Savonds 2 tickets gereserveerd voor de volgende ochtend maar maar 1 ticket ontvangen in de mail. Een derde moeten kopen om toch 2 reserveringen te hebben aangezien je nu met corona niet zonder reservering binnen komt. Direct gemaild dat ik dus nu 3 tickets had moeten kopen om 2 reserveringen te plaatsen. Krijg ik in de middag de inmiddels verlopen tickets toe gemaild. Waar ik dus niks aan heb en verder niks geen excuus of uitleg. Alleen hier zijn uw tickets.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Kim
|
Ik kocht vorig jaar toegangskaartjes voor Dierenrijk (dierentuin). Deze kreeg ik direct na de betaling per Ideal via e-mail toegestuurd. Ik kon deze eenvoudig uitprinten en zo hoefden we bij Dierenrijk niet meer in de rij te staan bij de kassa. Met de streepjescodes op de uitgeprinte kaartjes konden we direct door de poorten.
2 Reviews Plaats review
Jolanda
|Savonds 2 tickets gereserveerd voor de volgende ochtend maar maar 1 ticket ontvangen in de mail. Een derde moeten kopen om toch 2 reserveringen te hebben aangezien je nu met corona niet zonder reservering binnen komt. Direct gemaild dat ik dus nu 3 tickets had moeten kopen om 2 reserveringen te plaatsen. Krijg ik in de middag de inmiddels verlopen tickets toe gemaild. Waar ik dus niks aan heb en verder niks geen excuus of uitleg. Alleen hier zijn uw tickets.
Kim
|Ik kocht vorig jaar toegangskaartjes voor Dierenrijk (dierentuin). Deze kreeg ik direct na de betaling per Ideal via e-mail toegestuurd. Ik kon deze eenvoudig uitprinten en zo hoefden we bij Dierenrijk niet meer in de rij te staan bij de kassa. Met de streepjescodes op de uitgeprinte kaartjes konden we direct door de poorten.