MÔSES KRIEBEL... IK diverse fietsenzaak gedaan! En ik heb: Ervaring opgedaan, ontevreden weggegaan, in de zeik genomen, en ga maar door...
Bij Theo vervalt alle negativiteit, enkele blijven altijd. Dat weet ik.
Verschillende mensen, werknemers zijn luchtig, op gemak enz.
Èn hoe easy, relax, ontspannen, professioneel men de fietsen repareert.... Dat merkt u direct! Zo goed joh.
Dit is klasse bedrijf....
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jeroen van.d. v.
|
MÔSES KRIEBEL... IK ZOVEEL fietsenzaak genomen! En ik heb: Ervaring opgedaan, ontevreden weggegaan, in de zeik genomen, en ga maar door...
Bij Theo vervalt alle negativiteit, als ik zaak zou openen, doe exact hoe zou moeten.
Verschillende mensen, werknemers zijn luchtig, op gemak enz.
Èn hoe easy, relax, ontspannen, professioneel men de fietsen repareert.... Dat merkt u direct!
Dit is klasse bedrijf....
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Manon
|
Heb mijn nieuwe Liv fiets hier gekocht.
Zeer goed en kundig geholpen door medewerker Dylan. Samen hebben wij gezocht naar de fiets die bij mijn wensen en budget past. Over de levertijd was duidelijke communicatie en afspraken zijn nagekomen.
Fiets mooi en compleet afgeleverd. Kortom super blij met jullie!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sam vlaar
|
Mijn racefiets Merida is 25/2 voor onderhoud geweest.
Za27/02 opgehaald hij rijdt weer als een zonnetje.
Bedankt voor de goede service.
En nog even een buitenbandje er om leggen dat ik hem kwam halen.
Klasse.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pascal
|
ik ben een knorrige klant, maar Theo Schilders tweewielers geeft een goed gevoel!
mijn E-bike had kuren : spontaan uitgaan als je weg wilt rijden, maar niet op de dag dat ik er naar laat kijken natuurlijk. Reparateur Rob keek daar niet van op, maar ging kalm aan het werk, nieuwe update, alle contactpunten gecontroleerd en behandeld, hier en daar nog naar andere dingen gekeken, en ondertussen (coherente!!) technische uitleg gegeven, kosten: nul euro.
Grote klasse.
26 Reviews Plaats review
Jeroen Womenlover van der Veen
|MÔSES KRIEBEL... IK diverse fietsenzaak gedaan! En ik heb: Ervaring opgedaan, ontevreden weggegaan, in de zeik genomen, en ga maar door...
Bij Theo vervalt alle negativiteit, enkele blijven altijd. Dat weet ik.
Verschillende mensen, werknemers zijn luchtig, op gemak enz.
Èn hoe easy, relax, ontspannen, professioneel men de fietsen repareert.... Dat merkt u direct! Zo goed joh.
Dit is klasse bedrijf....
Jeroen van.d. v.
|MÔSES KRIEBEL... IK ZOVEEL fietsenzaak genomen! En ik heb: Ervaring opgedaan, ontevreden weggegaan, in de zeik genomen, en ga maar door...
Bij Theo vervalt alle negativiteit, als ik zaak zou openen, doe exact hoe zou moeten.
Verschillende mensen, werknemers zijn luchtig, op gemak enz.
Èn hoe easy, relax, ontspannen, professioneel men de fietsen repareert.... Dat merkt u direct!
Dit is klasse bedrijf....
Manon
|Heb mijn nieuwe Liv fiets hier gekocht.
Zeer goed en kundig geholpen door medewerker Dylan. Samen hebben wij gezocht naar de fiets die bij mijn wensen en budget past. Over de levertijd was duidelijke communicatie en afspraken zijn nagekomen.
Fiets mooi en compleet afgeleverd. Kortom super blij met jullie!
Sam vlaar
|Mijn racefiets Merida is 25/2 voor onderhoud geweest.
Za27/02 opgehaald hij rijdt weer als een zonnetje.
Bedankt voor de goede service.
En nog even een buitenbandje er om leggen dat ik hem kwam halen.
Klasse.
Pascal
|ik ben een knorrige klant, maar Theo Schilders tweewielers geeft een goed gevoel!
mijn E-bike had kuren : spontaan uitgaan als je weg wilt rijden, maar niet op de dag dat ik er naar laat kijken natuurlijk. Reparateur Rob keek daar niet van op, maar ging kalm aan het werk, nieuwe update, alle contactpunten gecontroleerd en behandeld, hier en daar nog naar andere dingen gekeken, en ondertussen (coherente!!) technische uitleg gegeven, kosten: nul euro.
Grote klasse.