Ben al zeker 3 jaar vaste klant van lenzen en brillen bij Specsavers maar heb wel wat minpuntjes gemerkt aan de klantvriendelijkheid & service van het vaste personeel (Chagrijnige blik, korte/onvolledige informatie etc.) Nooit veel ophef over gemaakt maar ik werd laatst op een hele onvriendelijke manier behandeld. Bij binnenkomst wel zoals in elke optiek winkel hulp aangeboden. Heb dus gevraagd naar huidige actie '2e bril gratis inclusief glazen', en werd verteld alleen montuur prijs te hoeven betalen. Net voor betaling wordt duidelijk dat dit zonder spiegelreflectie, verdunning etc. is, wat dus wel over het bedrag heen ging (>€100). M.b.v de prijs en mijn zorgverzekering wilde ik hier zelf even over nadenken maar hoorde al gauw dat er achter de rug werd 'meegepraat' door het personeel. Diezelfde week ook nog een dag eerder dan de geplande afspraak teruggekomen om te vragen of er toevallig een plekje vrij was, wat blijkbaar niet wordt gewaardeerd. Het is niet prettig tijdens het wachten te moeten overhoren hoe vervelend dit allemaal is en dat ze maar simpelweg moeten zeggen dat het vol zit. Zaak zelf was trouwens rustig en oogcontrole duurde niet eens langer dan 10 minuten.
Mijn uiteindelijke mening over de gehele ervaring is dat Specsavers wel redelijke prijzen hebben voor monturen maar je kan zeker wat matige service verwachten vooral als je vragen hebt over de prijs, zorgverzekering en speciale acties of wijzigen. Mijn advies is ook om naar een andere Specsavers te gaan voor het geval dat.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
myriam Oostelbos
|
geven goed advies en hebben een prima service
9.0
0
Anna
|
Ik was tevreden met het montuur, alleen jammer dat deze er niet meer was nadat ik een afspraak had gemaakt voor een meeting. Ik vind dat er meerdere modelen moeten verschijnen. Dat trekt aandacht
5.9
0
Klant van Specsavers
|
Ik ben heel vriendelijk behandeld. En met mijn klein budget kon ik hier een super mooie moderne bril uitkiezen voor een hele goede prijs.
8.3
0
Klant van Specsavers
|
Specsavers heeft een uitstekende lenzenservice waar ik gebruik van maak. Ze denken graag mee in oplossingen indien nodig, zoals bijvoorbeeld voor mijn droge ogen en het fijne is dat peroxide vloeistof gratis is, waardoor m'n ogen het beter volhouden. Een verbeterpunt zou kunnen zijn, het maken van een afspraak online. In principe moet dat mogelijk zijn en dat zou nog veel handiger zijn, ook via mobiel en tablet.
203 Reviews Plaats review
Kelly
|Ben al zeker 3 jaar vaste klant van lenzen en brillen bij Specsavers maar heb wel wat minpuntjes gemerkt aan de klantvriendelijkheid & service van het vaste personeel (Chagrijnige blik, korte/onvolledige informatie etc.) Nooit veel ophef over gemaakt maar ik werd laatst op een hele onvriendelijke manier behandeld. Bij binnenkomst wel zoals in elke optiek winkel hulp aangeboden. Heb dus gevraagd naar huidige actie '2e bril gratis inclusief glazen', en werd verteld alleen montuur prijs te hoeven betalen. Net voor betaling wordt duidelijk dat dit zonder spiegelreflectie, verdunning etc. is, wat dus wel over het bedrag heen ging (>€100). M.b.v de prijs en mijn zorgverzekering wilde ik hier zelf even over nadenken maar hoorde al gauw dat er achter de rug werd 'meegepraat' door het personeel. Diezelfde week ook nog een dag eerder dan de geplande afspraak teruggekomen om te vragen of er toevallig een plekje vrij was, wat blijkbaar niet wordt gewaardeerd. Het is niet prettig tijdens het wachten te moeten overhoren hoe vervelend dit allemaal is en dat ze maar simpelweg moeten zeggen dat het vol zit. Zaak zelf was trouwens rustig en oogcontrole duurde niet eens langer dan 10 minuten.
Mijn uiteindelijke mening over de gehele ervaring is dat Specsavers wel redelijke prijzen hebben voor monturen maar je kan zeker wat matige service verwachten vooral als je vragen hebt over de prijs, zorgverzekering en speciale acties of wijzigen. Mijn advies is ook om naar een andere Specsavers te gaan voor het geval dat.
myriam Oostelbos
|geven goed advies en hebben een prima service
Anna
|Ik was tevreden met het montuur, alleen jammer dat deze er niet meer was nadat ik een afspraak had gemaakt voor een meeting. Ik vind dat er meerdere modelen moeten verschijnen. Dat trekt aandacht
Klant van Specsavers
|Ik ben heel vriendelijk behandeld. En met mijn klein budget kon ik hier een super mooie moderne bril uitkiezen voor een hele goede prijs.
Klant van Specsavers
|Specsavers heeft een uitstekende lenzenservice waar ik gebruik van maak. Ze denken graag mee in oplossingen indien nodig, zoals bijvoorbeeld voor mijn droge ogen en het fijne is dat peroxide vloeistof gratis is, waardoor m'n ogen het beter volhouden. Een verbeterpunt zou kunnen zijn, het maken van een afspraak online. In principe moet dat mogelijk zijn en dat zou nog veel handiger zijn, ook via mobiel en tablet.