Het klemmetje in het voorspatbord van m’n Koga was afgebroken en het koplampje hing er los bij. Volgens de lokale fietsenhandel kostte het vervangen van het stukje spatbord van 15 cm waarin het lampje integraal is opgenomen, ca Euro 100,—, exclusief kosten montage van zo’n Euro 50. Een hoop geld voor een fiets van 9 jaar.
Daarom toch maar eens verder gaan informeren en bij rijwielhandel Schilder in Alkmaar langsgegaan. Hier constateerde men dat de aanschaf van een nieuw spatbord zonde was van het geld en dat het goedkoper was om het lampje vast te lijmen. Het werd meteen opgepakt en na een kwartier was de klus gefixt. Er is niets van te zien en het lampje zit muurvast. Gevraagd naar de kosten kreeg ik als antwoord dat dit service was. Toen toch maar iets in de fooienpot gedaan. Wat ik bijzonder waardeer is het meedenken en het zoeken naar goedkopere oplossingen. Dit is pas klantgerichte service. Ik had de fiets daar niet eens gekocht en ik was er geen klant. Waar vindt je zulke service tegenwoordig nog? Chapeau!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Edger Bosker
|
Jammer genoeg kan ik het niet eens zijn met de andere reviews. Ik heb last van mijn rug en zo en voor mijn woon-werk wilde ik een goed zadel. Bij het meten ging het al wat rommelig, maar goed uiteindelijk had ik een SQLAB zadel besteld (bij Theo 120 euro). Bij het ophalen van het zadel kreeg ik eerst het zadel in mijn handen gedrukt en moest ik vragen of ze hem erop wilde zetten. In de werkplaats werd die erop gezet en bij mijn vraag hoe mijn zadel nu goed gezet kon worden. Was het antwoord ja dan moet je maar gaan fietsen en dan kijken hoe het zit. Ongelofelijk via internet heb ik nu achterhaald hoe ik een zadel goed kan instellen, maar ik had van Theo Schilder verwacht dat ik professioneel advies zou krijgen en hulp bij het afstellen. Het was tenslotte geen goedkoop zadel. Van de andere kant blijkbaar weten ze niet hoe het moet en wat ze doen. Dus misschien maar goed dat ze me niet geholpen hebben bij het afstellen.....
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Robert van der Tak
|
Bedankt voor het geduld Jolanda. Ik ben erg blij met de Flyer. En Renee, sterkte voor straks ????
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kees
|
Ik kwam gister bij de baas emiel schilder met me e bike sparta emotion c4 waar bij ik me computer niet aan de praat kreeg emiel heeft me fantastisch geholpen alles werkt weer top meteen nieuwe standaard laten plaatsen zodat ik weer verder kan met me e bike goede zaak. emiel dank je voor de service die je mij hebt gegeven. kijk zo kan het dus ook doe ook iets goeds als het goed is niet alleen kritiek plaatsen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana
|
Ik was vanmiddag in de werkplaats omdat ik een naar geluid in mijn elektrische fiets hoorde.
Wat werd ik vriendelijk en goed geholpen!
Een groot compliment voor de jongen van de werkplaats!
20 Reviews Plaats review
Henk de R
|Het klemmetje in het voorspatbord van m’n Koga was afgebroken en het koplampje hing er los bij. Volgens de lokale fietsenhandel kostte het vervangen van het stukje spatbord van 15 cm waarin het lampje integraal is opgenomen, ca Euro 100,—, exclusief kosten montage van zo’n Euro 50. Een hoop geld voor een fiets van 9 jaar.
Daarom toch maar eens verder gaan informeren en bij rijwielhandel Schilder in Alkmaar langsgegaan. Hier constateerde men dat de aanschaf van een nieuw spatbord zonde was van het geld en dat het goedkoper was om het lampje vast te lijmen. Het werd meteen opgepakt en na een kwartier was de klus gefixt. Er is niets van te zien en het lampje zit muurvast. Gevraagd naar de kosten kreeg ik als antwoord dat dit service was. Toen toch maar iets in de fooienpot gedaan. Wat ik bijzonder waardeer is het meedenken en het zoeken naar goedkopere oplossingen. Dit is pas klantgerichte service. Ik had de fiets daar niet eens gekocht en ik was er geen klant. Waar vindt je zulke service tegenwoordig nog? Chapeau!
Edger Bosker
|Jammer genoeg kan ik het niet eens zijn met de andere reviews. Ik heb last van mijn rug en zo en voor mijn woon-werk wilde ik een goed zadel. Bij het meten ging het al wat rommelig, maar goed uiteindelijk had ik een SQLAB zadel besteld (bij Theo 120 euro). Bij het ophalen van het zadel kreeg ik eerst het zadel in mijn handen gedrukt en moest ik vragen of ze hem erop wilde zetten. In de werkplaats werd die erop gezet en bij mijn vraag hoe mijn zadel nu goed gezet kon worden. Was het antwoord ja dan moet je maar gaan fietsen en dan kijken hoe het zit. Ongelofelijk via internet heb ik nu achterhaald hoe ik een zadel goed kan instellen, maar ik had van Theo Schilder verwacht dat ik professioneel advies zou krijgen en hulp bij het afstellen. Het was tenslotte geen goedkoop zadel. Van de andere kant blijkbaar weten ze niet hoe het moet en wat ze doen. Dus misschien maar goed dat ze me niet geholpen hebben bij het afstellen.....
Robert van der Tak
|Bedankt voor het geduld Jolanda. Ik ben erg blij met de Flyer. En Renee, sterkte voor straks ????
Kees
|Ik kwam gister bij de baas emiel schilder met me e bike sparta emotion c4 waar bij ik me computer niet aan de praat kreeg emiel heeft me fantastisch geholpen alles werkt weer top meteen nieuwe standaard laten plaatsen zodat ik weer verder kan met me e bike goede zaak. emiel dank je voor de service die je mij hebt gegeven. kijk zo kan het dus ook doe ook iets goeds als het goed is niet alleen kritiek plaatsen.
Diana
|Ik was vanmiddag in de werkplaats omdat ik een naar geluid in mijn elektrische fiets hoorde.
Wat werd ik vriendelijk en goed geholpen!
Een groot compliment voor de jongen van de werkplaats!