Ïk doe hier mijn verhaal in het kort samengevat. En is het nog lang verhaal. Ik ben niet iemand die snel een slechte revieuw schrijft, Maar nu wil ik toch mensen inlichten om er goed over na te denken om met dit bedrijf in zee te gaan! Niet zo zeer omdat hij zijn werk niet goed kan maar wel om zijn communicatie, niet eerlijk zijn en het allerbelangrijkste zijn rekening.!! Iets wat hij zou komen doen in 1x om 16,00 uur. werd in 4 dagen, van ene dag ½uur tot 1½uur per dag. Hij zou dan ff langs komen om op te nemen wat hij nodig had. Die dag zat ik te wachten en belde hem, oeps was me vergeten! De dag van plaatsen, kwam hij alleen kitten en volgende dag dan buis plaatsen. Buis volgens hem niet geleverd. Nieuwe afspraak maken, na 3x gevraagd te hebben of die tijd goed was kreeg ik dan eindelijk antwoord, hij was verhinderd en kwam een medewerker. Verkeerde pijp besteld, dus na bellen met Cor zei Cor... doe dan maar de vloer is er toch wat gedaan. Spullen moesten nog komen want had hij niet bij zich dus wachten op purschuim, vervolgens kwam Cor die brengen maar was niet nodig hadden alleen cement nodig, ook niet bij zich dus moesten weer terug naar de zaak. Pijp had hij gede-monteerd en in een half uur was het vloertje gefixt. Op me rekening stond echter 2½ uur werk. Omdat dus de verkeerde buis was besteld en die medewerker dus alles weer kon de-monteren moest ik dat betalen!! Week erop kon het stukje buis er tussen geplaatst worden, Kwan half3 en begon 3 uur met werken ( gaf hem een bakkie en bleef even praten over waar ze geweest waren met een feestavond) vervolgens netjes gemaakt door die medewerker en half vijf klaar. Ik zei tegen hem, zo nou 1,5 uur over gedaan... netjes hoor. Kreeg vervolgens rekening van die dag 3 uur!! Totaal waren er dus 4 uur gewerkt en kreeg de rek. van 10,5 arbeidsuren. Om in het kort te zeggen zijn we nader tot elkaar gekomen maar in het voordeel van Cor!! Was het er toch nog niet echt mee eens ondanks dat ik had gezegd om van je af te zijn ga ik maar akkoord. Want camerabeelden liegen niet over uren. Stuurde ik toch nog even appje..... om de rek toch nog lager te maken. dat appje zag hij als een dreigement. Ik zag het als een KANS voor hem om deze slechte rivieuw niet te krijgen! Ik had dan nog steeds meer betaald aan uren dan dat er gewerkt was!! Mensen wees gewaarschuwd als je toch met hem in zee gaat. Zijn communicatie, afspraken nakomen, maar vooral zijn rekening met berekende uren!! Hou de tijd in de gaten en schrijf het op! Zelfs zijn materialen gooit hij 3x over de kop met rekenen... toevallig weet ik waar die buis besteld is en hoeveel die kosten. Ik ben altijd van mening dat iedereen mag verdienen wat hem toekomt, en snap dat je meer rekent aan materiaal. Maar wel eerlijk.... en dat is hij niet!! Denk goed na of je je klus uit handen wil geven aan dit bedrijf!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
E Witte
|
Bouw van overkapping in de tuin. Door deze aannemer een overkapping voor een motor laten bouwen in de tuin, deze is zeer vakbekwaam met goede materialen en vakkennis gemaakt.
Werkzaamheden uitgevoerd met verstand van zaken.
Een goed uitgeruste auto met gereedschap waardoor alles op de juiste manier verwerkt kan worden. Pluspunten: Snel, netjes en binnen de afgesproken prijs is uitgevoerd.
Na werkzaamheden is de tuin schoner opgeleverd als dat hij hem aantrof. Minpunten: Geen minpunten te noemen.
