Dochter één week 17 en door coronauitstel eindelijk op voor theriecursus scooter en aansluitend examen. Allereerst duurde de cursus van 7.15 tot 11.00 uur, met inbegrip van 3 rookpauzes van de mentor. Daarna bleek dat mijn dochter geen examen kon doen op de aangegeven tijd, aansluitend aan de cursus. Zij moest 4 wachten op de volgende mogelijkheid. En dat terwijl er 2 cursisten niet kwamen opdagen; hun plekken op het examen waren dus leeg! De mentor kreeg van een andere cursist de opmerking 'Kunt u daar niets aan doen? Regelen dat zij (mijn dochter) in de plaats van één van de twee niet op komen dagende curisten examen kan doen!'. Vervolgens snauwt hij mijn dochter af omdat hij dacht dat die opmerking ook van haar kwam.
Telefonisch willen navragen, geen gehoor. Op mijn vraag per e-mail ook geen reactie.
Ik vind het heel jammer dat dit nu zo gebeurde. Mijn dochter heeft haar werk moeten omzetten, moest nu alleen met het OV naar huis en miste een aansluiting. Kortom, er had een hoop ellende kunnen voorkomen als er beter gecommuniceerd was, zowel vooraf als na de klacht.
1 Review Plaats review
Jolanda Claassen
|Dochter één week 17 en door coronauitstel eindelijk op voor theriecursus scooter en aansluitend examen. Allereerst duurde de cursus van 7.15 tot 11.00 uur, met inbegrip van 3 rookpauzes van de mentor. Daarna bleek dat mijn dochter geen examen kon doen op de aangegeven tijd, aansluitend aan de cursus. Zij moest 4 wachten op de volgende mogelijkheid. En dat terwijl er 2 cursisten niet kwamen opdagen; hun plekken op het examen waren dus leeg! De mentor kreeg van een andere cursist de opmerking 'Kunt u daar niets aan doen? Regelen dat zij (mijn dochter) in de plaats van één van de twee niet op komen dagende curisten examen kan doen!'. Vervolgens snauwt hij mijn dochter af omdat hij dacht dat die opmerking ook van haar kwam.
Telefonisch willen navragen, geen gehoor. Op mijn vraag per e-mail ook geen reactie.
Ik vind het heel jammer dat dit nu zo gebeurde. Mijn dochter heeft haar werk moeten omzetten, moest nu alleen met het OV naar huis en miste een aansluiting. Kortom, er had een hoop ellende kunnen voorkomen als er beter gecommuniceerd was, zowel vooraf als na de klacht.