Prima navigatie Ik heb sinds kort eindelijk een tomtom, een prima apperaat. Is lekker klein dus makkelijk mee te nemen. In een onbekende stad werkt het dus prima. Jammer dat er vaak updates zijn van kaarten..je blijft bezig!
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
uitstekend Het navigatiesysteem van TomTom is goed en up to date. De service die ik ondervond bij een probleem is prima in orde, accuraat en snel. De aftersales, navraag en info over het contact verdient navolging. Geen duur 0900 nummer maar gewoon lokaal.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Inschakelen en instellen dan rijden Zonder problemen update's , verder nog geen problemen gehad
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
goed Geen duur infonummer maar een normale telefoon. Snelle reactie en een goede telefonische hulpdienst. Nazorg is ook prima.
8.0
0
1
Trendbox Panel
|
TomTom's Klanten"service" :-( Ik heb de beschikking over twee losse TomTom-apparaten. Over het oudste apparaat (Go500) weigert TomTom te communiceren, want "dat is zou oude meuk, daar doen we niks meer mee. EOL (end of life) gozer!" Dit ondanks het feit dat het technisch nog allemaal werkt. Alleen wat bedieningsvragen en de vraag of er nieuwe kaarten en software beschikbaar zijn is al een reden om van hun stoel te vallen van het lachen. Vreemde is dat deze TomTom wél gewoon zijn kaarten update, terwijl een andere (One) daar grote problemen mee heeft. Hierbij klaagt hetzelfde pc-programma TomTom Home dat er te weinig ruimte op de harde schijf vrij is. Ik citeer: "de beschikbare ruimte moet meer dan 2 x de grootte van de te installeren kaart zijn, liever 3 x". Grootte van de te installeren kaart (Benelux): 75,6 MB. Beschikbare vrije ruimte: 4,5 GB. Contact met TomTom Klanten'service': jaaaaa, neeee, je moet meer ruimte hebben. Minstens 8 GB. Voor een kaart van 75 MB? Voor een kaart van 75 MB! Dus ruimte gemaakt tot 8 GB, werkt niet. Te weinig vrije ruimte. Harde schijf gedefragmenteerd, gecontroleerd, puike conditie. Nog steeds niets. En de Klanten'Service' van TomTom blijft oorverdovend zwijgen. Na ettelijke telefoontjes kreeg ik letterlijk te horen "wij weten het ook niet, zoek het zelf maar uit". Blijkt dus dat pas bij een vrije schijfruimte van 27,3 GB (ja, u leest het goed: 27,3GB) er genoeg ruimte is om een kaart van 75 MB te installeren. Dus precies 364 keer zoveel als nodig is..... En toen ik dit meldde bij TomTom met de vraag WAAROM? kreeg ik als antwoord: .................
17 Reviews Plaats review
Ellaatje
|Prima navigatie
Ik heb sinds kort eindelijk een tomtom, een prima apperaat. Is lekker klein dus makkelijk mee te nemen. In een onbekende stad werkt het dus prima. Jammer dat er vaak updates zijn van kaarten..je blijft bezig!
Trendbox Panel
|uitstekend
Het navigatiesysteem van TomTom is goed en up to date. De service die ik ondervond bij een probleem is prima in orde, accuraat en snel. De aftersales, navraag en info over het contact verdient navolging. Geen duur 0900 nummer maar gewoon lokaal.
Trendbox Panel
|Inschakelen en instellen dan rijden
Zonder problemen update's , verder nog geen problemen gehad
Trendbox Panel
|goed
Geen duur infonummer maar een normale telefoon. Snelle reactie en een goede telefonische hulpdienst. Nazorg is ook prima.
Trendbox Panel
|TomTom's Klanten"service" :-(
Ik heb de beschikking over twee losse TomTom-apparaten. Over het oudste apparaat (Go500) weigert TomTom te communiceren, want "dat is zou oude meuk, daar doen we niks meer mee. EOL (end of life) gozer!" Dit ondanks het feit dat het technisch nog allemaal werkt. Alleen wat bedieningsvragen en de vraag of er nieuwe kaarten en software beschikbaar zijn is al een reden om van hun stoel te vallen van het lachen. Vreemde is dat deze TomTom wél gewoon zijn kaarten update, terwijl een andere (One) daar grote problemen mee heeft. Hierbij klaagt hetzelfde pc-programma TomTom Home dat er te weinig ruimte op de harde schijf vrij is. Ik citeer: "de beschikbare ruimte moet meer dan 2 x de grootte van de te installeren kaart zijn, liever 3 x". Grootte van de te installeren kaart (Benelux): 75,6 MB. Beschikbare vrije ruimte: 4,5 GB. Contact met TomTom Klanten'service': jaaaaa, neeee, je moet meer ruimte hebben. Minstens 8 GB. Voor een kaart van 75 MB? Voor een kaart van 75 MB! Dus ruimte gemaakt tot 8 GB, werkt niet. Te weinig vrije ruimte. Harde schijf gedefragmenteerd, gecontroleerd, puike conditie. Nog steeds niets. En de Klanten'Service' van TomTom blijft oorverdovend zwijgen. Na ettelijke telefoontjes kreeg ik letterlijk te horen "wij weten het ook niet, zoek het zelf maar uit". Blijkt dus dat pas bij een vrije schijfruimte van 27,3 GB (ja, u leest het goed: 27,3GB) er genoeg ruimte is om een kaart van 75 MB te installeren. Dus precies 364 keer zoveel als nodig is..... En toen ik dit meldde bij TomTom met de vraag WAAROM? kreeg ik als antwoord: .................