10
Bas
|
Geen aanrader. Deze aannemer heeft bij mij een verbouwing gedaan. Al tijdens de verbouwing bleek dat hij het niet zo nauw nam met de gemaakte afspraken. Hij kwam vaak niet opdagen, hield zich niet aan termijnen en liet ons vaak wachten op zijn onderaannemers. De vertraging van een verbouwing van 6 weken is uiteindelijk 3 maanden geworden. Daarna kwam hij met een meerwerk factuur. Hierop stonden posten die wij al hedden opgenomen in de begroting. Wij hebben hem uitgenodigd en een en ander uitgelegd en op papier meegegeven. Hij zou snel reageren, de door ons gestelde termijn was geen probleem. Vervolgens hebben wij niets meer van hem vernomen. Meerdere mails, sms'en en brieven later, waarop wij geen enkele reactie hebben gehad, hebben wij besloten om het bedrag dat volgens ons nog open stond netjes te voldoen. Na 6 maanden nog niets gehoord, ook niet over een aantal klachten die wij hadden ingediend. Meneer vond het allemaal niet belangrijk. Het eerste dat wij van hem hoorden is een aanmaning. Daarop hebben wij weer een nette brief gestuurd met uitleg. HIerop geen reactie.
UIteindelijk kwam hij met een louche incassoburo. Nog steeds zonder op onze brieven in te gaan. Hij claimt daarbij een vordering te hebben die absoluut aantoonbaar onjuist is.
De man wil absoluut niet praten, geen service verlenen, heeft slecht werk geleverd waarbij wij inmiddels al enkele duizenden euro's hebben uitgegeven aan schade die door hem is veroorzaakt. Hij had bijvoorbeeld de riool-afvoerpijp van de CV ketel voor het gemak maar doorgezaagd. Hij heeft een gat in de gevel achter gelaten (daar zou hij nog voor terugkomen).
Wij vinden het een onbetrouwbare man die ook nog eens slecht werk levert. Een kleine klus zal hij vast kunnen maar een project absoluut niet. Hij kan niet plannen en is oneerlijk.
Geen aanrader dus. Pluspunten: kan goed kozijnen maken. Minpunten: Onbetrouwbaar, oneerlijk, hoge meerwerkfacturen, geen service, slechte planning, haalt termijnen niet, liegt erg makkelijk.
2.0
Gert
|
vakwerk. nieuwe voordeur. Pluspunten: netjes en snel echt vak werk. Minpunten: bij mij geen gevonden.
4 Reviews Plaats review
JvdB
|Ïk doe hier mijn verhaal in het kort samengevat. En is het nog lang verhaal. Ik ben niet iemand die snel een slechte revieuw schrijft, Maar nu wil ik toch mensen inlichten om er goed over na te denken om met dit bedrijf in zee te gaan! Niet zo zeer omdat hij zijn werk niet goed kan maar wel om zijn communicatie, niet eerlijk zijn en het allerbelangrijkste zijn rekening.!! Iets wat hij zou komen doen in 1x om 16,00 uur. werd in 4 dagen, van ene dag ½uur tot 1½uur per dag. Hij zou dan ff langs komen om op te nemen wat hij nodig had. Die dag zat ik te wachten en belde hem, oeps was me vergeten! De dag van plaatsen, kwam hij alleen kitten en volgende dag dan buis plaatsen. Buis volgens hem niet geleverd. Nieuwe afspraak maken, na 3x gevraagd te hebben of die tijd goed was kreeg ik dan eindelijk antwoord, hij was verhinderd en kwam een medewerker. Verkeerde pijp besteld, dus na bellen met Cor zei Cor... doe dan maar de vloer is er toch wat gedaan. Spullen moesten nog komen want had hij niet bij zich dus wachten op purschuim, vervolgens kwam Cor die brengen maar was niet nodig hadden alleen cement nodig, ook niet bij zich dus moesten weer terug naar de zaak. Pijp had hij gede-monteerd en in een half uur was het vloertje gefixt. Op me rekening stond echter 2½ uur werk. Omdat dus de verkeerde buis was besteld en die medewerker dus alles weer kon de-monteren moest ik dat betalen!! Week erop kon het stukje buis er tussen geplaatst worden, Kwan half3 en begon 3 uur met werken ( gaf hem een bakkie en bleef even praten over waar ze geweest waren met een feestavond) vervolgens netjes gemaakt door die medewerker en half vijf klaar. Ik zei tegen hem, zo nou 1,5 uur over gedaan... netjes hoor. Kreeg vervolgens rekening van die dag 3 uur!! Totaal waren er dus 4 uur gewerkt en kreeg de rek. van 10,5 arbeidsuren. Om in het kort te zeggen zijn we nader tot elkaar gekomen maar in het voordeel van Cor!! Was het er toch nog niet echt mee eens ondanks dat ik had gezegd om van je af te zijn ga ik maar akkoord. Want camerabeelden liegen niet over uren. Stuurde ik toch nog even appje..... om de rek toch nog lager te maken. dat appje zag hij als een dreigement. Ik zag het als een KANS voor hem om deze slechte rivieuw niet te krijgen! Ik had dan nog steeds meer betaald aan uren dan dat er gewerkt was!! Mensen wees gewaarschuwd als je toch met hem in zee gaat. Zijn communicatie, afspraken nakomen, maar vooral zijn rekening met berekende uren!! Hou de tijd in de gaten en schrijf het op! Zelfs zijn materialen gooit hij 3x over de kop met rekenen... toevallig weet ik waar die buis besteld is en hoeveel die kosten. Ik ben altijd van mening dat iedereen mag verdienen wat hem toekomt, en snap dat je meer rekent aan materiaal. Maar wel eerlijk.... en dat is hij niet!! Denk goed na of je je klus uit handen wil geven aan dit bedrijf!!
