Gisteren (3 maart 2021) 2 bakjes met plantjes uitgezocht buiten!...en mee de hal ingenomen voor afterekenen. Ik zet de 2 bakjes op de balie en druk op de bel. Komt een verkoopster en vraagt wat wilt u?...deze 2 bakjes planten afrekenen zeg ik!....zo uit het niets zegt zij!...moet ik dat ruiken!...waarop ik zeg ze staan vlak voor je neus, dat lijkt mij toch duidelijk. Op dat moment kwam mij vrouw er achter dat ze haar tas buiten had laten staan en deuren waren automatisch achterons gesloten.....en vroeg ik of ze de deur kon openen....nee dat kon niet en moesten maar omlopen!....toen vroeg mijn vrouw of ze dan vast een bakje mee kon nemen dan hoefde zij niet meer terug....op dat moment escaleerde de situatie en begon zij laat die bakjes dan maar staan...je hoef ze voor mij niet te kopen en meneer moet niet zo'n grote mond hebben. Waarop ik zij je moet
Geen discussie aangaan met een klant! ...waarop wij rechts omkeerd maakte zonder plantenbakken en daar nooit meer terug komen bij dat asociaal personeel In TIEL.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bart Verbunt
|
zojuist
Speciaal naar Praxis Tiel om o.a. 1 zwarte mdf plaat te kopen en 1 zaagsnede zodat t in auto past. Bijna niemand in de winkel.... medewerker bij zagerij is net klaar met andere klant.
Hangt bordje op: zagerij gesloten.
Hij vraagt nog: kan ik u helpen. Jawel graag 1 zaagsnede. Ik zaag niet meer roept ie en sluit deur voor onze neus. (1230 uur op vrijdagmiddag) en hij loopt weg...
Rondgelopen op zoek naar andere personeel...Niemand wilde helpen...
We hebben meteen alle andere spullen op de kar gelaten en rechtsomkeer gemaakt.
Wat een belachelijk gebrek aan service.
Meteen laatste keer.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jongkind
|
Spaanplaten waren met andere artikelen net aangeleverd en nog niet uitgepakt en uitgesorteerd. Ter plekke werd alles in het werk gesteld (o.a. met inzet van een vorkheftruck) om mij deze artikelen te kunnen leveren. Daarbij kwam dat de platen eveneens nog in delen op maat gezaagd moesten worden. Kortom, veel onverwachts werk voor het personeel (onderbreking van hun andere werkzaamheden), maar uiterst vriendelijk te woord gestaan en snel en professioneel behandeld.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Praxis
|
Ik vind de service erg hoog, en klantvriendelijk personeel.
62 Reviews Plaats review
Wim D
|Gisteren (3 maart 2021) 2 bakjes met plantjes uitgezocht buiten!...en mee de hal ingenomen voor afterekenen. Ik zet de 2 bakjes op de balie en druk op de bel. Komt een verkoopster en vraagt wat wilt u?...deze 2 bakjes planten afrekenen zeg ik!....zo uit het niets zegt zij!...moet ik dat ruiken!...waarop ik zeg ze staan vlak voor je neus, dat lijkt mij toch duidelijk. Op dat moment kwam mij vrouw er achter dat ze haar tas buiten had laten staan en deuren waren automatisch achterons gesloten.....en vroeg ik of ze de deur kon openen....nee dat kon niet en moesten maar omlopen!....toen vroeg mijn vrouw of ze dan vast een bakje mee kon nemen dan hoefde zij niet meer terug....op dat moment escaleerde de situatie en begon zij laat die bakjes dan maar staan...je hoef ze voor mij niet te kopen en meneer moet niet zo'n grote mond hebben. Waarop ik zij je moet
Geen discussie aangaan met een klant! ...waarop wij rechts omkeerd maakte zonder plantenbakken en daar nooit meer terug komen bij dat asociaal personeel In TIEL.
Bart Verbunt
|zojuist
Speciaal naar Praxis Tiel om o.a. 1 zwarte mdf plaat te kopen en 1 zaagsnede zodat t in auto past. Bijna niemand in de winkel.... medewerker bij zagerij is net klaar met andere klant.
Hangt bordje op: zagerij gesloten.
Hij vraagt nog: kan ik u helpen. Jawel graag 1 zaagsnede. Ik zaag niet meer roept ie en sluit deur voor onze neus. (1230 uur op vrijdagmiddag) en hij loopt weg...
Rondgelopen op zoek naar andere personeel...Niemand wilde helpen...
We hebben meteen alle andere spullen op de kar gelaten en rechtsomkeer gemaakt.
Wat een belachelijk gebrek aan service.
Meteen laatste keer.
Jongkind
|Spaanplaten waren met andere artikelen net aangeleverd en nog niet uitgepakt en uitgesorteerd. Ter plekke werd alles in het werk gesteld (o.a. met inzet van een vorkheftruck) om mij deze artikelen te kunnen leveren. Daarbij kwam dat de platen eveneens nog in delen op maat gezaagd moesten worden. Kortom, veel onverwachts werk voor het personeel (onderbreking van hun andere werkzaamheden), maar uiterst vriendelijk te woord gestaan en snel en professioneel behandeld.
Klant van Praxis
|Ik vind de service erg hoog, en klantvriendelijk personeel.
Klant van Praxis
|Kom er niet voor deskundig advies