Grove blunder door de monteur bij de installatie van de badkamer. De extra dag die nodig was om te herstellen is volledig in rekening gebracht. Ook de uren van een leerling, die heeft zitten kijken naar de monteur zijn in rekening gebracht.
Bij vragen en een klant van onze kant, geen concrete antwoorden, traagheid in reactie. Wel snel met facturen sturen en herinneringen, terwijl je als klant nog op antwoorden wacht. Wij voelen ons helaas belazerd.
Voor dit budget kun je beter een partij zoeken die service aan klanten belangrijker vindt dan omzet boeken door extra uren te factureren. Mocht je toch in zee willen gaan... Let streng op uren aan reistijd, hoe laat de monteur komt, hoe laat deze gaat en hoe het werk wordt opgeleverd.
Blijf hier liever weg.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fam. Poel
|
Installatie nieuwe badkamer. Oriënterend naar de mogelijkheden van een nieuwe badkamer kwamen we bij Ton Scholten terecht. In het eerste gesprek met Bob Scholten kwamen zoveel ideeën naar voren dat we het bij andere sanitair zaken niet meer konden vinden. Uiteindelijk hier de badkamer besteld en ook door Scholten laten plaatsen. Pluspunten: - De grote showroom zodat je een indruk krijgt van het eindresultaat
- Kennis en ideeën van Bob Scholten
- Kwaliteit van de opgeleverde badkamer, vakwerk van tegelzetter en
installateur
- Vanuit het bedrijf wordt je tijdig geënformeerd wie er komt en wat hij
gaat doen. Minpunten: - Een paar kleine dingetjes die snel en goed verholpen werden.
8.0
Kees van den Brink
|
teveel besteld. We hebben tegels gekocht bij Ton Scholten. Het bedrijf heeft uitgerekend hoeveel we er nodig hadden. Pluspunten: Prima vriendelijke service in de showroom. Alle tegels keurig op tijd en heel afgeleverd. Minpunten: We bleken 33 tegels nodig te hebben en er waren er 42 besteld. Voor ons een kostenpost van tweehondervijfentwintig euro. Het bedrijf vond dat ze niks fout hadden gedaan.
3 Reviews Plaats review
Thijs
|Grove blunder door de monteur bij de installatie van de badkamer. De extra dag die nodig was om te herstellen is volledig in rekening gebracht. Ook de uren van een leerling, die heeft zitten kijken naar de monteur zijn in rekening gebracht.
Bij vragen en een klant van onze kant, geen concrete antwoorden, traagheid in reactie. Wel snel met facturen sturen en herinneringen, terwijl je als klant nog op antwoorden wacht. Wij voelen ons helaas belazerd.
Voor dit budget kun je beter een partij zoeken die service aan klanten belangrijker vindt dan omzet boeken door extra uren te factureren. Mocht je toch in zee willen gaan... Let streng op uren aan reistijd, hoe laat de monteur komt, hoe laat deze gaat en hoe het werk wordt opgeleverd.
Blijf hier liever weg.
Fam. Poel
|Installatie nieuwe badkamer. Oriënterend naar de mogelijkheden van een nieuwe badkamer kwamen we bij Ton Scholten terecht. In het eerste gesprek met Bob Scholten kwamen zoveel ideeën naar voren dat we het bij andere sanitair zaken niet meer konden vinden. Uiteindelijk hier de badkamer besteld en ook door Scholten laten plaatsen. Pluspunten: - De grote showroom zodat je een indruk krijgt van het eindresultaat
- Kennis en ideeën van Bob Scholten
- Kwaliteit van de opgeleverde badkamer, vakwerk van tegelzetter en
installateur
- Vanuit het bedrijf wordt je tijdig geënformeerd wie er komt en wat hij
gaat doen. Minpunten: - Een paar kleine dingetjes die snel en goed verholpen werden.
Kees van den Brink
|teveel besteld. We hebben tegels gekocht bij Ton Scholten. Het bedrijf heeft uitgerekend hoeveel we er nodig hadden. Pluspunten: Prima vriendelijke service in de showroom. Alle tegels keurig op tijd en heel afgeleverd. Minpunten: We bleken 33 tegels nodig te hebben en er waren er 42 besteld. Voor ons een kostenpost van tweehondervijfentwintig euro. Het bedrijf vond dat ze niks fout hadden gedaan.