E Witte
|Bouw van overkapping in de tuin. Door deze aannemer een overkapping voor een motor laten bouwen in de tuin, deze is zeer vakbekwaam met goede materialen en vakkennis gemaakt.
Werkzaamheden uitgevoerd met verstand van zaken.
Een goed uitgeruste auto met gereedschap waardoor alles op de juiste manier verwerkt kan worden. Pluspunten: Snel, netjes en binnen de afgesproken prijs is uitgevoerd.
Na werkzaamheden is de tuin schoner opgeleverd als dat hij hem aantrof. Minpunten: Geen minpunten te noemen.
Bas
|Geen aanrader. Deze aannemer heeft bij mij een verbouwing gedaan. Al tijdens de verbouwing bleek dat hij het niet zo nauw nam met de gemaakte afspraken. Hij kwam vaak niet opdagen, hield zich niet aan termijnen en liet ons vaak wachten op zijn onderaannemers. De vertraging van een verbouwing van 6 weken is uiteindelijk 3 maanden geworden. Daarna kwam hij met een meerwerk factuur. Hierop stonden posten die wij al hedden opgenomen in de begroting. Wij hebben hem uitgenodigd en een en ander uitgelegd en op papier meegegeven. Hij zou snel reageren, de door ons gestelde termijn was geen probleem. Vervolgens hebben wij niets meer van hem vernomen. Meerdere mails, sms'en en brieven later, waarop wij geen enkele reactie hebben gehad, hebben wij besloten om het bedrag dat volgens ons nog open stond netjes te voldoen. Na 6 maanden nog niets gehoord, ook niet over een aantal klachten die wij hadden ingediend. Meneer vond het allemaal niet belangrijk. Het eerste dat wij van hem hoorden is een aanmaning. Daarop hebben wij weer een nette brief gestuurd met uitleg. HIerop geen reactie.
UIteindelijk kwam hij met een louche incassoburo. Nog steeds zonder op onze brieven in te gaan. Hij claimt daarbij een vordering te hebben die absoluut aantoonbaar onjuist is.
De man wil absoluut niet praten, geen service verlenen, heeft slecht werk geleverd waarbij wij inmiddels al enkele duizenden euro's hebben uitgegeven aan schade die door hem is veroorzaakt. Hij had bijvoorbeeld de riool-afvoerpijp van de CV ketel voor het gemak maar doorgezaagd. Hij heeft een gat in de gevel achter gelaten (daar zou hij nog voor terugkomen).
Wij vinden het een onbetrouwbare man die ook nog eens slecht werk levert. Een kleine klus zal hij vast kunnen maar een project absoluut niet. Hij kan niet plannen en is oneerlijk.
Geen aanrader dus. Pluspunten: kan goed kozijnen maken. Minpunten: Onbetrouwbaar, oneerlijk, hoge meerwerkfacturen, geen service, slechte planning, haalt termijnen niet, liegt erg makkelijk.
Gert
|vakwerk. nieuwe voordeur. Pluspunten: netjes en snel echt vak werk. Minpunten: bij mij geen gevonden.