Kijk uit voor deze man! Na het schrijven van een slechte review met bewijs van zijn manier van communiceren, werd hij heel stalkerig! Ging mij privé boos appen en zelfs na blokkeren nog anoniem proberen te bellen. Omdat meneer zijn woede nog steeds niet kwijt kon heeft hij mijn privé gegevens online gegooid uit zijn klanten bestand. Zeer zeer triest.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wesley
|
4 weken geleden gebeld naar dit bedrijf. Mobiel wordt niet opgenomen. Op het 0180 nummer wel, maar dan krijg je een vrouw aan de lijn die een heel betoog ophangt over hoe lang de levertijd wel niet is en ik sterk het gevoel kreeg dat ik eigenlijk niet gewenst was. Ik moest maar even via de site contact zoeken en vragen wat ik wilde hebben. Dit heb ik gedaan en kreeg na enige tijd een mail met de offerte dat meneer in het ziekenhuis heeft gelegen, hier heb ik overigens alle begrip voor dus als het een en ander langer duurt is dit ook heel begrijpelijk.
Na de offerte gekregen te hebben, had ik hier nog wat vragen over en wilde eerlijk gezegd hierna gaan bestellen. Ik heb 0180 gebeld die weer als enige opnam. Mevrouw nam weer op, maar ik had nog niet eens mijn vraag gesteld, wat ging over de kleuren van het frame van de screens, maar dit werd halverwege onderbroken met de zin: "ik ga er vanuit dat mijn man alle kleuren in de offerte zet". Hierop heb ik geprobeerd om nog te zeggen dat er enkel in de offerte staat: "beschikbaar in 4 kleuren" en ik wil weten welke kleuren dit dan zijn. Dit snapte mevrouw niet en moest ik maar mailen want dat was het makkelijkste. Ik heb toen gezegd dat het contact erg moeizaam ging en ik het toch maar ergens ander ga proberen.
Ik werd hierna terug gebeld door Ton Stassen zelf. Ik zou de vrouw van hem horkerig hebben behandeld, zonder ook maar te vragen wat mijn verhaal was. Hij kende haar al 32 jaar en zou wel weten hoe zij is. Zij zou klanten netjes willen uitleggen hoe het zit en klanten zijn tegenwoordig alleen maar bezig met hun eigen wereldje. Ik vind persoonlijk een verhaal van 7 minuten over de lange levertijd zeker onnodig als ik simpelweg vraag wat de levertijd is. Ik heb meneer nog gezegd dat ik alle begrip heb voor een lange levertijd en ik ook begrip heb voor de situatie met zijn gezondheid, maar volgens hem interesseerden klanten dit niet. Ik heb geprobeerd rustig te vertellen wat ik wilde weten, maar hij ratelde lekker door. Ik heb het telefoongesprek toen maar gestopt.
Kort hierna kreeg ik een appje van beste Ton Stassen: "als de 2de druk uitkomt van Remie laat ik het fff weten . Met de aller vriendelijkste groetjes”
Ik lach er nu over en ben tegelijk erg verbaasd, maar ben erg blij dat ik niet bij zo'n bedrijf mijn markies en screens heb gekocht. Wel jammer, want de prijs stond mij wel aan. Ik betaal liever die 500,- euro meer aan iemand anders. Helaas kan ik geen lager cijfer geven dan een 1.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Michael
|
Met klachten en problemen hoef je niet bij dit bedrijf aan te komen. Ik adviseer iedereen alleen bedrijven te gebruiken die aangesloten zijn bij romazo garant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nico
|
Voor service moet je niet bij Ton zijn.
Problemen na afloop mag je zelf oplossen want daar heeft hij het te druk voor.
Jammer maar voor ons nooit meer
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
P. v d Berg
|
vakkundig zonwerings bedrijf. Bij de firma schermen en rolluiken gekocht, eerst een nette prijsopgave ontvangen , die goed omschreven was omtrent de producten.
Toen afspraak gemaakt bij ons thuis, alles werd uitvoerig en professineel uitgelegd.goede adviezen gehad betreffende bepaalde details.
dit bedrijf is nog ouderwets goed bezig , hele nette prijzen en maximale service en vakkundige montage.[ dit geeft het bedrijf ook aan door de jaren lange ervaring 35 jaar].zeker een aanrader. Pluspunten: overzichtelijke en nette offerte.
vriendelijke behandeling.
kennis van zaken.
vakkundige montage en after sales!. Minpunten: deze kan ik helaas niet aangeven, wij werden op firma geattendeerd door kennissen, die de zelfde goede ervaringen hadden met dit bedrijf.
