Rozen rouwstuk een dag te vroeg geleverd. Contact gezocht: klantenservice gaf aan dat de bloemist aan had moeten geven dat deze niet op de dag kon leveren echter werd het niet opgelost , de bloemen zouden wel goed blijven. Pijnlijke ervaring in de omstandigheden, kon het niet droog houden. Nooit meer topbloemen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Hans
|
Topbloemen is Flopbloemen Ze verkopen een bos bloemen van 20 euro voor 50 euro. Leuke marge. VOLDOET TOTAAL NIET AAN DE VERWACHTING EN AAN DE FOTO'S VOORAF. *****.... Geen zaken mee doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Romano Holtuin
|
Bloemen besteld voor valentijnsdag voor mijn vriendin op haar werk. (Dat erbij aangegeven). Om kwart voor 8 krijg ik een berichtje dat het niet gelukt is het boeket af te leveren. Nogal wiedes.
Erg onbetrouwbaar ze weten zelf niet eens of ze hun afspraken na kunnen kopen. Lijkt postnl we
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tessa Glaap
|
Vreselijk slecht boeket gekregen met rozen. Mijn man had het gekocht voor mijn 45ste verjaardag. Kosten boeket met vaas 83 euro. Na 5 dagen zagen de rozen er al niet meer uit. Geld terug geven doen ze niet.. kon nog zo'n boeket krijgen. Waardeloos hoe ze met zo'n klacht om springen. Je mag toch meer verwachten van zo'n duur boeket!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
rinus
|
Meerdere malen veel geld uitgegeven aan diverse boeketten voor mijn moeder die lang in het ziekenhuis ligt
1) slechte kwaliteit bloemen, al vaak na 5 - 6 dagen kun je het boeket weggooien;
2) paar keer een groot boeket besteld maar hooguit middelgroot ontvangen;
3) de bloemen worden steevast aan het eind van de dag bezorgd (omdat dat zogenaamd aan de postkamer zou liggen). Bloemen elders besteld en die waren al voor 10 uur in de ochtend bij mijn moeder afgeleverd
126 Reviews Plaats review
W van Laanen
|Rozen rouwstuk een dag te vroeg geleverd. Contact gezocht: klantenservice gaf aan dat de bloemist aan had moeten geven dat deze niet op de dag kon leveren echter werd het niet opgelost , de bloemen zouden wel goed blijven. Pijnlijke ervaring in de omstandigheden, kon het niet droog houden. Nooit meer topbloemen.
Hans
|Topbloemen is Flopbloemen Ze verkopen een bos bloemen van 20 euro voor 50 euro. Leuke marge. VOLDOET TOTAAL NIET AAN DE VERWACHTING EN AAN DE FOTO'S VOORAF. *****.... Geen zaken mee doen.
Romano Holtuin
|Bloemen besteld voor valentijnsdag voor mijn vriendin op haar werk. (Dat erbij aangegeven). Om kwart voor 8 krijg ik een berichtje dat het niet gelukt is het boeket af te leveren. Nogal wiedes.
Erg onbetrouwbaar ze weten zelf niet eens of ze hun afspraken na kunnen kopen. Lijkt postnl we
Tessa Glaap
|Vreselijk slecht boeket gekregen met rozen. Mijn man had het gekocht voor mijn 45ste verjaardag. Kosten boeket met vaas 83 euro. Na 5 dagen zagen de rozen er al niet meer uit. Geld terug geven doen ze niet.. kon nog zo'n boeket krijgen. Waardeloos hoe ze met zo'n klacht om springen. Je mag toch meer verwachten van zo'n duur boeket!!
rinus
|Meerdere malen veel geld uitgegeven aan diverse boeketten voor mijn moeder die lang in het ziekenhuis ligt
1) slechte kwaliteit bloemen, al vaak na 5 - 6 dagen kun je het boeket weggooien;
2) paar keer een groot boeket besteld maar hooguit middelgroot ontvangen;
3) de bloemen worden steevast aan het eind van de dag bezorgd (omdat dat zogenaamd aan de postkamer zou liggen). Bloemen elders besteld en die waren al voor 10 uur in de ochtend bij mijn moeder afgeleverd