Onze ouders bestelden met de overschot van onze trouwfoto's (die niet werden weerhouden voor ons trouwalbum), met een Vivabox-bon
een fotoboek bij TicTacPhoto. De ontgoocheling was groot toen het fotoboek met de post arriveerde!
De coverfoto stond niet eens in het midden en de meeste foto's waren zo slecht van kwaliteit, dat ik het met mijn oude inktjet -
printer heel waarschijnlijk nog beter had kunnen doen! Heel wat gezichten zijn erg vaag afgedrukt, zodat je van mijlen ver alleen kunt
zeggen: "Wat voor rommel is dit?!" Gewoon TE beschamend om aan vrienden of familie te laten zien!
We besloten om het fotoboek terug te sturen op 29 maart 2015 en betaalden hiervoor €14,40, vergezeld met een brief die duidelijk aangaf
wat onze wensen waren: ofwel een deftig fotoboek, ofwel gewoon ons centjes terug.
Tot onze verbazing hoorden we ruim 2 weken lang niks van TicTacPhoto!! We namen dan maar zelf terug via mail contact op 14 april 2015.
Eindelijk schoten ze wakker bij TicTacPhoto en vroegen ze een dag later om het bestelnummer te bevestigen, wat we die dag ook deden.
WEEROM 2 weken geen teken van leven!? We nemen terug contact op 29 april. De dag erna krijgen we antwoord dat ze meerdere prints
hebben gemaakt en spoedig een nieuw fotoboek zullen opsturen. Bovendien durven ze in hun bericht schrijven dat de lage kwaliteit van
het fotoboek te wijten is aan de kwaliteit van onze foto's?! Ik zal dit onze fotograaf maar best niet vertellen, zeker?!
Of laten we TicTacFoto ons trouwalbum eens zien? Je moet het maar durven!!
Weerom zijn 2 weken van siberische stilte voorbijgegaan. Onze laatste mail van 13 mei 2015 wordt zelfs niet eens meer beantwoord!
We zijn nu exact 50 dagen na het terugsturen van het fotoboek.
We betaalden dus samen ruim €40 en hebben nu gewoon NIKS, behalve een hoop mails en miserie!
We hadden TicTacPhoto nochtans verwittigd dat deze evaluatie eraan zat te komen, maar het schijnt hen niet te deren.
Gelukkig zijn er veel alternatieve fotodiensten waar wij WEL tevreden over zijn: vb. Pixum & Vistaprint.
Eén goed raad: bestel bij hen en niet bij TicTacPhoto!
1.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Marion
|
Ik vond het niet gemakkelijk om een mooi fotoboek te maken met goed passende teksten, een keer was ik zelfs bijna klaar en ineens alles weg. Erg frustrerend dat je dan helemaal opnieuw kunt beginnen. Na de bestelling wat het wel snel geleverd en uiteindelijk is het na veel bloed, zweet en tranen een mooi boek geworden.
3.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Plukje
|
TicTacPhoto is voor alles op fotogebied van de zgn. Gewone afdrukken die u per stuk kunt betalen en tot een luxe fotoboek en het gemak dat u alles thuis van uit uw luie stoel kunt versturen en het gemak dat het bij u thuis wordt bezorgd precies zoals u dat graag wilt dus per afdruk, fotoboek, mok, t-shirt of een muismatje wat u wilt dat kunnen ze voor u doen!!
8.3
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Patrick
|
Ik heb hier laatst mijn vakantiefoto's laten afdrukken en ik was enorm tevreden over deze dienst. Ze zijn goedkoop en bieden goede kwaliteit foto's aan. Ook was de service goed en heb ik ze snel mogen ontvangen. De bestelling ging ook heel gemakkelijk.
7.0
Aanbod
Prijs/kwaliteit
Gebruiksgemak
Maartje1988
|
Ik heb een review over TicTacPhoto, omdat ik graag met jullie wil delen wat de goede en slechte punten van deze site zijn. Ongeveer een half jaar geleden had ik een fotoalbum besteld bij Tictacphoto, dit ter ere van het jubileum van mij en mijn vriend. Ruim 10 dagen voor deze datum had ik het fotoalbum helemaal in elkaar gezet met het bijbehorende programma (wat overigens heel handig werkt). Ik heb echter op 2 dagen na 4!! Weken moeten wachten tot het fotoalbum werd bezorgd.
Tevergeefs heb ik gezocht naar een telefoonnummer of contact op te nemen. Op enig moment dacht ik zelfs dat ik was opgelicht en nooit meer iets zou ontvangen. Uiteindelijk was het kado dat ik aan mijn vriend wilde geven dus 3 weken te laat. Ik moet wel toegeven dat het fotoalbum er wel perfect uit zag, het was echt heel mooi geworden! De prijs ligt wel stukken hoger (rond de 65 euro was ik kwijt met gepersonaliseerde kaft en beschermende blaadjes tussen de bladzijden) dan bij de concurrent, maar de kwaliteit maakte dit meer dan goed.
5 Reviews Plaats review
Jeroen Gaerdelen
|Kwaliteit: 0,0!
