Nadat ik een jurk van 100 euro had gekocht en 1 dag had gedragen zat hij onder de viltjes.
Ik ben gelijk mee terug gegaan en na een lang verhaal verhaal vertelden ze me dat ik maar een elektrisch scheermes moest kopen om zo de viltjes eraf te halen na iedere draagbeurt.
Ik heb natuurlijk een klacht ingediend. Bij de klachtenafhandeling bleek dat de jurk niet eens was opgestuurd naar het hoofdkantoor wat wel werd verteld. Wat ze wel beaamde was dat de verkoopster niet had mogen zeggen dat ik een elektrisch scheermes had moeten kopen maar ze had me een scheermesje vanuit de winkel mee moeten geven. Het enige wat ze wilde doen was mij een scheermesje op opsturen, sorry hoor maar de service is echt super slecht. Als ik dit had geweten had ik nooit die jurk bij Anna van Toor gekocht.
Dames dit is echt een waarschuwing, let daar op wat je koopt.
Ik ga een officiële klacht indienen bij de consumentenbond/ rechtsbijstand omdat er:
1 gezegd werd dat er een labeltje aan zou hangen dat de jurk zou vilten, dit was niet het geval
2 er geen scheermes mee is gegeven daarmee wilden ze aangeven dat de jurk zou vilten,
het scheermes met de daarbij behorende informatie heb ik dus ook niet gekregen.
3 scheermesje wordt nu na mijn klacht ineens opgestuurd.
4 bijzonder slechte service
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bets
|
Top winkel, met deskundig personeel breed assortiment kwaliteitskleding.
3 Reviews Plaats review
Henriette v Koeverden
|Nadat ik een jurk van 100 euro had gekocht en 1 dag had gedragen zat hij onder de viltjes.
Ik ben gelijk mee terug gegaan en na een lang verhaal verhaal vertelden ze me dat ik maar een elektrisch scheermes moest kopen om zo de viltjes eraf te halen na iedere draagbeurt.
Ik heb natuurlijk een klacht ingediend. Bij de klachtenafhandeling bleek dat de jurk niet eens was opgestuurd naar het hoofdkantoor wat wel werd verteld. Wat ze wel beaamde was dat de verkoopster niet had mogen zeggen dat ik een elektrisch scheermes had moeten kopen maar ze had me een scheermesje vanuit de winkel mee moeten geven. Het enige wat ze wilde doen was mij een scheermesje op opsturen, sorry hoor maar de service is echt super slecht. Als ik dit had geweten had ik nooit die jurk bij Anna van Toor gekocht.
Dames dit is echt een waarschuwing, let daar op wat je koopt.
Ik ga een officiële klacht indienen bij de consumentenbond/ rechtsbijstand omdat er:
1 gezegd werd dat er een labeltje aan zou hangen dat de jurk zou vilten, dit was niet het geval
2 er geen scheermes mee is gegeven daarmee wilden ze aangeven dat de jurk zou vilten,
het scheermes met de daarbij behorende informatie heb ik dus ook niet gekregen.
3 scheermesje wordt nu na mijn klacht ineens opgestuurd.
4 bijzonder slechte service
Henriëtte van Koeverden
|Bets
|Top winkel, met deskundig personeel breed assortiment kwaliteitskleding.
Rika van Hal
|Gewoon een fijne winkel en personeel