Ik heb deze bon voor mijn verjaardag gehad, 15 jaar geleden. Drie keer is mijn reservering afgezegd!! Schandalige organisatie. Ik boek hier never nooit meer iets!!!
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Harold
|
NIET KOPEN.
waardebon gekocht voor tank rijden.
Reserveren is bijna onmogelijk nadat je een bon gekocht hebt.
Regelrechte oplichters zijn het.
Zo kan ik ook aanbiedingen doen. 70% van de klanten haakt op den duur gefrustreerd af en komt nooit aan rijden toe.
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
JAM
|
5x geprobeerd een afspraak te maken, 4x geannuleerd vanuit hen (zonder reden, ik denk dat er te weinig deelnemers waren en de auto daar dus heen brengen en de kosten zijn dan niet kostendekkend?)
1x zelf af moeten zeggen wegens ziekte.
De laatste afspraak gemaakt telefonisch en als klap op de vuurpijl krijg je een inschrijving die op een verkeerde dag terecht komt. Iets met druppel en een emmer........
Daarnaast hoofd klantenservice gesproken, die moeten ze gelijk ontslaan, zo asociaal zeg! Wilde haar naam niet zeggen en herhalen.
Gevraagd of ze zich kon voorstellen dat als je 5x vrij regelt van werk en 5x oppas regelt voor kinderen dat het dan zeer vervelend is als er 4 dagen van te voren weer een mail komt dat het weer niet door gaat. Kreeg ik geen antwoord op.
Geen excuus of sorry of wat ook, onbehoorlijk op de koop toe.
Kortom onprofessioneel en qua agenda en planning een ramp!
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Alfons
|
Heb afgelopen 1,5 jaar mij reeds 6x ingeschreven. Elke keer is er een probleem met de Ferrari. Ze spreken zichzelf ook tegen. De een zegt dat de Ferrari volledig is afgebrand en de ander zegt dat er alleen blikschade is. Geld willen ze niet teruggeven. Pure oplichterij als je het mij vraag. Bij deze waarschuw ik dan ook iedereen. Schrijf je niet in !!!!
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Een teleurgestelde klant
|
Drie keer geprobeerd om mijn motorslipcursus te boeken. Wel betaald maar tot op heden (5 maanden later!) nog geen succes.
1e keer ging niet door omdat de motoren stuk waren. Waar een monteur een motor normaal in 1 dag repareert duurt dit bij traffic control blijkbaar meer dan één week omdat toen al werd afgezegd. Voor niks een dag vrij ingepland.
2e keer hoorde ik kort van te voren dat de cursus overboekt was en daardoor geen plek meer had voor mij.....Waar is de planning dan voor?!
Toen maanden lang geen aanbod waar ik op in kon schrijven.
De 3e keer ging vervolgens niet door omdat het materiaal wéér stuk was. Weer ruim 1 week van te voren via de mail te horen gekregen, dus tijd zat om het te repareren!
Op mijn verzoek om het geld terug wordt gereageerd dat het overmacht is en dat ze er niks aan kunnen doen (jajaja). Vervolgens krijg ik weer nieuwe data aangeboden, maar mijn geld terug doen ze niet.
Wat een prutser bedrijf zeg. Ben er echt klaar mee. Moet ik werkelijk via een procedure mijn geld gaan terughalen? Zouden ze zelf niet inzien dat het onderhand beter is om het netjes op te lossen? En dan te bedenken dat ik de slipcursus bewust voor een circuitdag in juni had geboekt, zodat ik die ervaring mee kon nemen het circuit op.
Samenvattend: Niet met dit bedrijf in zee gaan. Zie ook de andere recensies op internet.
11 Reviews Plaats review
S
|Ik heb deze bon voor mijn verjaardag gehad, 15 jaar geleden. Drie keer is mijn reservering afgezegd!! Schandalige organisatie. Ik boek hier never nooit meer iets!!!
Harold
|NIET KOPEN.
waardebon gekocht voor tank rijden.
Reserveren is bijna onmogelijk nadat je een bon gekocht hebt.
Regelrechte oplichters zijn het.
Zo kan ik ook aanbiedingen doen. 70% van de klanten haakt op den duur gefrustreerd af en komt nooit aan rijden toe.
JAM
|5x geprobeerd een afspraak te maken, 4x geannuleerd vanuit hen (zonder reden, ik denk dat er te weinig deelnemers waren en de auto daar dus heen brengen en de kosten zijn dan niet kostendekkend?)
1x zelf af moeten zeggen wegens ziekte.
De laatste afspraak gemaakt telefonisch en als klap op de vuurpijl krijg je een inschrijving die op een verkeerde dag terecht komt. Iets met druppel en een emmer........
Daarnaast hoofd klantenservice gesproken, die moeten ze gelijk ontslaan, zo asociaal zeg! Wilde haar naam niet zeggen en herhalen.
Gevraagd of ze zich kon voorstellen dat als je 5x vrij regelt van werk en 5x oppas regelt voor kinderen dat het dan zeer vervelend is als er 4 dagen van te voren weer een mail komt dat het weer niet door gaat. Kreeg ik geen antwoord op.
Geen excuus of sorry of wat ook, onbehoorlijk op de koop toe.
Kortom onprofessioneel en qua agenda en planning een ramp!
Alfons
|Heb afgelopen 1,5 jaar mij reeds 6x ingeschreven. Elke keer is er een probleem met de Ferrari. Ze spreken zichzelf ook tegen. De een zegt dat de Ferrari volledig is afgebrand en de ander zegt dat er alleen blikschade is. Geld willen ze niet teruggeven. Pure oplichterij als je het mij vraag. Bij deze waarschuw ik dan ook iedereen. Schrijf je niet in !!!!
Een teleurgestelde klant
|Drie keer geprobeerd om mijn motorslipcursus te boeken. Wel betaald maar tot op heden (5 maanden later!) nog geen succes.
1e keer ging niet door omdat de motoren stuk waren. Waar een monteur een motor normaal in 1 dag repareert duurt dit bij traffic control blijkbaar meer dan één week omdat toen al werd afgezegd. Voor niks een dag vrij ingepland.
2e keer hoorde ik kort van te voren dat de cursus overboekt was en daardoor geen plek meer had voor mij.....Waar is de planning dan voor?!
Toen maanden lang geen aanbod waar ik op in kon schrijven.
De 3e keer ging vervolgens niet door omdat het materiaal wéér stuk was. Weer ruim 1 week van te voren via de mail te horen gekregen, dus tijd zat om het te repareren!
Op mijn verzoek om het geld terug wordt gereageerd dat het overmacht is en dat ze er niks aan kunnen doen (jajaja). Vervolgens krijg ik weer nieuwe data aangeboden, maar mijn geld terug doen ze niet.
Wat een prutser bedrijf zeg. Ben er echt klaar mee. Moet ik werkelijk via een procedure mijn geld gaan terughalen? Zouden ze zelf niet inzien dat het onderhand beter is om het netjes op te lossen? En dan te bedenken dat ik de slipcursus bewust voor een circuitdag in juni had geboekt, zodat ik die ervaring mee kon nemen het circuit op.
Samenvattend: Niet met dit bedrijf in zee gaan. Zie ook de andere recensies op internet.