slechte service Omdat Karwei een kortingsactie had en ik meubelpanelen nodig had ging ik naar de servicebalie met de vraag of het zagen gratis was (zoals bij de naastliggende doehetzelvers). Antwoord:"gaat u maar naar de zagerij achter in de zaak". Men kan dus bij de infobalie geen info geven en kennelijk heeft men geen interne telefoon. Dus naar achter gelopen en niemand in de zagerij aangetroffen. Weer teruggegaan en onderweg iemand tegengekomen die zowaar in de zagerij thuishoorde. Mijn vraag over het zagen herhaald. De man moest even nadenken (zou hij een inschatting aan het maken zijn?) en besloot het ook gratis te doen.
Met gezaagde panelen naar de kassa waar ik te horen kreeg dat dit artikel kennelijk niet bij de kortingsactie hoorde want de kassa pikte de korting niet. Ook hier geen kennis van zaken. Achteraf bleek het inderdaad in kleine lettertjes op het prijskaartje te staan, maar als het personeel niet van wanten weet, moet het dan bij mij wel opvallen. De reden dat het niet onder de kortingsactie viel was het feit, dat het artikel vast in prijs was verlaagd (ook toevallig!). De prijs lag overigens gelijk aan de concurrentie, hetgeen met de meeste artikelen niet het geval is. De hogere prijzen worden echter niet gecompenseerd door een betere service of een betere kennis van zaken.
En waar kijkt de klant dan naar; juist! naar de prijs. Dus geen extra reden om dit bedrijf frequenter te bezoeken dan de andere en daarom af en toe klant.
1 Review Plaats review
dagda
|slechte service
Omdat Karwei een kortingsactie had en ik meubelpanelen nodig had ging ik naar de servicebalie met de vraag of het zagen gratis was (zoals bij de naastliggende doehetzelvers). Antwoord:"gaat u maar naar de zagerij achter in de zaak". Men kan dus bij de infobalie geen info geven en kennelijk heeft men geen interne telefoon. Dus naar achter gelopen en niemand in de zagerij aangetroffen. Weer teruggegaan en onderweg iemand tegengekomen die zowaar in de zagerij thuishoorde. Mijn vraag over het zagen herhaald. De man moest even nadenken (zou hij een inschatting aan het maken zijn?) en besloot het ook gratis te doen.
Met gezaagde panelen naar de kassa waar ik te horen kreeg dat dit artikel kennelijk niet bij de kortingsactie hoorde want de kassa pikte de korting niet. Ook hier geen kennis van zaken. Achteraf bleek het inderdaad in kleine lettertjes op het prijskaartje te staan, maar als het personeel niet van wanten weet, moet het dan bij mij wel opvallen. De reden dat het niet onder de kortingsactie viel was het feit, dat het artikel vast in prijs was verlaagd (ook toevallig!). De prijs lag overigens gelijk aan de concurrentie, hetgeen met de meeste artikelen niet het geval is. De hogere prijzen worden echter niet gecompenseerd door een betere service of een betere kennis van zaken.
En waar kijkt de klant dan naar; juist! naar de prijs. Dus geen extra reden om dit bedrijf frequenter te bezoeken dan de andere en daarom af en toe klant.