Rond de kerst 2024 het bedrijf bezocht om een Lynk & co te bezichtigen. De ontvangst was hartelijk en de verstrekte informatie uitstekend. Ook de inruilprijs van mijn oude auto was goed. Er werd een offerte gemaakt en daar we er nog niet geheel uit waren of het een blauwe of een zwarte (meer kleuren waren er niet) moest worden, even bedenktijd genomen. Pas 2 maanden later kwamen we op de offerte terug en bleek de prijs voor de Lynk & co naar beneden aangepast te zijn i.v.m. de jaarwisseling. De prijs van de in te ruilen auto werd niet naar beneden bijgesteld. We hebben de Lynk en co gekocht en lieten de (in onze ogen afschuwelijke blauwe streep op de motorkap en zijkant wrappen en de blauwe vlakken in de wielen zwart maken), na een dag of 10 konden we auto ophalen. De auto was schoongemaakt en gepoetst. Alles naar tevredenheid. Tot vorige week probleemloos met de auto gereden totdat deze niet wilde starten. De startaccu bleek defect. Contact opgenomen met Van Schijndel en deze gaf direct toestemming om op hun kosten een nieuwe accu te laten plaatsen. Zo gedaan en de rekening opgestuurd waarna deze direct werd betaald. Tot op heden uitsluitend lof over het bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan.
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Amy
|
Op 15 juli reed ik naar Gemert om de autob lLnk,l & Co te halen. Daar werd ik ontvangen door de eigenaar Laura, een vrouwelijke ondernemer die echt indruk op me maakte. Ze was erg vriendelijk en zorgzaam. We kregen meteen iets te drinken aangeboden en ze vroeg wat we graag wilden drinken.
Laura was heel transparant en rustig tijdens het hele proces. Ze besprak alle mogelijkheden met ons en dankzij haar hulp konden we uiteindelijk een beslissing nemen. We kozen voor de Lynk & V m Co van 2023. We mochten een proefrit maken en waren meteen verkocht. Laura was niet alleen professioneel, maar ook ontzettend aardig en lief.
Ze vertelde ons ook dat de weber van de auto niet in goede staat waren en bood aan deze te vervangen. Afgelopen donderdag, 17 juli, mochten we de auto ophalen. We hadden een aanbetaling gedaan en Laura had de auto schoongemaakt en opgeladen.
Ik raad iedereen aan om bij haar langs te gaan. Ze heeft de goedkoopste garage voor een auto en haar service is uitstekend. Ik was zo tevreden dat ik het meteen aan mijn vriendin heb verteld en haar heb aangeraden ook een auto bij Laura te kopen. Ik ben echt blij met deze ervaring en kan het iedereen aanbevelen.
Amy
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Tevreden klant
|
Fijn en eerlijk bedrijf!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Ronnie
|
Zeer vriendelijke mensen. Ik heb 30 december 2020 een mazda 2 gekocht, eerst een proefrit gemaakt uiteraard, en dat was allemaal goed op 3 lampjes in het dashboard na. Dat zou hij verhelpen,en toen ik hem op kwam halen was het ook verholpen maar toen ik naar huis reed begonnen de lampjes weer te branden. Ik heb toen gebeld en uitgelegd dat die lampjes weer branden. Hij vroeg of ik zelf een garage in de buurt had waar ik altijd kom, en hem daar ff na te laten kijken op zijn kosten,dan hoef ik niet helemaal vanuit Beuningen naar Gemert (45min rijden). Dat is ook gebeurd en er was een lichtschakelaartje en een lampje kapot en is dus netjes geregeld. Ook kwam ik er later achter dat ik een mat miste, en heb dat uiteraard ook gemeld, hij zou een nieuwe mattenset bestellen en opsturen. Al met al, niet alleen vriendelijk als ze iets willen verkopen, maar ook als er iets opgelost moet worden. Ik ben een heel tevreden klant
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Sjef
|
Mensen wees gewaarschuwd lijken en zijn opzich heel vriendelijk als je hier wat wil kopen tot er zich problemen voor doen dan willen ze dit met heel veel pijn en moeite oplossen en het liefst niet thuis geven vervolgens toch terugbetaald en dezelfde auto met een groot defect/reparatieBEWUST te koop zetten wat veel kost met zich meebrengt als je dit netjes vraagt waarom word je heel kinderachtig geblokkeerd gebruik u gezonde verstand voordat je er mee in zee gaat zijn de sterren niet waardig!
