Bestel nooit meer bij ToyChamp! Ze verpakken de bestellingen niet en leveren ze in de originele doos, volledig beschadigd. Klantenservice is niet behulpzaam. Ze vertelden me dat ik een doos van 7 kg van 2,5 x 0,8 m zelf naar de winkel moest brengen, die erg ver weg is van mijn huis en ik heb geen auto. Ze weigerden een nieuwe bestelling te sturen. Als je online bestelt, komt het uit België en ze zeiden dat ik het op eigen kosten moest terugsturen. Een dergelijk pakket kostte 30 euro om terug te sturen naar België. Verder weigerde de klantenservice te helpen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Wim
|
"Nieuw" product gekocht. Colsonbandje was stuk en product was vuil met uitgelopen batterijen. Duidelijk een retour product dat men opnieuw probeert te verkopen. Klantenservice gecontracteerd, enige wat die zeggen is om ze nog eens €6,5 te geven voor de retourkosten. Als klant moet je dus blijkbaar extra betalen om het bedrijf z´n fouten recht te zetten.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Niek
|
We kochten een opblaasbaar zwembad van 20 euro, na een keer gebruikt te hebben moesten we het leeg laten lopen natuurlijk. Alleen de stop (dopje) ging er niet uit en bij iets harder trekken scheurde de hele dop / aftap uit het zeiltje van de bodem. Slechte kwaliteit dus. Terug naar de winkel, ze stelde dat dit geen garantie is ze wisten niet hoe hard wij getrokken hadden aan de dop. Normaal is dat je trekt tot die open is toch ? Ze verwijzen naar de importeur en die weer naar de winkel. Wat 'n service.
3 Reviews Plaats review
Veronica
|Bestel nooit meer bij ToyChamp! Ze verpakken de bestellingen niet en leveren ze in de originele doos, volledig beschadigd. Klantenservice is niet behulpzaam. Ze vertelden me dat ik een doos van 7 kg van 2,5 x 0,8 m zelf naar de winkel moest brengen, die erg ver weg is van mijn huis en ik heb geen auto. Ze weigerden een nieuwe bestelling te sturen. Als je online bestelt, komt het uit België en ze zeiden dat ik het op eigen kosten moest terugsturen. Een dergelijk pakket kostte 30 euro om terug te sturen naar België. Verder weigerde de klantenservice te helpen.
Wim
|"Nieuw" product gekocht. Colsonbandje was stuk en product was vuil met uitgelopen batterijen. Duidelijk een retour product dat men opnieuw probeert te verkopen. Klantenservice gecontracteerd, enige wat die zeggen is om ze nog eens €6,5 te geven voor de retourkosten. Als klant moet je dus blijkbaar extra betalen om het bedrijf z´n fouten recht te zetten.
Niek
|We kochten een opblaasbaar zwembad van 20 euro, na een keer gebruikt te hebben moesten we het leeg laten lopen natuurlijk. Alleen de stop (dopje) ging er niet uit en bij iets harder trekken scheurde de hele dop / aftap uit het zeiltje van de bodem. Slechte kwaliteit dus. Terug naar de winkel, ze stelde dat dit geen garantie is ze wisten niet hoe hard wij getrokken hadden aan de dop. Normaal is dat je trekt tot die open is toch ? Ze verwijzen naar de importeur en die weer naar de winkel. Wat 'n service.