Communicatie: 0,0!
Klantvriendelijkheid: 0,0!
Bestel a.u.b. ergens anders!
Hieronder ons verhaal:
Onze ouders bestelden met de overschot van onze trouwfoto's (die niet werden weerhouden voor ons trouwalbum), met een Vivabox-bon
een fotoboek bij TicTacPhoto. De ontgoocheling was groot toen het fotoboek met de post arriveerde!
De coverfoto stond niet eens in het midden en de meeste foto's waren zo slecht van kwaliteit, dat ik het met mijn oude inktjet -
printer heel waarschijnlijk nog beter had kunnen doen! Heel wat gezichten zijn erg vaag afgedrukt, zodat je van mijlen ver alleen kunt
zeggen: "Wat voor rommel is dit?!" Gewoon TE beschamend om aan vrienden of familie te laten zien!
We besloten om het fotoboek terug te sturen op 29 maart 2015 en betaalden hiervoor €14,40, vergezeld met een brief die duidelijk aangaf
wat onze wensen waren: ofwel een deftig fotoboek, ofwel gewoon ons centjes terug.
Tot onze verbazing hoorden we ruim 2 weken lang niks van TicTacPhoto!! We namen dan maar zelf terug via mail contact op 14 april 2015.
Eindelijk schoten ze wakker bij TicTacPhoto en vroegen ze een dag later om het bestelnummer te bevestigen, wat we die dag ook deden.
WEEROM 2 weken geen teken van leven!? We nemen terug contact op 29 april. De dag erna krijgen we antwoord dat ze meerdere prints
hebben gemaakt en spoedig een nieuw fotoboek zullen opsturen. Bovendien durven ze in hun bericht schrijven dat de lage kwaliteit van
het fotoboek te wijten is aan de kwaliteit van onze foto's?! Ik zal dit onze fotograaf maar best niet vertellen, zeker?!
Of laten we TicTacFoto ons trouwalbum eens zien? Je moet het maar durven!!
Weerom zijn 2 weken van siberische stilte voorbijgegaan. Onze laatste mail van 13 mei 2015 wordt zelfs niet eens meer beantwoord!
We zijn nu exact 50 dagen na het terugsturen van het fotoboek.
We betaalden dus samen ruim €40 en hebben nu gewoon NIKS, behalve een hoop mails en miserie!
We hadden TicTacPhoto nochtans verwittigd dat deze evaluatie eraan zat te komen, maar het schijnt hen niet te deren.
Gelukkig zijn er veel alternatieve fotodiensten waar wij WEL tevreden over zijn: vb. Pixum & Vistaprint.
Eén goed raad: bestel bij hen en niet bij TicTacPhoto!
Marion
|Ik vond het niet gemakkelijk om een mooi fotoboek te maken met goed passende teksten, een keer was ik zelfs bijna klaar en ineens alles weg. Erg frustrerend dat je dan helemaal opnieuw kunt beginnen. Na de bestelling wat het wel snel geleverd en uiteindelijk is het na veel bloed, zweet en tranen een mooi boek geworden.
Plukje
|TicTacPhoto is voor alles op fotogebied van de zgn. Gewone afdrukken die u per stuk kunt betalen en tot een luxe fotoboek en het gemak dat u alles thuis van uit uw luie stoel kunt versturen en het gemak dat het bij u thuis wordt bezorgd precies zoals u dat graag wilt dus per afdruk, fotoboek, mok, t-shirt of een muismatje wat u wilt dat kunnen ze voor u doen!!
Patrick
|Ik heb hier laatst mijn vakantiefoto's laten afdrukken en ik was enorm tevreden over deze dienst. Ze zijn goedkoop en bieden goede kwaliteit foto's aan. Ook was de service goed en heb ik ze snel mogen ontvangen. De bestelling ging ook heel gemakkelijk.
Maartje1988
|Ik heb een review over TicTacPhoto, omdat ik graag met jullie wil delen wat de goede en slechte punten van deze site zijn. Ongeveer een half jaar geleden had ik een fotoalbum besteld bij Tictacphoto, dit ter ere van het jubileum van mij en mijn vriend. Ruim 10 dagen voor deze datum had ik het fotoalbum helemaal in elkaar gezet met het bijbehorende programma (wat overigens heel handig werkt). Ik heb echter op 2 dagen na 4!! Weken moeten wachten tot het fotoalbum werd bezorgd.
Tevergeefs heb ik gezocht naar een telefoonnummer of contact op te nemen. Op enig moment dacht ik zelfs dat ik was opgelicht en nooit meer iets zou ontvangen. Uiteindelijk was het kado dat ik aan mijn vriend wilde geven dus 3 weken te laat. Ik moet wel toegeven dat het fotoalbum er wel perfect uit zag, het was echt heel mooi geworden! De prijs ligt wel stukken hoger (rond de 65 euro was ik kwijt met gepersonaliseerde kaft en beschermende blaadjes tussen de bladzijden) dan bij de concurrent, maar de kwaliteit maakte dit meer dan goed.