Jarenlang klant geweest.
Nu weer een afspraak willen maken.
Kreeg van een brutale dame te horen dat ik niet meer welkom ben.
Alleen fietsen bij Schilder gekocht worden nog gerepareerd. Zeer onklantvriendelijk
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Tiny Bos
|
Ik rij al ruim 8 jaar op een flyer t8 naar alle tevredenheid. 2 maanden geleden voor het eerst o.a nieuwe binnen- en buitenbanden laten vervangen na bijna 30.000 km . Ook tevens voor een onderhoudsbeurt geweest . Na 2 maanden na de onderhoudsbeurt was er een bijgeluid in het achterwiel bleek dat de complete naaf ( slijtage ) moest worden vervangen . Er werd nadien doorgegeven dat ze geen arbeidsloon in rekening brengen omdat de fiets in juli in onderhoud is geweest. Klasse dus...Verder kreeg ik voor een week een prima leenfiets ( ebike ) mee. Ik hoop dan ook dat ik nog lang rijplezier mag hebben van de flyer .
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Diana Erkamp
|
Helaas pech met mijn fiets .De trappers bleven maar doortrappen bij stoplichten
Heel gevaarlijk.
Tijd voor een nieuwe fiets? Het is n.l. al een oudje.
“Welnee” zei Stef “ik kijk er even naar”.
En na een kwartiertje werk was mijn fiets weer piekfijn in orde!
En het kostte niets.
Natuurlijk wel wat in de fooienpot gedaan.
Wat een klasse.
Heb ik wel een nieuwe fiets nodig dan weet ik Theo Schilder te vinden!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Henk de R
|
Het klemmetje in het voorspatbord van m’n Koga was afgebroken en het koplampje hing er los bij. Volgens de lokale fietsenhandel kostte het vervangen van het stukje spatbord van 15 cm waarin het lampje integraal is opgenomen, ca Euro 100,—, exclusief kosten montage van zo’n Euro 50. Een hoop geld voor een fiets van 9 jaar.
Daarom toch maar eens verder gaan informeren en bij rijwielhandel Schilder in Alkmaar langsgegaan. Hier constateerde men dat de aanschaf van een nieuw spatbord zonde was van het geld en dat het goedkoper was om het lampje vast te lijmen. Het werd meteen opgepakt en na een kwartier was de klus gefixt. Er is niets van te zien en het lampje zit muurvast. Gevraagd naar de kosten kreeg ik als antwoord dat dit service was. Toen toch maar iets in de fooienpot gedaan. Wat ik bijzonder waardeer is het meedenken en het zoeken naar goedkopere oplossingen. Dit is pas klantgerichte service. Ik had de fiets daar niet eens gekocht en ik was er geen klant. Waar vindt je zulke service tegenwoordig nog? Chapeau!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Edger Bosker
|
Jammer genoeg kan ik het niet eens zijn met de andere reviews. Ik heb last van mijn rug en zo en voor mijn woon-werk wilde ik een goed zadel. Bij het meten ging het al wat rommelig, maar goed uiteindelijk had ik een SQLAB zadel besteld (bij Theo 120 euro). Bij het ophalen van het zadel kreeg ik eerst het zadel in mijn handen gedrukt en moest ik vragen of ze hem erop wilde zetten. In de werkplaats werd die erop gezet en bij mijn vraag hoe mijn zadel nu goed gezet kon worden. Was het antwoord ja dan moet je maar gaan fietsen en dan kijken hoe het zit. Ongelofelijk via internet heb ik nu achterhaald hoe ik een zadel goed kan instellen, maar ik had van Theo Schilder verwacht dat ik professioneel advies zou krijgen en hulp bij het afstellen. Het was tenslotte geen goedkoop zadel. Van de andere kant blijkbaar weten ze niet hoe het moet en wat ze doen. Dus misschien maar goed dat ze me niet geholpen hebben bij het afstellen.....
