Een groot compliment voor de warmte en gastvrijheid die ik al vele vele jaren ervaar in jullie kapsalon. Lieve vakbekwame mensen die elk bezoek bijzonder maken. Een vast team van schitterende vriendelijke mensen. Voor mij zijn jullie een voorbeeld van hostmanship (iets extra doen dan normaal). Ik wil graag mijn dankbaarheid uiten en hoop nog vele jaren op zaterdagmorgen met een mooie bos haar en een glimlach na een bezoek weer huiswaarts te gaan. Doet me zo goed om jullie klant te zijn. Speciale extra waardering voor Daniëlle die al jarenlang mijn vaste kapper is. Het is écht een uitje voor mij Daan. Vele lachsalvo's tijdens het kleuren van mijn haar en altijd weer geknipt precies zoals afgesproken.
Daarom complimenten voor jouw aandacht en vakmanschap. Ben SUPER blij met jou én met iedere collega die altijd klaar staat om een jas aan te pakken. Een heerlijk bakkie koffie of thee en persoonlijke aandacht.
10
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Roos
|
Gezellige sfeer en goede service, maar ik ben echt onwijs slecht geknipt. Ik ben in laagjes geknipt maar alles is recht afgeknipt, waardoor het allemaal stukken haar zijn en geen geheel is. Zonde van mijn 26 euro
1.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
Klant van Tom Lintsen
|
Goede kapsters en gezellige sfeer. De koffie staat altijd klaar
8.7
Prijs-kwaliteit
Gesponsord
Ria Nieudorp
|
Iedereen is altijd vriendelijk en de behandeling is altijd goed. Ze denken met je mee.
8.5
0
Trendbox Panel
|
Je voelt je daar een gewaardeerde klant; altijd even een knikje of praatje van één van de eigenaren. Ik ga elke 4 tot 5 weken terug naar Kapsalon Lintsen omdat ik een kort kapsel heeft en dat heeft veel onderhoud nodig. De laatste keer dat ik er was, had ik besloten het ietsje langer te houden maar ik kwam er na een paar dagen achter dat ik er toch niet zo blij mee was. Ik heb gebeld, mocht een nieuwe afspraak maken en in overleg met mijn kapster hebben we besloten het weer kort te knippen. Ik hoefde daar niets voor te betalen.
5 Reviews Plaats review
Martha
|Een groot compliment voor de warmte en gastvrijheid die ik al vele vele jaren ervaar in jullie kapsalon. Lieve vakbekwame mensen die elk bezoek bijzonder maken. Een vast team van schitterende vriendelijke mensen. Voor mij zijn jullie een voorbeeld van hostmanship (iets extra doen dan normaal). Ik wil graag mijn dankbaarheid uiten en hoop nog vele jaren op zaterdagmorgen met een mooie bos haar en een glimlach na een bezoek weer huiswaarts te gaan. Doet me zo goed om jullie klant te zijn. Speciale extra waardering voor Daniëlle die al jarenlang mijn vaste kapper is. Het is écht een uitje voor mij Daan. Vele lachsalvo's tijdens het kleuren van mijn haar en altijd weer geknipt precies zoals afgesproken.
Daarom complimenten voor jouw aandacht en vakmanschap. Ben SUPER blij met jou én met iedere collega die altijd klaar staat om een jas aan te pakken. Een heerlijk bakkie koffie of thee en persoonlijke aandacht.
Roos
|Gezellige sfeer en goede service, maar ik ben echt onwijs slecht geknipt. Ik ben in laagjes geknipt maar alles is recht afgeknipt, waardoor het allemaal stukken haar zijn en geen geheel is. Zonde van mijn 26 euro
Klant van Tom Lintsen
|Goede kapsters en gezellige sfeer. De koffie staat altijd klaar
Ria Nieudorp
|Iedereen is altijd vriendelijk en de behandeling is altijd goed. Ze denken met je mee.
Trendbox Panel
|Je voelt je daar een gewaardeerde klant; altijd even een knikje of praatje van één van de eigenaren.
Ik ga elke 4 tot 5 weken terug naar Kapsalon Lintsen omdat ik een kort kapsel heeft en dat heeft veel onderhoud nodig. De laatste keer dat ik er was, had ik besloten het ietsje langer te houden maar ik kwam er na een paar dagen achter dat ik er toch niet zo blij mee was. Ik heb gebeld, mocht een nieuwe afspraak maken en in overleg met mijn kapster hebben we besloten het weer kort te knippen. Ik hoefde daar niets voor te betalen.