7 Reviews Plaats review
Henk
|Rond de kerst 2024 het bedrijf bezocht om een Lynk & co te bezichtigen. De ontvangst was hartelijk en de verstrekte informatie uitstekend. Ook de inruilprijs van mijn oude auto was goed. Er werd een offerte gemaakt en daar we er nog niet geheel uit waren of het een blauwe of een zwarte (meer kleuren waren er niet) moest worden, even bedenktijd genomen. Pas 2 maanden later kwamen we op de offerte terug en bleek de prijs voor de Lynk & co naar beneden aangepast te zijn i.v.m. de jaarwisseling. De prijs van de in te ruilen auto werd niet naar beneden bijgesteld. We hebben de Lynk en co gekocht en lieten de (in onze ogen afschuwelijke blauwe streep op de motorkap en zijkant wrappen en de blauwe vlakken in de wielen zwart maken), na een dag of 10 konden we auto ophalen. De auto was schoongemaakt en gepoetst. Alles naar tevredenheid. Tot vorige week probleemloos met de auto gereden totdat deze niet wilde starten. De startaccu bleek defect. Contact opgenomen met Van Schijndel en deze gaf direct toestemming om op hun kosten een nieuwe accu te laten plaatsen. Zo gedaan en de rekening opgestuurd waarna deze direct werd betaald. Tot op heden uitsluitend lof over het bedrijf dat service hoog in het vaandel heeft staan.
Amy
|Op 15 juli reed ik naar Gemert om de autob lLnk,l & Co te halen. Daar werd ik ontvangen door de eigenaar Laura, een vrouwelijke ondernemer die echt indruk op me maakte. Ze was erg vriendelijk en zorgzaam. We kregen meteen iets te drinken aangeboden en ze vroeg wat we graag wilden drinken.
Laura was heel transparant en rustig tijdens het hele proces. Ze besprak alle mogelijkheden met ons en dankzij haar hulp konden we uiteindelijk een beslissing nemen. We kozen voor de Lynk & V m Co van 2023. We mochten een proefrit maken en waren meteen verkocht. Laura was niet alleen professioneel, maar ook ontzettend aardig en lief.
Ze vertelde ons ook dat de weber van de auto niet in goede staat waren en bood aan deze te vervangen. Afgelopen donderdag, 17 juli, mochten we de auto ophalen. We hadden een aanbetaling gedaan en Laura had de auto schoongemaakt en opgeladen.
Ik raad iedereen aan om bij haar langs te gaan. Ze heeft de goedkoopste garage voor een auto en haar service is uitstekend. Ik was zo tevreden dat ik het meteen aan mijn vriendin heb verteld en haar heb aangeraden ook een auto bij Laura te kopen. Ik ben echt blij met deze ervaring en kan het iedereen aanbevelen.
Amy
Tevreden klant
|Fijn en eerlijk bedrijf!
Ronnie
|Zeer vriendelijke mensen. Ik heb 30 december 2020 een mazda 2 gekocht, eerst een proefrit gemaakt uiteraard, en dat was allemaal goed op 3 lampjes in het dashboard na. Dat zou hij verhelpen,en toen ik hem op kwam halen was het ook verholpen maar toen ik naar huis reed begonnen de lampjes weer te branden. Ik heb toen gebeld en uitgelegd dat die lampjes weer branden. Hij vroeg of ik zelf een garage in de buurt had waar ik altijd kom, en hem daar ff na te laten kijken op zijn kosten,dan hoef ik niet helemaal vanuit Beuningen naar Gemert (45min rijden). Dat is ook gebeurd en er was een lichtschakelaartje en een lampje kapot en is dus netjes geregeld. Ook kwam ik er later achter dat ik een mat miste, en heb dat uiteraard ook gemeld, hij zou een nieuwe mattenset bestellen en opsturen. Al met al, niet alleen vriendelijk als ze iets willen verkopen, maar ook als er iets opgelost moet worden. Ik ben een heel tevreden klant
Sjef
|Mensen wees gewaarschuwd lijken en zijn opzich heel vriendelijk als je hier wat wil kopen tot er zich problemen voor doen dan willen ze dit met heel veel pijn en moeite oplossen en het liefst niet thuis geven vervolgens toch terugbetaald en dezelfde auto met een groot defect/reparatieBEWUST te koop zetten wat veel kost met zich meebrengt als je dit netjes vraagt waarom word je heel kinderachtig geblokkeerd gebruik u gezonde verstand voordat je er mee in zee gaat zijn de sterren niet waardig!