achtervork, spatbord voor liep aan, voorremkabel te strak waardoor rem aanliep en ventiel onder spanning scheef in de velg. Geen vakwerk dus.Jammer, gemiste kans. Pluspunten: mooie showroom, ruime keuze, vakkundige verkoper. Minpunten: Uiteindelijk zijn de fouten netjes hersteld, maar tel ik daarbij de uiterst arrogante houding van de bedrijfsleider en het feit dat dezelfde fiets ruim 100 euro goedkoper op de stoep had kunnen staan als ik 'm online zou hebben besteld, dan is het sommetje simpel; nooit meer naar Tria!.