Re: slechte service. Het feit dat je hier zelf op moet reageren zegt denk ik genoeg. Ik heb in die tijd veel contact gezocht maar helaas mocht het niet baten. Pluspunten: prijs/ligging. Minpunten: service - kwaliteit.
2.0
TopSign Reclame
|
slechte service ???. Wie is wendy?
als je wat te klagen hebt, klaag dan bij ons !! maar niet anoniem op internet, zegt genoeg over Wendy lijk me.
wij zouden graag weten wie niet tevreden is met onze service, wij streven immer naar kwaliteit.
Graag als je een reactie/ordeel plaats ook een afzender zodat ook wij weten wie er niet tevreden is. Wij doen alle ons best en kan best zijn dat e.e.a niet in een keer goed is gegaan. Maar oplossen doen we het altijd.
afz.
de eigenaar van TopSign Reclame , Dick Warmerdam. Pluspunten: top bedrijf. Minpunten: niet elke dag gebak helaas.
8.0
Wendy
|
Slechte service. Wat is dit een slecht bedrijf zeg. Eerst een gesprek gehad met de eigenaar en dingen afgesproken. Die afspraken kwam hij alleen nooit na. Na lang wachten is eindelijk onze gevel beplakt maar dat hadden ze scheef gedaan, ik moest een week wachten vooradt het opnieuw werd gedaan.
De ramen zouden met frostfolie beplakt worden maar ook dit ging niet in 1x goed. echt waardeloos als we nog eens iets moeten laten doen dan ga ik zeker niet meer terug!!. Pluspunten: dit is lastig maar denk dan de prijs. Minpunten: service - duurt allemaal veelste lang
snelheid - de mensen werken daar allemaal zo langzaam
kwaliteit - op de site mooie gevels showen maar een gevelplaat beplakken lukt niet.
3 Reviews Plaats review
Wendy
|Re: slechte service. Het feit dat je hier zelf op moet reageren zegt denk ik genoeg. Ik heb in die tijd veel contact gezocht maar helaas mocht het niet baten. Pluspunten: prijs/ligging. Minpunten: service - kwaliteit.
TopSign Reclame
|slechte service ???. Wie is wendy?
als je wat te klagen hebt, klaag dan bij ons !! maar niet anoniem op internet, zegt genoeg over Wendy lijk me.
wij zouden graag weten wie niet tevreden is met onze service, wij streven immer naar kwaliteit.
Graag als je een reactie/ordeel plaats ook een afzender zodat ook wij weten wie er niet tevreden is. Wij doen alle ons best en kan best zijn dat e.e.a niet in een keer goed is gegaan. Maar oplossen doen we het altijd.
afz.
de eigenaar van TopSign Reclame , Dick Warmerdam. Pluspunten: top bedrijf. Minpunten: niet elke dag gebak helaas.
Wendy
|Slechte service. Wat is dit een slecht bedrijf zeg. Eerst een gesprek gehad met de eigenaar en dingen afgesproken. Die afspraken kwam hij alleen nooit na. Na lang wachten is eindelijk onze gevel beplakt maar dat hadden ze scheef gedaan, ik moest een week wachten vooradt het opnieuw werd gedaan.
De ramen zouden met frostfolie beplakt worden maar ook dit ging niet in 1x goed. echt waardeloos als we nog eens iets moeten laten doen dan ga ik zeker niet meer terug!!. Pluspunten: dit is lastig maar denk dan de prijs. Minpunten: service - duurt allemaal veelste lang
snelheid - de mensen werken daar allemaal zo langzaam
kwaliteit - op de site mooie gevels showen maar een gevelplaat beplakken lukt niet.