6 Reviews Plaats review
Marianne
|Kijk uit voor deze man! Na het schrijven van een slechte review met bewijs van zijn manier van communiceren, werd hij heel stalkerig! Ging mij privé boos appen en zelfs na blokkeren nog anoniem proberen te bellen. Omdat meneer zijn woede nog steeds niet kwijt kon heeft hij mijn privé gegevens online gegooid uit zijn klanten bestand. Zeer zeer triest.
Ton Stassen
|Wesley
|4 weken geleden gebeld naar dit bedrijf. Mobiel wordt niet opgenomen. Op het 0180 nummer wel, maar dan krijg je een vrouw aan de lijn die een heel betoog ophangt over hoe lang de levertijd wel niet is en ik sterk het gevoel kreeg dat ik eigenlijk niet gewenst was. Ik moest maar even via de site contact zoeken en vragen wat ik wilde hebben. Dit heb ik gedaan en kreeg na enige tijd een mail met de offerte dat meneer in het ziekenhuis heeft gelegen, hier heb ik overigens alle begrip voor dus als het een en ander langer duurt is dit ook heel begrijpelijk.
Na de offerte gekregen te hebben, had ik hier nog wat vragen over en wilde eerlijk gezegd hierna gaan bestellen. Ik heb 0180 gebeld die weer als enige opnam. Mevrouw nam weer op, maar ik had nog niet eens mijn vraag gesteld, wat ging over de kleuren van het frame van de screens, maar dit werd halverwege onderbroken met de zin: "ik ga er vanuit dat mijn man alle kleuren in de offerte zet". Hierop heb ik geprobeerd om nog te zeggen dat er enkel in de offerte staat: "beschikbaar in 4 kleuren" en ik wil weten welke kleuren dit dan zijn. Dit snapte mevrouw niet en moest ik maar mailen want dat was het makkelijkste. Ik heb toen gezegd dat het contact erg moeizaam ging en ik het toch maar ergens ander ga proberen.
Ik werd hierna terug gebeld door Ton Stassen zelf. Ik zou de vrouw van hem horkerig hebben behandeld, zonder ook maar te vragen wat mijn verhaal was. Hij kende haar al 32 jaar en zou wel weten hoe zij is. Zij zou klanten netjes willen uitleggen hoe het zit en klanten zijn tegenwoordig alleen maar bezig met hun eigen wereldje. Ik vind persoonlijk een verhaal van 7 minuten over de lange levertijd zeker onnodig als ik simpelweg vraag wat de levertijd is. Ik heb meneer nog gezegd dat ik alle begrip heb voor een lange levertijd en ik ook begrip heb voor de situatie met zijn gezondheid, maar volgens hem interesseerden klanten dit niet. Ik heb geprobeerd rustig te vertellen wat ik wilde weten, maar hij ratelde lekker door. Ik heb het telefoongesprek toen maar gestopt.
Kort hierna kreeg ik een appje van beste Ton Stassen: "als de 2de druk uitkomt van Remie laat ik het fff weten . Met de aller vriendelijkste groetjes”
Ik lach er nu over en ben tegelijk erg verbaasd, maar ben erg blij dat ik niet bij zo'n bedrijf mijn markies en screens heb gekocht. Wel jammer, want de prijs stond mij wel aan. Ik betaal liever die 500,- euro meer aan iemand anders. Helaas kan ik geen lager cijfer geven dan een 1.
Michael
|Met klachten en problemen hoef je niet bij dit bedrijf aan te komen. Ik adviseer iedereen alleen bedrijven te gebruiken die aangesloten zijn bij romazo garant.
Nico
|Voor service moet je niet bij Ton zijn.
Problemen na afloop mag je zelf oplossen want daar heeft hij het te druk voor.
Jammer maar voor ons nooit meer
Ton Stassen
|P. v d Berg
|vakkundig zonwerings bedrijf. Bij de firma schermen en rolluiken gekocht, eerst een nette prijsopgave ontvangen , die goed omschreven was omtrent de producten.
Toen afspraak gemaakt bij ons thuis, alles werd uitvoerig en professineel uitgelegd.goede adviezen gehad betreffende bepaalde details.
dit bedrijf is nog ouderwets goed bezig , hele nette prijzen en maximale service en vakkundige montage.[ dit geeft het bedrijf ook aan door de jaren lange ervaring 35 jaar].zeker een aanrader. Pluspunten: overzichtelijke en nette offerte.
vriendelijke behandeling.
kennis van zaken.
vakkundige montage en after sales!. Minpunten: deze kan ik helaas niet aangeven, wij werden op firma geattendeerd door kennissen, die de zelfde goede ervaringen hadden met dit bedrijf.