23 Reviews Plaats review
Rob Kölber
|Jarenlang klant geweest.
Nu weer een afspraak willen maken.
Kreeg van een brutale dame te horen dat ik niet meer welkom ben.
Alleen fietsen bij Schilder gekocht worden nog gerepareerd. Zeer onklantvriendelijk
Tiny Bos
|Ik rij al ruim 8 jaar op een flyer t8 naar alle tevredenheid. 2 maanden geleden voor het eerst o.a nieuwe binnen- en buitenbanden laten vervangen na bijna 30.000 km . Ook tevens voor een onderhoudsbeurt geweest . Na 2 maanden na de onderhoudsbeurt was er een bijgeluid in het achterwiel bleek dat de complete naaf ( slijtage ) moest worden vervangen . Er werd nadien doorgegeven dat ze geen arbeidsloon in rekening brengen omdat de fiets in juli in onderhoud is geweest. Klasse dus...Verder kreeg ik voor een week een prima leenfiets ( ebike ) mee. Ik hoop dan ook dat ik nog lang rijplezier mag hebben van de flyer .
Diana Erkamp
|Helaas pech met mijn fiets .De trappers bleven maar doortrappen bij stoplichten
Heel gevaarlijk.
Tijd voor een nieuwe fiets? Het is n.l. al een oudje.
“Welnee” zei Stef “ik kijk er even naar”.
En na een kwartiertje werk was mijn fiets weer piekfijn in orde!
En het kostte niets.
Natuurlijk wel wat in de fooienpot gedaan.
Wat een klasse.
Heb ik wel een nieuwe fiets nodig dan weet ik Theo Schilder te vinden!
Henk de R
|Het klemmetje in het voorspatbord van m’n Koga was afgebroken en het koplampje hing er los bij. Volgens de lokale fietsenhandel kostte het vervangen van het stukje spatbord van 15 cm waarin het lampje integraal is opgenomen, ca Euro 100,—, exclusief kosten montage van zo’n Euro 50. Een hoop geld voor een fiets van 9 jaar.
Daarom toch maar eens verder gaan informeren en bij rijwielhandel Schilder in Alkmaar langsgegaan. Hier constateerde men dat de aanschaf van een nieuw spatbord zonde was van het geld en dat het goedkoper was om het lampje vast te lijmen. Het werd meteen opgepakt en na een kwartier was de klus gefixt. Er is niets van te zien en het lampje zit muurvast. Gevraagd naar de kosten kreeg ik als antwoord dat dit service was. Toen toch maar iets in de fooienpot gedaan. Wat ik bijzonder waardeer is het meedenken en het zoeken naar goedkopere oplossingen. Dit is pas klantgerichte service. Ik had de fiets daar niet eens gekocht en ik was er geen klant. Waar vindt je zulke service tegenwoordig nog? Chapeau!
Edger Bosker
|Jammer genoeg kan ik het niet eens zijn met de andere reviews. Ik heb last van mijn rug en zo en voor mijn woon-werk wilde ik een goed zadel. Bij het meten ging het al wat rommelig, maar goed uiteindelijk had ik een SQLAB zadel besteld (bij Theo 120 euro). Bij het ophalen van het zadel kreeg ik eerst het zadel in mijn handen gedrukt en moest ik vragen of ze hem erop wilde zetten. In de werkplaats werd die erop gezet en bij mijn vraag hoe mijn zadel nu goed gezet kon worden. Was het antwoord ja dan moet je maar gaan fietsen en dan kijken hoe het zit. Ongelofelijk via internet heb ik nu achterhaald hoe ik een zadel goed kan instellen, maar ik had van Theo Schilder verwacht dat ik professioneel advies zou krijgen en hulp bij het afstellen. Het was tenslotte geen goedkoop zadel. Van de andere kant blijkbaar weten ze niet hoe het moet en wat ze doen. Dus misschien maar goed dat ze me niet geholpen hebben bij het afstellen.....