Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als bij Thunissen. Al meerdere episodes gehad, maar nu weer dit: Zes weken geleden een nazorg verzoek ingediend, braaf hoe ze het willen hebben… maar er wordt gewoon niet op gereageerd. De verantwoordelijke mensen zijn vervolgens telefonisch letterlijk niet bereikbaar. Het nummer wat je dan moet bellen gaat gewoon niet over en op andere nummers wordt opgenomen, maar zijn ze er als de kippen bij om je door te sturen naar het ‘juiste’ nummer.
Ze verkopen je het huis en daarna laten ze je barsten! Wat een treurige club mensen daar!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chris
|
Op project Herenstaete in Voorhout zijn binnen enkele jaren na oplevering talloze lekkages gaan optreden. Zelfs binnen de garantietermijn gemeldde gevallen werden niet opgelost. Thunnissen stuurde iemand met een kitspuit en verklaarde daarna "lekkage opgelost-klacht gesloten". Geen onderzoek naar oorzaken gedaan. VVE (JWA Beheer) liet garantie verlopen. Al 8 jaar bouwfysisch onderzoek en verschillende reparaties door derden. Inmiddels 13 jaar na oplevering is er nog steeds sprake van ernstige lekkages in mijn appartement maar ook bij diverse andere bewoners.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marco
|
Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als bij Thunissen. Nu na reeds 10 geleden huis opgeleverd te hebben gekregen zijn de voorzieningen nog steeds niet aangelegd en wonen we dus tussen het onkruid dat meters hoog staat. Al 12 keer een terugbel verzoek ingediend maar tot nu toe nog nooit teruggebeld. De verantwoordelijke mensen verschuilen zich en zijn niet bereikbaar. Beloofde havens zijn niet af, geluidswal is niet af, toegangsweg is niet af, groenvoorziening is niet mee begonnen, etc. etc. Slechter dan dit is niet mogelijk!
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trendbox Panel
|
Klacht Een klacht per mail gestuurd en binnen een uur antwoord. Netjes!
4 Reviews Plaats review
Chantal
|Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als bij Thunissen. Al meerdere episodes gehad, maar nu weer dit: Zes weken geleden een nazorg verzoek ingediend, braaf hoe ze het willen hebben… maar er wordt gewoon niet op gereageerd. De verantwoordelijke mensen zijn vervolgens telefonisch letterlijk niet bereikbaar. Het nummer wat je dan moet bellen gaat gewoon niet over en op andere nummers wordt opgenomen, maar zijn ze er als de kippen bij om je door te sturen naar het ‘juiste’ nummer.
Ze verkopen je het huis en daarna laten ze je barsten! Wat een treurige club mensen daar!!!
Chris
|Op project Herenstaete in Voorhout zijn binnen enkele jaren na oplevering talloze lekkages gaan optreden. Zelfs binnen de garantietermijn gemeldde gevallen werden niet opgelost. Thunnissen stuurde iemand met een kitspuit en verklaarde daarna "lekkage opgelost-klacht gesloten". Geen onderzoek naar oorzaken gedaan. VVE (JWA Beheer) liet garantie verlopen. Al 8 jaar bouwfysisch onderzoek en verschillende reparaties door derden. Inmiddels 13 jaar na oplevering is er nog steeds sprake van ernstige lekkages in mijn appartement maar ook bij diverse andere bewoners.
marco
|Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt als bij Thunissen. Nu na reeds 10 geleden huis opgeleverd te hebben gekregen zijn de voorzieningen nog steeds niet aangelegd en wonen we dus tussen het onkruid dat meters hoog staat. Al 12 keer een terugbel verzoek ingediend maar tot nu toe nog nooit teruggebeld. De verantwoordelijke mensen verschuilen zich en zijn niet bereikbaar. Beloofde havens zijn niet af, geluidswal is niet af, toegangsweg is niet af, groenvoorziening is niet mee begonnen, etc. etc. Slechter dan dit is niet mogelijk!
Trendbox Panel
|Klacht
Een klacht per mail gestuurd en binnen een uur antwoord. Netjes!